Intet Fjernlys/langt lys
Intet Fjernlys/langt lys
Har et problem med intet fjernlys, gik ud fra at det var kontakten der var slidt, men det lokale værksted sagde at det måske var en fejl i ledningsnettet og at der skulle fejlsøges på dette og det kunne sagtens tage en hel dag, der må være andre metoder til at finde fejlen, er der nogen som har været ude for samme problem her ,,,,,,,,,,
Re: Intet Fjernlys/langt lys
Hej min havde samme problem med langt lys kun virkede ved kiplyset men alm langt lys virkede ikke det var selve armen der var defekt er du sikker på der ikke er gået en sikring på siden af lyskontakten .
ja ok men min virker slet ikke hverken på kip eller konstant lyset sikringer er tjekket, men der må da sidde et relæ eller noget tilsvarende lidt dumt at købe en ny afviserarm hvis det ikke er den der er kaput
Måske et dumt spørgsmål, men...... du har checket, at det ikke bare er pærene der er gået?
--
Peter BJ
W211 E280CDI V6 2006
(T202 C220CDI 2000)
Peter BJ
W211 E280CDI V6 2006
(T202 C220CDI 2000)
ingen spørgsmål er dumme, men de er chekket, nu kommer den til autoelectrikkern i morgen :D så må jeg se hvad han finder
[quote="allsch"]ingen spørgsmål er dumme, men de er chekket, nu kommer den til autoelectrikkern i morgen :D så må jeg se hvad han finder[/quote]
Så er problemet løst, ny kontakt / afviserarm 1400 kr ved Hessel hvem siger at mb er billig i res dele
Så er problemet løst, ny kontakt / afviserarm 1400 kr ved Hessel hvem siger at mb er billig i res dele
-
De skal da bare købes det rigtige sted 

E 270 Avantgarde Stc. fra 2001. Pt rundet 492.000 km.