Er ny bruger på dette forum,men har fulgt med i diverse debatter og ideer til løsninger på diverse problemer, med vores elskede biler.
Jeg står nu med en defekt converter på min mb 320 cdi årg 2002 model 210, og har med STOR interesse set hvad og hvor i andre har fået lavet jeres biler henne.
Jeg kørte til at starte med til Ejner Hessel i nørresundby, hvor jeg ALTID er blevet behandlet godt, men da jeg fik prisen på en renoveret converter ,med montering
19000 af de lange

Så jeg kunne se på dette forum at ATT24 havde været en god oplevelse for mange.Jeg tog kontakt med dem og de anbefalede en renoveret gearkasse med converter da min nu har gået 520000km ,så alt for jo en ende ,selv om der ALTID er skiftet olie og skiftet filter for hver 40000 km er den nu færdig ja converter men til den pris
jeg fik for ALT hos ATT24 på 1800 euro ,så kan det ikke betale sig andet.
Jeg tænkte om ikke der evt var et sted tættere på grænsen,da jeg bor i nordjylland og at køre helt til Dortmund til ATT24 er ca 850 km plus hotel osv, så jeg kontaktede mercedes i Flensburg, men her fik jeg igår en pris på 5550 euro for det samme,SINDSYGT når vi taler Tyske priser.
Jeg kontaktede igen Hessel i dk for at høre hvad en renoveret gearkasse med converter og montering ville koste, og HOLD NU FAST 45000 kr ha ha ha, dette var bare for at sammenligne prisen med ATT24 hvor det i danske kroner ca er 13600 kr. TAK FOR KAFFE.
Da jeg var ved at beslutte mig til ATT24 ville jeg lige prøve Sand Jensen i Flensburg, det kunne jo være de var til at tale med.
Idag har jeg så på mail fået et tilbud på 2200 euro ca 16800 ddkr for en renoveret gearkasse med renoveret converter ALT i orginale mb dele med 1 års fuld garanti montering og lånebil ,til at handle i Flensburg, de ca 6 timer det tager.
Har nu talt i telefon med deres værkfører Henning der taler fint dansk og booket en tid til torsdag d 7 nov kl 8, bilen er så færdig kl ca 15 og ALT er skitet yil nyt.
De skulle bare have 5 til 6 dg for at have den hjemme samt 11000 kr forudbetalt til deres bank, da de ikke kender mig, hvilket er helt ok og resten ca 6000 kr betales ved afhentning.
Grunden til dette indlæg er til alle jer der ikke gider den LANGE tur til ATT24 , og ikke vil tages i r.... af den danske mercedes forhandler, så håber jeg dette vil hjælpe.
Jeg kan ikke se andre har prøvet Sand Jensen i Flensburg, men hvis dette er tilfældet så skriv venligst om jeres oplevelser, jeg smider et stykke op når bilen er lavet så i alle kan høre om min oplevelse, og deres service.