Tågelygte / Pæreskift.. 320 CDI

Alt vedrørende teknik
Besvar
Styrmand Olsen
Indlæg: 5
Tilmeldt: 11. maj 2013, 18:15

Tågelygte / Pæreskift.. 320 CDI

Indlæg af Styrmand Olsen »

Jeg har idag forsøgt at skifte pærer i mine tågelygter .. Har købt alm H1 pærer på nettet men da jeg lukkede op indtil den defekte pære så jeg at det var noget helt andet end bare en alm H1 .. Nogen som kan hjælpe en ny stolt Mercedes ejer med hjælp om hva jeg skal så skal købe i stedet for .. På forhånd tak
Brugeravatar
BWJ
Indlæg: 3421
Tilmeldt: 3. mar 2009, 20:43
Geografisk sted: DK

Re: Tågelygte / Pæreskift.. 320 CDI

Indlæg af BWJ »

Kan vi komme det lidt nærmere, måske årgang og klasse :)
ZOOM ZOOM.
Styrmand Olsen
Indlæg: 5
Tilmeldt: 11. maj 2013, 18:15

Re: Tågelygte / Pæreskift.. 320 CDI

Indlæg af Styrmand Olsen »

Det er en E 320 CDI Avantgart fra år 2000 .. :lol:
Styrmand Olsen
Indlæg: 5
Tilmeldt: 11. maj 2013, 18:15

Re: Tågelygte / Pæreskift.. 320 CDI

Indlæg af Styrmand Olsen »

Der sidder et stik i bunden af tågelygten.. Derfrå går der 2 ledninger til Pæren, hvor den ene er stel og den anden er plus og de er forbundet på pæren på en lille brun klods.. Pæren kan IKK skilles af uden at den går i stykker .. Er simpelthen på herrens mark og har aldrig set det før .. :( .. Kan det ha noget med det Lys kontrol der er på den ??
Brugeravatar
BWJ
Indlæg: 3421
Tilmeldt: 3. mar 2009, 20:43
Geografisk sted: DK

Re: Tågelygte / Pæreskift.. 320 CDI

Indlæg af BWJ »

Styrmand Olsen skrev:Der sidder et stik i bunden af tågelygten.. Derfrå går der 2 ledninger til Pæren, hvor den ene er stel og den anden er plus og de er forbundet på pæren på en lille brun klods.. Pæren kan IKK skilles af uden at den går i stykker .. Er simpelthen på herrens mark og har aldrig set det før .. :( .. Kan det ha noget med det Lys kontrol der er på den ??
? er det LED
ZOOM ZOOM.
Styrmand Olsen
Indlæg: 5
Tilmeldt: 11. maj 2013, 18:15

Re: Tågelygte / Pæreskift.. 320 CDI

Indlæg af Styrmand Olsen »

Nej .. Det er helt alm pære .. Bare med det der brunt sat sammen med den
Styrmand Olsen
Indlæg: 5
Tilmeldt: 11. maj 2013, 18:15

Re: Tågelygte / Pæreskift.. 320 CDI

Indlæg af Styrmand Olsen »

så blev jeg klogere og de er nuskiftet .. Det viste sig at det var min uvidenhed som var problemet og jo ,, de sad da os ret godt fast de gamle pærer .. Men med lidt vold kom de gamle fri af den brune sokkel .. :roll: Så nu kan jeg det og blev klogere på min lækre Mercedes .. Takker for i ville hjælpe mig og ha en go aften :lol: :lol:
Besvar