ABS, bas, esp fejl fundet på w210 e320.

Alt vedrørende teknik
Besvar
simonjacobsen
Indlæg: 19
Tilmeldt: 14. mar 2010, 16:11

ABS, bas, esp fejl fundet på w210 e320.

Indlæg af simonjacobsen »

Til orientering for dem af jer som til tider har haft problemer med esp, bas og ABS lampen. Jeg har periodisk haft fejlen på min bil igennem de sidste 2 år. Det startede med en gang hvert halve år indtil for et par dage siden hvor det var hver gang jeg rørte bremsepedalen. Jeg satte mig for at få fundet fejlen og gjorde som beskrevet her på forum. Jeg har for kort tid siden udskiftet stoplyskontakten uden hjælp. Derfor gik jeg gennem alle mine sikringer, hev dem ud og satte dem i igen, tog stikket ud af alle de 3 bokse under bagsædet og monterede det igen, for til sidst at rense og ordne fatningerne til lysene bagpå. Til min store overraskelse har det virket og har de sidste 600 km ikke haft en eneste fejl, og de kom hvert minut før.... Derfor har fejlen ligget et eller andet sted blandt det undersøgte. Det er pisse irriterende ikke at kunne finde denne fejl, ligesom værkstedét med déres tester heller ikke kunne sige noget om hvad fejlen var ud over en ny stoplyskontakt. Det er en stor lettelse endelig at have fundet fejlen, og nu kan det kun blive en god sommer......Til orientering til jer som stadig ejer en 210
JR
Indlæg: 89
Tilmeldt: 24. mar 2009, 08:28
Geografisk sted: ÅRHUS

Re: ABS, bas, esp fejl fundet på w210 e320.

Indlæg af JR »

Jeg har haft de samme periodiske fejl uden at finde årsagen, men efter at jeg udskiftede mit gamle batteri var fejlmeldingen væk?...

W 210 070 E 430 1999
Besvar