Siderude

Alt vedrørende teknik
Besvar
marcus
Indlæg: 137
Tilmeldt: 23. sep 2012, 23:13

Siderude

Indlæg af marcus »

Bilen er fra 2000 w210 cdi avantgarde. Jeg har koblet batteriet fra, da jeg skulle svejse i panelerne undervognen. Da jeg blev færdig så har jeg monteret batteriet hoved tilbage igen.
Men nu har jeg et problem, jeg kan se at de sideruderne bag og foran ved passagerer side det går ikke op og ned automatisk lige som før. jeg vil gerne hører en god forslag hvad det kan være?
HFJ
Indlæg: 79
Tilmeldt: 3. dec 2009, 17:47
Geografisk sted: Vejle

Re: Siderude

Indlæg af HFJ »

Kør alle ruderne lidt ned. Stå ud af bilen, peg på venstre forreste dør med nøglen og lås bilen og bliv ved med trykke 6-8 sekunder og alle ruderne kører op. Nu skulle den gerne være nulstillet. Hvis du låser bilen op og bliver ved at trykke på nøglen, kører alle ruderne ned. Nu kan jeg ikke huske på din model, men måske sidder infrarøde modtager i bakspejlet, i så fald skal du, stå foran bilen og pege på bakspejlet.

Finn
Venlig hilsen

Finn
Brugeravatar
270cdi
Indlæg: 215
Tilmeldt: 8. aug 2010, 18:38
Geografisk sted: Sydsjælland

Re: Siderude

Indlæg af 270cdi »

du skal bare holde dine knapper oppe til du høre et lille klik så dur de igen og det skal du gøre med dem alle også soltag vis du har sådan et
W211/E320CDI V6 Avantgarde
Brugeravatar
outlaw
Indlæg: 53
Tilmeldt: 19. jan 2013, 17:28
Geografisk sted: Østfyn

Re: Siderude

Indlæg af outlaw »

Hej, på min skal jeg først køre ruderne helt ned, mens knappen holdes nede til der høres et lille klik og derefter helt op, igen mens knappen holdes ned til der høres et lille klik. Dette gentages på alle fire ruder.

Vh Ole
MB W210 220 CDI årgang 2000 Avantgarde stc
marcus
Indlæg: 137
Tilmeldt: 23. sep 2012, 23:13

Re: Siderude

Indlæg af marcus »

HFJ skrev:Kør alle ruderne lidt ned. Stå ud af bilen, peg på venstre forreste dør med nøglen og lås bilen og bliv ved med trykke 6-8 sekunder og alle ruderne kører op. Nu skulle den gerne være nulstillet. Hvis du låser bilen op og bliver ved at trykke på nøglen, kører alle ruderne ned. Nu kan jeg ikke huske på din model, men måske sidder infrarøde modtager i bakspejlet, i så fald skal du, stå foran bilen og pege på bakspejlet.

Finn
Tak for din hjælp, det var effektiv. Hej hej Finn
Besvar