Div spørgsmål ang C63

Alt vedrørende teknik
Besvar
Mass C63
Indlæg: 42
Tilmeldt: 26. okt 2013, 20:32

Div spørgsmål ang C63

Indlæg af Mass C63 »

Hey forum..

Er lige blevet ejer af en Mercedes C63 amg, efter at have kørt BMW i rigtig mange år, så er helt ny indenfor Mercedes.

Herved har jeg et par spørgsmål, jeg håber at nogen kan være behjælpelig med.

1. Kan man regulere lysstyrken, i instrumentbord og div knapper? Hvis ja, hvordan?
2. Hvordan for man sin adressebog fra Tlf ind på skærmen, således at man kan se hvem der ringer, herpå?
3. Hvordan opdaterer man sit navigassionssystem og hvorhenne?
4. Kan man skifte lyset i knapperne i kabinen, så de bliver samme farve som instrumentbordet?
5. Hvordan for man Bluetooth til at virke på musik, så man ikke skal bruge aux kablet?



Håber at nogen kan hjælpe
Senest rettet af Mass C63 28. okt 2013, 19:10, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
BWJ
Indlæg: 3421
Tilmeldt: 3. mar 2009, 20:43
Geografisk sted: DK

Re: Div spørgsmål ang C63

Indlæg af BWJ »

Mass C63 skrev:Hey forum..

Er lige blevet ejer af en Mercedes C63 amg, efter at have kørt BMW i rigtig mange år, så er helt ny indenfor Mercedes.

Herved har jeg et par spørgsmål, jeg håber at nogen kan være behjælpelig med.

1. Kan man regulere lysstyrken, i instrumentbord og div knapper? Hvis ja, hvordan?
På reset knap der drejes under benzin kombiur
2. Hvordan for man sin adressebog fra Tlf ind på skærmen, således at man kan se hvem der ringer, herpå?
tryk på "systemknap" og importer telefonbog
3. Hvordan opdaterer man sit navigassionssystem og hvorhenne?
Hvilken comand?
4. Kan man skifte lyset i knapperne i kabinen, så de bliver samme farve som instrumentbordet?
nej
5. Hvordan for man Bluetooth til at virke på musik, så man ikke skal bruge aux kablet?
?


Håber at nogen kan hjælpe
ZOOM ZOOM.
Mass C63
Indlæg: 42
Tilmeldt: 26. okt 2013, 20:32

Re: Div spørgsmål ang C63

Indlæg af Mass C63 »

Kan ikke hente telefonen bogen ind på skærmen, den står der men man kan ikke trykke på den ...
Besvar