Ankomst tid eller km tilbage i command navigation

Alt vedrørende teknik
Besvar
Smøremanden
Indlæg: 5
Tilmeldt: 24. okt 2012, 14:49
Kontakt:

Ankomst tid eller km tilbage i command navigation

Indlæg af Smøremanden »

Hej Forum

Har fået købt en r klasse med en command org monteret og komme fra en vw med org navigation og i firmabilen er der Vdo navigation. I de andre biler kan jeg efter at have indtastet adr. Og mens jeg kører se ankomsttid og km tilbage, kan det virkelig passe at man ikke kan det i mercedes

Mvh
Brian Holst
Med venlig hilsen
Brian Holst

Mercedes R 500
Finn Donati
Indlæg: 147
Tilmeldt: 26. maj 2012, 22:06
Geografisk sted: Silkeborg

Re: Ankomst tid eller km tilbage i command navigation

Indlæg af Finn Donati »

Vores w212 viser både ankomsttid og km til destination.
Ankomsttiden er altid alt for konservativ.. man skal virkelig køre med blød hat, hvis man skal bruge så længe på det.
Smøremanden
Indlæg: 5
Tilmeldt: 24. okt 2012, 14:49
Kontakt:

Re: Ankomst tid eller km tilbage i command navigation

Indlæg af Smøremanden »

Hvor viser den det henne kan ikke finde ud af at få det frem i vores, synes det er lidt billigt hvis det ikke kan vises i et så dyrt anlæg
Finn Donati skrev:Vores w212 viser både ankomsttid og km til destination.
Ankomsttiden er altid alt for konservativ.. man skal virkelig køre med blød hat, hvis man skal bruge så længe på det.
Med venlig hilsen
Brian Holst

Mercedes R 500
Brugeravatar
LIMO
Indlæg: 99
Tilmeldt: 28. mar 2011, 12:01
Geografisk sted: Haderslev

Re: Ankomst tid eller km tilbage i command navigation

Indlæg af LIMO »

Nu ved jeg ikke hvilken model Comand, der normalt sidder i en R model, men på den ældre Comand NGT1, som sidder i min E-klasse får man den oplysning frem ved at trykke softkey (de små knapper langs skærmkanten) øverst til venstre. 2 gange først for at få menu punkterne frem og derefter en gang til (Info).
Oplysningerne står på skærmen i nogle sekunder, hvorefter skærmen automatisk vender tilbage til kortvisningen. Den kan ikke indstilles til, at disse oplysninger fremgår fast på billedet med kortvisning.
Venlig hilsen

Peter

204.202 C220 CDI, 2012, Avantgarde St.car, p.t. 198.000 km
Smøremanden
Indlæg: 5
Tilmeldt: 24. okt 2012, 14:49
Kontakt:

Re: Ankomst tid eller km tilbage i command navigation

Indlæg af Smøremanden »

Og det var lige sådan den virkede

Takker for hjælpen
LIMO skrev:Nu ved jeg ikke hvilken model Comand, der normalt sidder i en R model, men på den ældre Comand NGT1, som sidder i min E-klasse får man den oplysning frem ved at trykke softkey (de små knapper langs skærmkanten) øverst til venstre. 2 gange først for at få menu punkterne frem og derefter en gang til (Info).
Oplysningerne står på skærmen i nogle sekunder, hvorefter skærmen automatisk vender tilbage til kortvisningen. Den kan ikke indstilles til, at disse oplysninger fremgår fast på billedet med kortvisning.
Med venlig hilsen
Brian Holst

Mercedes R 500
Brugeravatar
Henrik L.
Indlæg: 15
Tilmeldt: 23. feb 2012, 13:40
Geografisk sted: 2770 Kastrup

Re: Ankomst tid eller km tilbage i command navigation

Indlæg af Henrik L. »

Hej.

På min comand (W211/2005) kan jeg i stedet for at trykke på ''INFO'' knappen som fremkommer efter første tryk, trykke på ''DISPLAY'' og her efter trykke på ''MAP''
Her er der 3 valg:
1= POSITIONSVISNING = koordinater + antallet af modtagne sattelitter står fast i bunden af billedet.
2= ANKOMST TID/ STRÆKNING = ankomst tid og kilometer til målet står fast i bunden af billedet.
3= INGEN VISNING = den giver sig selv :-)
Mvh. Henrik
Smøremanden
Indlæg: 5
Tilmeldt: 24. okt 2012, 14:49
Kontakt:

Re: Ankomst tid eller km tilbage i command navigation

Indlæg af Smøremanden »

Så er det ændret tak for hjælpen
Henrik L. skrev:Hej.

På min comand (W211/2005) kan jeg i stedet for at trykke på ''INFO'' knappen som fremkommer efter første tryk, trykke på ''DISPLAY'' og her efter trykke på ''MAP''
Her er der 3 valg:
1= POSITIONSVISNING = koordinater + antallet af modtagne sattelitter står fast i bunden af billedet.
2= ANKOMST TID/ STRÆKNING = ankomst tid og kilometer til målet står fast i bunden af billedet.
3= INGEN VISNING = den giver sig selv :-)
Med venlig hilsen
Brian Holst

Mercedes R 500
Besvar