Forspørgelse på nyrenoveret Gearkasse + converter

Alt vedrørende teknik
Besvar
Sjelle
Indlæg: 6
Tilmeldt: 11. nov 2011, 22:10

Forspørgelse på nyrenoveret Gearkasse + converter

Indlæg af Sjelle »

Hej Mercedesklub medlemmer.

Jeg har forspurgt http://www.att24-gmbh.de/ om en pris på en nyrenoveret gearkasse + converter, efter jeg herinde har set at rigtig mange har fået det gjort hos dem med stor succes.

Min bil er en E280 CDI W211 st.car årgang 2008 avantgarde km 331.000.

Jeg sendte dem en forspørgelse på engelsk, men har fået et svar tilbage på tysk, og da jeg ikke kan tysk har jeg svært ved at forstå hvad de svare til mig, så jeg ville høre om der var en venlig sjæl herinde, der havde lyst til at oversætte det for mig.

Her er deres svar.

Schönen guten Tag,

vielen Dank für Ihre Anfrage. Wir können Ihnen wie folgt anbieten:

instandsetzung Mercedes-Benz 7Gang- Automatikgetriebe mit Drehmomentwandler WDB211220, Preis 1690,00eur im Austausch gegen alt-Getriebe die Instandsetzung beinhaltet nicht das EHS-Steuergerät Auf das Getriebe erhalten Sie Gemäß unseren AGBs 1 Jahr Gewährleistung ohne Kilometerbegrenzung Versand je Sendung 50,00eur (Deutschland 24Std.Service) Preise sind incl. Mwst


Zusätzlich bieten wir Ihnen den Getriebeeinbau inclusive Getriebeöl zu einem Festpreis von 450,00eur in unserer Meisterwerkstatt an.
Wenn Sie sich entscheiden das Getriebe bei uns zu kaufen und einbauen zu lassen, holen wir Ihr Fahrzeug im Umkreis von 50 km kostenlos ab.

Mit freundlichen Grüßen


Mvh Martin Sjelle.
Brugeravatar
BWJ
Indlæg: 3421
Tilmeldt: 3. mar 2009, 20:43
Geografisk sted: DK

Re: Forspørgelse på nyrenoveret Gearkasse + converter

Indlæg af BWJ »

God dag,

Tak for din henvendelse. Vi kan tilbyde følgende:

reparation Mercedes-Benz 7-trins automatgear med momentomformer WDB211220, Pris 1690,00 EUR i bytte for gamle transmission reparation omfatter ikke EHS styreenhed, du får på vores vilkår 1 års garanti med ubegrænset kilometertal pr sending 50,00 EUR (Tyskland 24Std.Service) priser er inklusive moms


Vi tilbyder også gearkassen installation inklusive gearolie til en fast pris på 450,00 EUR i vores værksted.
Hvis du vælger at købe fra os, og få installeret i deres bil, vil afhente din bil inden for 50 km fra gratis.

Med venlig hilsen


Mvh Martin Sjelle.

NB. Google translate, er din ven :D
ZOOM ZOOM.
Besvar