Anbefaling af værksted, søges.

Alt vedrørende teknik
ThomasDK
Indlæg: 239
Tilmeldt: 23. maj 2013, 18:36

Re: Anbefaling af værksted, søges.

Indlæg af ThomasDK »

Kære 270CDI

Tag den her med ham privat, det er hovedrystende at se på for os andre. Du har ingen juridisk ret til at på råbe dig massemord på en forretning fordi du er blevet tøse formærmet.

* Vi har ikke en aktie i sagen/dine følelser.
* Vi er ikke interesse i de nonverbale kraftudtryk på debatten.
* For det tredje kan man holde sig til tråden og anbefale det der bliver spurgt om, har man lyst til at svine et værksted eller lave karaktermord på en forretning kan man gøre det i andet regi.

Håber Admin sletter de her indlæg, vi gider ikke læse det, ellers havde vi nok siddet på debatten på Se og Hør. :?
Billede
2015 E350 Bluetec AMG/ 4 Matic/ Airmatic/ Fyr/ HarmanKardon/ Nightpackage
2010 E350 CDI Avantgarde /Airmatic /HarmanKardon Logic 7®
1999 E300TD Elegance (rust modellen)
Brugeravatar
270cdi
Indlæg: 215
Tilmeldt: 8. aug 2010, 18:38
Geografisk sted: Sydsjælland

Re: Anbefaling af værksted, søges.

Indlæg af 270cdi »

ThomasDK skrev:Kære 270CDI

Tag den her med ham privat, det er hovedrystende at se på for os andre. Du har ingen juridisk ret til at på råbe dig massemord på en forretning fordi du er blevet tøse formærmet.

* Vi har ikke en aktie i sagen/dine følelser.
* Vi er ikke interesse i de nonverbale kraftudtryk på debatten.
* For det tredje kan man holde sig til tråden og anbefale det der bliver spurgt om, har man lyst til at svine et værksted eller lave karaktermord på en forretning kan man gøre det i andet regi.

Håber Admin sletter de her indlæg, vi gider ikke læse det, ellers havde vi nok siddet på debatten på Se og Hør. :?
Jeg er ikke tøse fornærmet så bare bland dig uden om jeg fraråder bare andre i at gå i fælden og vis du har et problem kan du bare kontakte mig på privat

Forummet er heller ikke til at reklamere for sit eget firma men for at hjælpe andre uden det skal koste for mange penge

Og jeg har taget den med ham privat
W211/E320CDI V6 Avantgarde
Brugeravatar
BWJ
Indlæg: 3421
Tilmeldt: 3. mar 2009, 20:43
Geografisk sted: DK

Re: Anbefaling af værksted, søges.

Indlæg af BWJ »

ThomasDK skrev:Kære 270CDI

Tag den her med ham privat, det er hovedrystende at se på for os andre. Du har ingen juridisk ret til at på råbe dig massemord på en forretning fordi du er blevet tøse formærmet.

* Vi har ikke en aktie i sagen/dine følelser.
* Vi er ikke interesse i de nonverbale kraftudtryk på debatten.
* For det tredje kan man holde sig til tråden og anbefale det der bliver spurgt om, har man lyst til at svine et værksted eller lave karaktermord på en forretning kan man gøre det i andet regi.

Håber Admin sletter de her indlæg, vi gider ikke læse det, ellers havde vi nok siddet på debatten på Se og Hør. :?
Kan da ikke, selv med meget kritiske briller, se at 270CDI laver "massemord" på nogen forretninger. :shock:
Jeg spurgte til anbefaling, at jeg så får en anbefaleng om hvad jeg ikke skal, må vel være op til mig at vurdere - og det tror jeg nok jeg kan finde ud af 8)
Jeg kan bruge både negativt og positivt, - og det skal der være plads til.
ZOOM ZOOM.
ThomasDK
Indlæg: 239
Tilmeldt: 23. maj 2013, 18:36

Re: Anbefaling af værksted, søges.

Indlæg af ThomasDK »

Derfor kan man godt skrive ordenligt, og skrive at man ikke kan anbefale værkstedet. Har man en personlig tvist - er den personlig. Jeg nævner slet intet om det bilfaglige, men alene 270cdi`s kommunikative evner og kraftudtryk, på et forum der såmænd bare er World Wide Web. Så vedkommer det faktisk globalt.
Der er altid plads til at tale ordenligt, og komme med kvalificeret information, således dette forum ikke kommer til at ligne taber kommentarfelterne på BT og EB.
Men er tonen fremover "Sgu for dum" og "idioter" der er faktuelt ubrugelig følelses afmagt, så bekræft det er det som er tonen fremadrettet hvis du er interesseret i det, men det formoder jeg bestemt ikke du vil. Du virker hævet langt over det niveau. :wink:

Efterrationalisering og reflektion:
Er det virkeligt opfattet "at blande sig" at bede folk skrive ordenligt? Bare en tanke for mig selv på WWW. Så bliver jeg for alvor rystet.
Billede
2015 E350 Bluetec AMG/ 4 Matic/ Airmatic/ Fyr/ HarmanKardon/ Nightpackage
2010 E350 CDI Avantgarde /Airmatic /HarmanKardon Logic 7®
1999 E300TD Elegance (rust modellen)
Brugeravatar
270cdi
Indlæg: 215
Tilmeldt: 8. aug 2010, 18:38
Geografisk sted: Sydsjælland

Re: Anbefaling af værksted, søges.

Indlæg af 270cdi »

ThomasDK skrev:Derfor kan man godt skrive ordenligt, og skrive at man ikke kan anbefale værkstedet. Har man en personlig tvist - er den personlig. Jeg nævner slet intet om det bilfaglige, men alene 270cdi`s kommunikative evner og kraftudtryk, på et forum der såmænd bare er World Wide Web. Så vedkommer det faktisk globalt.
Der er altid plads til at tale ordenligt, og komme med kvalificeret information, således dette forum ikke kommer til at ligne taber kommentarfelterne på BT og EB.
Men er tonen fremover "Sgu for dum" og "idioter" der er faktuelt ubrugelig følelses afmagt, så bekræft det er det som er tonen fremadrettet hvis du er interesseret i det, men det formoder jeg bestemt ikke du vil. Du virker hævet langt over det niveau. :wink:

Efterrationalisering og reflektion:
Er det virkeligt opfattet "at blande sig" at bede folk skrive ordenligt? Bare en tanke for mig selv på WWW. Så bliver jeg for alvor rystet.
Du stikker næsen ned i noget du ikke ved noget om du ved ikke hvad der er forgået du skriver at man skal tage den via privat men du bliver ved med at have et problem med mig og du tager ikke det privat med mig
og vi er jo ikke alle så vel formuleret som dig du er stort set lige blevet medlem men man skulle tro du er ny administrator jeg har aldrig før haft problemer med nogen på dette forum så forstår ikke hvorfor du blander dig
W211/E320CDI V6 Avantgarde
ThomasDK
Indlæg: 239
Tilmeldt: 23. maj 2013, 18:36

Re: Anbefaling af værksted, søges.

Indlæg af ThomasDK »

Svarene til dine spørgsmål finder du faktisk i den tekst du netop selv inkluderer i dit indlæg.
Har besluttet mig for, at det stopper her fra min side.
Billede
2015 E350 Bluetec AMG/ 4 Matic/ Airmatic/ Fyr/ HarmanKardon/ Nightpackage
2010 E350 CDI Avantgarde /Airmatic /HarmanKardon Logic 7®
1999 E300TD Elegance (rust modellen)
HFJ
Indlæg: 79
Tilmeldt: 3. dec 2009, 17:47
Geografisk sted: Vejle

Re: Anbefaling af værksted, søges.

Indlæg af HFJ »

ThomasDK, har fat i noget af det rigtige, det er ikke dette forum værdig med det "sprog" som bliver ført her og jeg syntes Administrator skal blande sig.

Til JTC, må jeg undskylde at jeg anbefalede dig, set i bakspejlet, var det dumt, det fik en negativ effekt. Jeg har hørt dig omtalt positiv uden for dette forum og jeg syntes du prøver at hjælpe mange her inde på forumet, derfor anbefalingen, og det står stadig ved magt. :D
Jeg vil for efter tiden holde mig fra at anbefale nogen som helst, inklusiv mit egen udmærkede værksted i Jylland, det kunne jo også være en som var "tøsefornærmet" og ude afstand til at formulere sig på et ordentlig måde, og så har vi balladen igen.

Til 270CDI, forumet er vel til, for at man skal blande sig. Du skriver selv at du ikke før har haft problemer herinde på forumet før, så skyldes det nok, at du ikke før har, har brugt sådan et sprog og haft så lange indlæg som i dette tilfælde. Hvis, du har problemer med at formulere dig, som du selv antyder, så hold dig til korte indlæg. Det ordvalg du har brugt, er bare ikke i orden.
Venlig hilsen

Finn
TonnyL
Indlæg: 364
Tilmeldt: 20. jul 2012, 12:51

Re: Anbefaling af værksted, søges.

Indlæg af TonnyL »

Jeg har fulgt den her tråd et stykke tid nu, og nu synes jeg den har udviklet sig til det der forgår i en børnehave... min far er større end din, og hvis du ikke giver mig ret så kommer han og ordner dig ;-)
Jeg kender ikke nogle personligt her inde, så har ikke noget for og imod nogle, men sjovt nok har jeg før set folk anbefale JTC og ikke det modsatte, men klart så er der jo gået et eller andet galt i kommunikationen mellem C270 og JTC.....
Men at begynde at kalde sine med mennesker både det ene og det andet giver jo ikke en mere ret, så jeg må give HFJ rigtig meget ret her, man kan godt sige sin mening på en ordentlig måde..

Jeg kan da iøvrigt anbefale Skillingbro A/S ved Støvring

Tak Tak ;-)

Fortsat god sommer.
Brugeravatar
BWJ
Indlæg: 3421
Tilmeldt: 3. mar 2009, 20:43
Geografisk sted: DK

Re: Anbefaling af værksted, søges.

Indlæg af BWJ »

TonnyL skrev:Jeg har fulgt den her tråd et stykke tid nu, og nu synes jeg den har udviklet sig til det der forgår i en børnehave... min far er større end din, og hvis du ikke giver mig ret så kommer han og ordner dig ;-)
Jeg kender ikke nogle personligt her inde, så har ikke noget for og imod nogle, men sjovt nok har jeg før set folk anbefale JTC og ikke det modsatte, men klart så er der jo gået et eller andet galt i kommunikationen mellem C270 og JTC.....
Men at begynde at kalde sine med mennesker både det ene og det andet giver jo ikke en mere ret, så jeg må give HFJ rigtig meget ret her, man kan godt sige sin mening på en ordentlig måde..

Jeg kan da iøvrigt anbefale Skillingbro A/S ved Støvring

Tak Tak ;-)

Fortsat god sommer.
:)
ZOOM ZOOM.
Superman
Indlæg: 117
Tilmeldt: 20. okt 2012, 21:05

Re: Anbefaling af værksted, søges.

Indlæg af Superman »

270cdi skrev:
ThomasDK skrev:Derfor kan man godt skrive ordenligt, og skrive at man ikke kan anbefale værkstedet. Har man en personlig tvist - er den personlig. Jeg nævner slet intet om det bilfaglige, men alene 270cdi`s kommunikative evner og kraftudtryk, på et forum der såmænd bare er World Wide Web. Så vedkommer det faktisk globalt.
Der er altid plads til at tale ordenligt, og komme med kvalificeret information, således dette forum ikke kommer til at ligne taber kommentarfelterne på BT og EB.
Men er tonen fremover "Sgu for dum" og "idioter" der er faktuelt ubrugelig følelses afmagt, så bekræft det er det som er tonen fremadrettet hvis du er interesseret i det, men det formoder jeg bestemt ikke du vil. Du virker hævet langt over det niveau. :wink:

Efterrationalisering og reflektion:
Er det virkeligt opfattet "at blande sig" at bede folk skrive ordenligt? Bare en tanke for mig selv på WWW. Så bliver jeg for alvor rystet.
Du stikker næsen ned i noget du ikke ved noget om du ved ikke hvad der er forgået du skriver at man skal tage den via privat men du bliver ved med at have et problem med mig og du tager ikke det privat med mig
og vi er jo ikke alle så vel formuleret som dig du er stort set lige blevet medlem men man skulle tro du er ny administrator jeg har aldrig før haft problemer med nogen på dette forum så forstår ikke hvorfor du blander dig
Nej, det er ikke alle der er lige gode til at formulere sig og stave korrekt.

Men det er sjovt nok altid folk der ikke skriver med sotrt, ikke kan deres tegnsætning, ikke kan stave og kommer med grove verbale udtryk som laver sådan ''hadefulde indlæg''. I er lidt en type for sig, og ingen af delene hører til sig på et forum eller i den virkelige verden. Jeg kan ikke tage dine indlæg seriøst, så længe de er skrevet så ufatteligt useriøst.

JTC (Jakob) prøver bare at hjælpe når han svarer på et indlæg, og nej det er ikke altid rigtigt, men helt ærligt - hvordan skulle det være det når man skal prøve at uddrage en konstatering ud fra lidt tekst en ikke kyndig mekaniker har lavet på et forum? Tag dig lige sammen fætter højben.

Personligt bruger jeg JTC, og jeg har aldrig haft noget at lage over - han er den eneste mekaniker jeg sætter min lid til. Du BWJ kan prøve at tjekke 124forum ud - der er flere der bruger ham. Jakob får mine varmeste anbefalinger, han er både billig og så er han et rart menneske.

Mvh.
Brugeravatar
270cdi
Indlæg: 215
Tilmeldt: 8. aug 2010, 18:38
Geografisk sted: Sydsjælland

Re: Anbefaling af værksted, søges.

Indlæg af 270cdi »

Superman skrev:
270cdi skrev:
ThomasDK skrev:Derfor kan man godt skrive ordenligt, og skrive at man ikke kan anbefale værkstedet. Har man en personlig tvist - er den personlig. Jeg nævner slet intet om det bilfaglige, men alene 270cdi`s kommunikative evner og kraftudtryk, på et forum der såmænd bare er World Wide Web. Så vedkommer det faktisk globalt.
Der er altid plads til at tale ordenligt, og komme med kvalificeret information, således dette forum ikke kommer til at ligne taber kommentarfelterne på BT og EB.
Men er tonen fremover "Sgu for dum" og "idioter" der er faktuelt ubrugelig følelses afmagt, så bekræft det er det som er tonen fremadrettet hvis du er interesseret i det, men det formoder jeg bestemt ikke du vil. Du virker hævet langt over det niveau. :wink:

Efterrationalisering og reflektion:
Er det virkeligt opfattet "at blande sig" at bede folk skrive ordenligt? Bare en tanke for mig selv på WWW. Så bliver jeg for alvor rystet.
Du stikker næsen ned i noget du ikke ved noget om du ved ikke hvad der er forgået du skriver at man skal tage den via privat men du bliver ved med at have et problem med mig og du tager ikke det privat med mig
og vi er jo ikke alle så vel formuleret som dig du er stort set lige blevet medlem men man skulle tro du er ny administrator jeg har aldrig før haft problemer med nogen på dette forum så forstår ikke hvorfor du blander dig
Nej, det er ikke alle der er lige gode til at formulere sig og stave korrekt.

Men det er sjovt nok altid folk der ikke skriver med sotrt, ikke kan deres tegnsætning, ikke kan stave og kommer med grove verbale udtryk som laver sådan ''hadefulde indlæg''. I er lidt en type for sig, og ingen af delene hører til sig på et forum eller i den virkelige verden. Jeg kan ikke tage dine indlæg seriøst, så længe de er skrevet så ufatteligt useriøst.

JTC (Jakob) prøver bare at hjælpe når han svarer på et indlæg, og nej det er ikke altid rigtigt, men helt ærligt - hvordan skulle det være det når man skal prøve at uddrage en konstatering ud fra lidt tekst en ikke kyndig mekaniker har lavet på et forum? Tag dig lige sammen fætter højben.

Personligt bruger jeg JTC, og jeg har aldrig haft noget at lage over - han er den eneste mekaniker jeg sætter min lid til. Du BWJ kan prøve at tjekke 124forum ud - der er flere der bruger ham. Jakob får mine varmeste anbefalinger, han er både billig og så er han et rart menneske.

Mvh.
Tænk at vi kan blive ved med at koge suppe på dette indlæg.

Måske du skulle tjekke dit eget indlæg for stave fejl inden du peger finger af andre :lol:

Mvh
W211/E320CDI V6 Avantgarde
Brugeravatar
Administrator
Site Admin
Indlæg: 2327
Tilmeldt: 28. feb 2009, 23:37

Re: Anbefaling af værksted, søges.

Indlæg af Administrator »

Tror vi holder en pause på dette indlæg her, tak for input!
Låst