"søges indsugningsmanifold"

Alt vedrørende teknik
Besvar
TonnyL
Indlæg: 364
Tilmeldt: 20. jul 2012, 12:51

"søges indsugningsmanifold"

Indlæg af TonnyL »

Jeg søger en indsugnings manifold til en W 203 - C 270, så vil jeg prøve at renovere den istedet for bare altid at købe nyt, ja og så spare man jo også lidt guld :-)
Så er der en venlig sjæl der har skiftet sådan en fyr, de vil overlade til mig, også mod lidt betaling,

VH Tonny
TonnyL
Indlæg: 364
Tilmeldt: 20. jul 2012, 12:51

Re: "søges indsugningsmanifold"

Indlæg af TonnyL »

Da der ikke er nogen der ligger inde med sådan en brugt fyr, hvad så med sådan en ny her fra Ebay, nogen der kender til den eller skal det af en eller anden grund helst være en original og hvorfor?

http://www.ebay.de/itm/ANSAUGKRUMMER-ME ... 822wt_1162
Birke
Indlæg: 140
Tilmeldt: 12. mar 2012, 10:11

Re: "søges indsugningsmanifold"

Indlæg af Birke »

Jeg købte godt nok en original, den kostede 5200 kr, men så var der både ny egr, stellemotor, alurør med diesel forvarmning, pakninger mv. med, altså nærmest en helt ny indsugningsenhed.
Den gamle smed jeg desværre ud, ellers måtte du selvfølgelig godt havde fået den :(
W203/270CDI 525.000 km
TonnyL
Indlæg: 364
Tilmeldt: 20. jul 2012, 12:51

Re: "søges indsugningsmanifold"

Indlæg af TonnyL »

Okay så, men jeg behøver ikke alt det EGR sjov da jeg har fået det koblet fra, men det var ærgeligt du har kylet det ud, men tak for tilbudet ;-)
Birke
Indlæg: 140
Tilmeldt: 12. mar 2012, 10:11

Re: "søges indsugningsmanifold"

Indlæg af Birke »

Jeg har netop selv frakoblet egr-systemet med modstande og diode, umiddelbart sætter man bare stikket på vakuumregulatoren, og så kører egr-systemet igen hvis altså egr-ventilen virker, det gjorde min ikke og heller ikke stellemotoren, det var derfor jeg købte en komplet indsugningsenhed.
Har du prøvet at være til syn med frakoblet egr?
W203/270CDI 525.000 km
TonnyL
Indlæg: 364
Tilmeldt: 20. jul 2012, 12:51

Re: "søges indsugningsmanifold"

Indlæg af TonnyL »

Nej ikke endnu :o)
Besvar