renovering af gearkasse og converter

Alt vedrørende teknik
basse
Indlæg: 112
Tilmeldt: 30. okt 2013, 02:36

Re: renovering af gearkasse og converter

Indlæg af basse »

Hej ALLE
Ja så er dette eventyr snart ved sin ende :wink:
Blev ringet op kl 9 af OKE fra flensborg,der ville fortælle mig DEN GODE NYHED at nu virkede gearkassen som den skulle.
Så BWJ du HAVDE RET det var en adaptiv reset med tester ,der skulle til,siger de men hvem ved hvad de har brugt 3 4 dage til ellers,byttet den UDEN at sige det til mig ja jeg ved det ikke.
Da vi kom derned d 15 kl 14 var der TOTALT KOLD LUFT.der var ingen Henning ,der ellers havde haft travlt med at sige der INTET var galt,samt adaptiv reset VAR BLEVET UDFØRT,jo det vil sige han var der men da han så os løb han ud i værksted,og OKE ,der havde travlt med at give os vores nøgler samt spørge ind til DERES bil vi havde lånt,ja han mente IKKE Hennig havde tid da han havde kunder. :roll: HOL KÆFT EN LAM UNDSKYLDNING,jeg så han flere gange kiggede ind af vinduet ude fra værkstedet mens han gik rundt og lallede FANDME VOKSENT :twisted:
Jeg sagde til Oke der IKKE var noget afgjort før JEG OG KUN JEG havde prøvet bilen og godkendt den UDEN dem ved min side,jeg ville have tid til at køre en ordentlig tur.
Det skal siges der nu INTET hakken el HÅRDE gearskift er fra 1 til 2,når den er kold ,samt den kører ok mener jeg ,den filer ikke mere og tager nu fat,det eneste der er lidt mærkeligt er den skifter HURTIGT fra 2 til 3,men ok det er jo også en anden gearkasse og jeg havde vænnet mig til den gl.men som jeg kan forstå her på forum,kan gearene køres ind med tester og en KOMPETENT person hvilket så UDELUKKER HORST OG ANDRE DERFRA :D
HELE turen hjem gik godt,og da den var varm i olien skiftede den endnu blødere,så alt ialt en fornøjelse,men til HVILKEN PRIS OG BALLADE,nu må vi så blot håbe der IKKE kommer andre ting hen ad vejen,jeg føler mig STADIG IKKE TRYG ved det arbejde der udført,og går rundt med en fonemmelse af det hele springer i luften :D tilhvad tid det skal være,men konen har sagt jeg nu er psykisk gak gak,og ser spøgelser overalt ha ha ha hun er fandme klog,men kender i ikke det man er ikke
HELT SIKKER på om det nu også er ok,og det blot er et spørgsmål om tid ,så er balladen der :roll:
Så da jeg for snart MANGE INDLÆG :P siden startede denne debat vedr ,om det kunne være en fed fidus og bruge Sand Jensen i Flensborg,vedr gearkasse og converterskift, og dermed spare den LANGE tur til ATT24,så er min konklusion idag denne LAD VÆRE FOR GUDS SKYLD TAG ATT24 OG IKKE SAND JENSEN.'
Dette er selvfølgeligt IKKE ment som om alle SKAL benytte ATT24 ,men står VALGET mellem,de 2 i tyskland ja så ved i hvad svaret nu er ,men ok jeg kan også blot have haft en uheldig oplevelse,men det er f...... dyre lærepenge og i fremtiden vil jeg IKKE eksperimentere med nye firmaer ,men HELT SIKKERT bruge dem man kender eller dem ANDRE har haft GODE erfaringer med,ISÆR når det drejer sig om så dyre og specielle dele og ikke blot et olieskift,men IGEN dette er MIN MENING gør hvad i mener der er bedst til jeres tegnebog og bil.
Da jeg spurgte Henning hvilken olie de havde kommet på ,dette var for 4 dg siden ,da han jo legede gemmeleg idag :oops: ,ja så var svaret det var org mb olie ,men som i kan se på et tidligere indlæg opgav han et nr som jeg fandt frem til var en olie fra fusch nemlig 4134,og som han sagde var gullig og IKKE rød som den org mb olie,jeg havde bedt om at få en flaske med hjem af det de havde hældt på ,så jeg kunne købe den samme i fremtiden,og til min STORE overraskelse var det IKKE fusch4134 men den org ATF 34 RØDE olie der var hældt på,eller så har han blot givet mig en dunk med det jeg tror er deri :roll:
Igen en TOTALT FORVIRRET service der gør man er sgu usikker på hvad de har lavet,de har MANGE gange sagt et men så gjort eller undladt at gøre noget andet.
Da vi var færdige spurgte jeg OKE om vi skyldte noget,det var ironisk,eller de evt skyldte os noget for al den ballade,men svaret var som forventet til BEGGE SPØRGSMÅL NEJ hvem sagde service ha ha ha Nej vi har blot haft ekstra udgifter for ca 1200 kr pga dem men INGEN KOMPENSATION vi havde jo lånt en bil,ja tak for det men der var F..... også jer der havde lavet LORT så vi havde brug for en :twisted: .
Min og konens slutning på dette eventyr bliver ,vi sætter en mail sammen og forlanger et møde med indehaver Per Sand Jensen i silkeborg ,hvori vi vil beskrive HELE forløbet samt have en GARANTI for at såfremt der måtte indtræffe yderligere komplikationer med gesrkassen inden for det ene års garanti ,ja så SKAL bilen rep i Silkeborg da vi IKKE igen ser os velkommen el ønsker at benytte deres afd i Flensborg.
Dey der slog hovedet på sømmet var en mail jeg skrev til direktøren i Flensborg Lasse Sand Jensen,hvori jeg beskrev vores utilfredshed,til dette var svaret blot han kunne forstå OKE var på sagen så dette ville han IKKE blande sig I :roll: SIKKEN EN KUNDEMINDED FYR HVAD,men ok vi havde jo betalt så fu.. dem ,det skulle man tro.
Hvis og såfremt DEN STORE BOSS I SILKEBORG har den ulejlighed at svare på mine ting,ja så vender jeg tilbage med svarene.men ellers KÆRE VENNER nu må i finde noget andet læsestof og falde i søvn til :) SNIP SNAP SNUDE SÅ ER HISTORIEN UDE :D
TUSIND TAK FOR MANGE GODE KONSTRUKTIVE OG OPMUNTERENDE INDLÆG UNDER HELE FORLØBET
MVH
peter glad nu hjælper det :D
aka Basse
GOD WEEK END
Brugeravatar
BWJ
Indlæg: 3421
Tilmeldt: 3. mar 2009, 20:43
Geografisk sted: DK

Re: renovering af gearkasse og converter

Indlæg af BWJ »

Godt at høre, at alt nu er ok.
Lige lidt småbemærkninger, det er i princippet ligegyldigt hvilken olie de har fyldt på, bare den lever op til MB´s krav - det har kun betydning hvis der skal efterfyldes, hvilket som regel aldrig er nødvendigt.
Ved dit næste gearolie skift (hvis det var min nye kasse ved 10.000 km) ville jeg få den skyllet så du ved hvilken olie der er på derfra.
Det med dit hurtige skift, det aftager når den selv har kørt adaptioner ind efter din kørestil, formentligt allerede idag er den anderledes - formoder at gearvælger stod i "S"

pøj pøj med den :D
ZOOM ZOOM.
TonnyL
Indlæg: 364
Tilmeldt: 20. jul 2012, 12:51

Re: renovering af gearkasse og converter

Indlæg af TonnyL »

Super godt at hører, håber for dig at det holder :-) men selvfølgelig gør det, det.
Men tror da gerne der er mange her der gerne vil hører hvad MR Sand jensen har at sige, til sin tyske afdelings måde at drive tingene på....eller om han bare prøver at ghoste det...
basse
Indlæg: 112
Tilmeldt: 30. okt 2013, 02:36

Re: renovering af gearkasse og converter

Indlæg af basse »

Hej ALLE
Ja så er der ged IGEN IGEN IGEN :twisted:
Da jeg igår skrev jeg havde en mistanke om det IKKE var lavet ordenligt,da jeg ikke mente den skiftede helt perfekt,men troede det var et spørgsmnål om indkøring,ja så blev det hverdag igen idag lørdag.
Da konen skulle køres på job,og vi derfor skal igennem Ålborg by,hvor der er mange lyskryds,ja så var der BALLADE med gearkassen.
3 gang jeg stoppede for rødt HAKKEDE den igen voldsomt ned i gear og derfra var vi tilbage ved grunden til den i første omgang kom retur til SAND JENSEN.
Den filer nu igen ved gearskift dermed ment den tager først lidt omdrejninger springer så ned i omdrejninger for til sidst ENDELIG at hoppe op igen hvormed den så er i gear,dette er især ved skift fra 2 og opefter.
Hvis jeg giver den FULD PEDAL ja så er den ok skifter fint,men hvem f..... kører sådan hele tiden.jeg prøvede det fra stående til den ramte 5 gear INGEN problemer.
Kører jeg derimod normalt filer den og ved indkørsel til rundkørelser kan den pludselig give et MEGA HAK ned i gear midt i rundkørelsen,men generelt en RIGTIG LORTEOPLEVELSE.
jeg tog kontakt til de 2 der før har set på den,og sagde den IKKE var ok,så de kørte en tur og SURPRISE vi er tilbage ved starten igen på alle mine problemer.
Tdag pillede vi så bundskjold af da vi ville checke hvad det er der er sat på bla med serie nr og produkt nr på gearkassen og der fik vi et CHOCK.
For det første MANGLER DER de 3 støvhætter der sidder på gearkassen for at beskytte converter 2 af gummi og 1 af plastic der er ca lidt trekantet :roll:
men ok så kunne vi da se det var en nyrenoveret converter da den var vildt shinny,men om den virker ,ja det ved vi ikke.
Derefter ville vi checke de nr på gearkassen men MÆRKELIGT nok er det ENESTE sted der er slebet inden maling af gearkasse, der hvor bege nr sidder,så vi har IKKE en kinamands chance for at se hvad der står der ,jo nogle enkelte tal kan man GÆTTE sig til,synes efterhånden det virker mere og mere suspekt :evil: .
Per Sand Jensen ham selv ,the BIG BOSS ,ringede til mig idag men desværre var jeg ikke hjemme, og da bilen er blevet helt tosset efter han ringede har jeg sendt en mail til hamm at kontakte mig idag søndag,så må vi håbe han gør det ellers må det vente til mandag,men merceren er nu IGEN stillestående i garage,så jeg HÅBER vi kan blive enige om at bilen NU SKAL TIL SILKEBORG AFD og laves der,jeg har IKKE mere tålmodighed,da dette efterhånden KUN er noget der sker i andre lande eller noget der kan ske ved en DÅRLIG baggårds mekaniker,selvom der også er nogle GODE derude,så har jeg forhåbentlig IKKE gjort nogen sure,men et firma med SAND JENSENS renomme og størrelse ,samt al deres flotte skriverier på hjemmesiden,om hvor GODE de er, je det kan ske 1 gang men nu er det 3 gang,så festen stopper nu.
Jeg håber ikke i er trætte af mine OPLEVELSER :D da vi åbenbart nu igen skal starte et nyt eventyr ha ha
Jeg smider et stykke op når der er nyt
mvh
peter glad IKKE MERE :evil:
AKA BASSE
Superman
Indlæg: 117
Tilmeldt: 20. okt 2012, 21:05

Re: renovering af gearkasse og converter

Indlæg af Superman »

Hej Peter.

Nu skal du ikke se det jeg skriver som en provokation... :-)

Det er selvfølgelig uacceptabelt at din gearkasse ikke kører som den skal.

Men et lille råd ville være ikke at skrive nogle af dine ord med CAPS LOCK - det hjælper ikke, og virker måske lidt useriøst på nogle. Og dernæst brug punktum og start med stort, samt inddel i afsnit.. Det gør som sådan ikke noget her på forummet, men når man skal skrive en klage er det altid en god ting at det er iorden.

Måske er det bare mig, men synes bare lige at du skulle vide det.. Og mest fordi at det hjælper at have styr på det når man skal have trumfet en sag angående garanti eller dårligt udført arbejde igennem..

Mvh.
basse
Indlæg: 112
Tilmeldt: 30. okt 2013, 02:36

Re: renovering af gearkasse og converter

Indlæg af basse »

tIL sUPERMAN

Du må godt nok undskylde,jeg ikke har skrevet mine indlæg,så de kan få 12 i en evt dansk stil,er du skolelærer.

Jeg er ikke så ferm til at bruge en computer,da det aldrig har iintereserret mig ret meget ,så alle de fine ting man kan trykke på for rigtigt,at få sine indlæg til at virke på sådan nogle som dig ,ja helt ærligt,det rager mig en høstblomst.

Det der er det vigtigste i denne sag ,for mig og sikkert også mange andre,er hvad der sker med bilen,servicen på det anførte værksted osv osv og IKKE hvordan det er stillet op ,men ok hvis du har så svært med at læse og acceptere det så bliv væk,dine inputs er ikke med til at afhjælpe mine problemer.

Hvis du virkelig tror Sand Jensen,hvis jeg sendte en skriftelig klage,ville gå op i hvordan det stod om der var rigtige afsnit alt var stavet korrekt osv osv ,ellers ville de ikke behandle den,ja så må du bo på en anden planet,men velkommen til jorden shit happens.Så er det da godt det hele foregår pr telefon,lucky me.

Men jeg kan vel bede dig ,eller et marketingfirma læse kurrektur på mine indlæg,hvis du har så ondt i r.....

Du starter med at skrive ,jeg ikke skulle misforstå dit indlæg,men jeg kan sgu ikke tage det seriøst,dette er et forum vedr biler ikke et forum vedr ens egne danskkundskaber,så er jeg irriteret over sådan et indlæg ja for fanden ,jeg har et kæmpe problem jeg skal have løst,men det er med min bil og ikke med mine ,i dine øjne ,forkerte måde at skrive og stave på.

Men tak for dine bekymringer,jeg var dem helst foruden.

Jeg er klar over dette er et debatforum,men jeg gider ikke igen svare på sådanne latterlige,ligegyldige ting,du må godt nok have et kedeligt liv hvis det p.... dig af den måde jeg skriver på.

Med ønske om et langt og lykkeligt liv,med mange gode oplevelser.
Peter
TonnyL
Indlæg: 364
Tilmeldt: 20. jul 2012, 12:51

Re: renovering af gearkasse og converter

Indlæg af TonnyL »

Peter, skulle du tilfældigvis være fra Frederikshavn?
E 270 2001
Indlæg: 806
Tilmeldt: 24. jan 2012, 19:55

Re: renovering af gearkasse og converter

Indlæg af E 270 2001 »

Nu skal vi passe på at tonen ikke køre af banen her :idea:
Det sUPERMAN :wink: skrev var faktisk velment. Men nok om det :arrow:

Lige præcist i denne situation Mener JEG at det er helt ok at skriv RØV og INKOMPETENT i mail, eller endog sige det i en telefonsamtale.
Til Basse: Du skal bare gi den gas :evil: for det med at aflevere en bil uden prøvekørsel, samt være uvidende om adaptive reset - hold da kæft hvor amatøragtigt.
De er nok reservedelsudskiftere, der er vant til at tingene virker. Og når der så kommer en fejl, ja.. så er de på bar bund.

Men bolden er da helt klart hos DEM.. Basse skal bare huske sin telefon :roll:
E 270 Avantgarde Stc. fra 2001. Pt rundet 492.000 km.
basse
Indlæg: 112
Tilmeldt: 30. okt 2013, 02:36

Re: renovering af gearkasse og converter

Indlæg af basse »

Hej alle

Så er der nyt.Blev kontaktet pr mail,så det jeg havde skrevet var åbenbart pænt nok til Hr Per Sand Iensen :D ironi kan forekomme.

Han skrev vi skulle komme til afd i Silkeborg imorgen tdlig,hvor der så ville stå en lånebil klar til os,så vil de kigge på det,så dette kunne få en ende.

Det var den nyhed jeg havde håbet på og er glad for der ENDELIG er en der tager ansvar.

Jeg er klar over mit svar til superman,var skrevet i mindre pæne gloser,men come on vi er afhængig af bilen i det daglige og har altid passet den som et lille barn,så er det ikke sådanne kommentarer der hjælper ,når man er helt nede i kulkælderen,det er week end ,konen har et arbejde der SKAL passes på sygehuset,og tankerne flyver med om det nogensinde bliver lavet eller om skal betale yderligere ca 20000 kr ,andet sted,blot for den igen kan fungere,og sidst men ikke mindst,skal vi nu IGEN til Flensborg,hvor jeg ved der ikke ville komme noget godt ud af det.
Så har jeg forarget nogle her inde,ja så må i undskylde,og ja e 270 ,jeg ved godt det var i en god mening superman skrev disse inputs,de faldt bare IKKE på det rigtige tidspunkt,det håber jeg alle forstår.

Nu må vi se når vi har haft møde med Per Sand Jensen,da han var intereseret i,at høre om vores oplevelser med Flensborg afd,hvordan det hele ender.

tonny l Nej jeg er ikke fra Fredrikshavn,men fra Brønderslev.

E270 Tak for dit input ,og ja jeg SKAL nok huske min tlf. F..... god humor det luner :D

Med en advarsel om yderligere indlæg kan forekomme,når vi har været hos bossen i Silkeborg imorgen,ønskes ALLE en fortsat god week end

MVH
Peter Glad
Brønderslev
tømreren
Indlæg: 1021
Tilmeldt: 12. nov 2012, 12:44
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: renovering af gearkasse og converter

Indlæg af tømreren »

Jeg har skrevet det før, måske ikke i samme vendinger, men den oplevelse du ('basse') har været ude for, er HELT utilstedelig og frygtet af ALLE forbrugere!!

Det MÅ ikke ske på NOGET som helst værksted!!

Når det nu alligevel sker, står det jo klart og tydeligt for enhver, at værkstedet ikke burde have taget opgaven når de ikke har de fornødne kompetencer til at udføre denne!!

Skulle det mod forventning skyldes en fejl fra 'ATT24's side, burde 'Sand Jensen Flensburg' have trådt i karakter for længe siden, således fejlen ikke havde ligget dig til last!!

Jeg er MEGET ked af det på dine og din hustru's vegne og ønsker dig alt held og lykke med mødet med Per Sand Jensen.
W639 - Vito 120 Avantgarde - 2007
basse
Indlæg: 112
Tilmeldt: 30. okt 2013, 02:36

Re: renovering af gearkasse og converter

Indlæg af basse »

Hej ALLE

Så er der ENDELIG gode nyheder,vedr min famøse gearkasse,og det er gode nyheder :D

Var kørt ned til Sand Jensen i Silkeborg,her til morgen iflg aftale med The Boss Per Sand Jensen,og det var den BEDSTE oplevelse vi fik der.

Ved ankomst blev vi modtaget af værkføreren Bjarne,der er en uroligt venlig og behjælpsom persom,ligesom du LIMO havde skrevet i et tidligere indlæg.

Han foreslog at jeg sammen med en såkaldt guru :D de har ,jeg mener han hed ronald og var en sympatisk ældre fyr ,med MASSER af erfaring under vesten,det fandt jeg ud af da vi havde kørt ca 5 min,hvor han begyndte på en masse snak om hvordan og hvorfor automatgearkasser virker og opfører sig,så der stod jeg af,det var sort snak for mig, :roll: men meget interesant,men det vigtigste var jo hvad MIN gearkassen fejlede,men da han ikke havde den skilt af,mente han uden tøven det kunne være en ventil,der hang i ventilhuset,men igen det var den bedste mulighed han havde,på stående fod.

Da vi var næsten tilbage var hans emdelige konklusion,det IKKE var noget at begynde en fejlfindning på så han mente,gearkassen og converter skulle ud og skiftes med en anden Yessssssssss endelig et fornuftigt menneske,men en fornuftig beslutning.

Efter hjemkomst til værksted ,og en kort samtale med Bjarne var vi alle ,incl Per Sand Jensen,der havde været ude og hilse på inden vi kørte,og mens vi var væk tibød min kone kaffe,morgenmad,aviser osv,se det er service F...... FLOT.om den gearkasse skulle ud og en ny bestilles hos ATT24 ,derefter monteres af ronald,testes,prøvekøres og først når alt dette var gjort og de var tilfredse,ville der blive taget kontakt til os.

Bjarne kom nu med nøglerne til en BMW 316 fra 09,da deres AMG var udlånt ha ha ha ha så den fik vi til låns fuldt tanket,og når vi skulle aflevere den igen skulle vi IKKE tænke på brændstof det var på huset,da Bjarne mente vi havde haft udgifter nok,vedr al den køren frem og tilbage til Flensborg TAK Bjarne :D

Så det er utroligt bitter vi har haft sådan en oplevelse i Flensborg ,da den service vi nu får er perfekt,det hele kunne have været undgået hvis de havde skiftet gearkassen FØRSTE gang vi var dernede ,hvilket osse flere gange blev påpeget fra Silkeborg afd,

Vi har besluttet ikke bruge mere energi på Flensborg ,men derimod at de fremad,starte et nyt kapitel,og lade Silkeborg stå for resten nu,og det er med en TOTALT anden fornemmelse i maven jeg nu glæder mig til bilen er færdig,det kan og må ikke gå galt igen,og med de kommetarer de alle kom med dernede er bilen nu i de BEDSTE hænder.

Hvornår de kan have en gearkasse hjemme,er det store spørgsmål ,men Bjarne havde ringet til OKE i Flensborg for at få ham til at bestille en fra ATT24 og når Bjarne havde nyt vedr en dato for levering ville han ringe.

Jeg har fået helt ondt af SandJensen biler ,da det jo falder tilbage på deres navn,hvis Flensborg afd ikke gør deres arbejde ,som der forventes fra Silkeborg,men med service vi nu får ,hviken jeg er sikker på er den oprindelige service ,der er tiltænkt deres kunder,ja så kan eller vil jeg ikke klage,det er perfekt, :D
Brugeravatar
LIMO
Indlæg: 99
Tilmeldt: 28. mar 2011, 12:01
Geografisk sted: Haderslev

Re: renovering af gearkasse og converter

Indlæg af LIMO »

Godt at høre, Peter.
Lyder som om at sagen nu er i gode hænder :D , og du har fået din indre ro tilbage :wink:

Nu ligner forløbet det forventelige, men mildest talt ærgerligt at du skulle igennem oplevelsen i Flensborg, som jeg jo ellers har haft ok erfaringer med. Dog var det mindre reparationer som bærearme og bremser samt serviceeftersyn. Mon ikke du får en tip top bil tilbage om nogle dage, som skifter gear helt efter bogen :D
Venlig hilsen

Peter

204.202 C220 CDI, 2012, Avantgarde St.car, p.t. 198.000 km
TonnyL
Indlæg: 364
Tilmeldt: 20. jul 2012, 12:51

Re: renovering af gearkasse og converter

Indlæg af TonnyL »

Sand jensen Silkeborg.... det rocks, har selv købt bil dernede og kender en der næsten lige har købt bil der, og der har deres service været usammenlignlig.... og de er dygtige, så tag du det bare roligt nu ;-)
basse
Indlæg: 112
Tilmeldt: 30. okt 2013, 02:36

Re: renovering af gearkasse og converter

Indlæg af basse »

Hej ALLE.

Så er der lige en lille opdatering.

Blev idag ringet op af værkfører Bjarne Rasmussen fra Sand Jensen i Silkeborg,han ringede først for at fortælle der ville gå ca 14 dg,da ATT24 ikke havde en gearkassen 722,626 på lager ,men ville starte på og lave en,dette var helt ok ,fra min side,da det nu IKKE må gå galt igen ,så 14 dg er rimeligt hvis det så til gengæld for det hele til igen at spinde ,som en nyrenoveret gearkasse og converter burde opfører sig.

Senere ringede han så igen,men denne gang var det med besked om de havde fundet ud af der var olie i styreboxen,hvilket han sagde kunne være grunden til den ikke skiftede og kørte som den skal,og derfor har de bestilt en ny og vil så skifte den og så håbe der nu virker,hvilket jeg overhovdet IKKE er tryg ved,og det pga følgende,men ret mig ENDELIG hvis ikke jeg har ret i mine begrundelser.Men jeg betaler IKKE for en ny da den gl var ok før renovering.

Jeg kontaktede de personer,der har hjulpet hele vejen igennem dette mareridt,det er folk der dagligt arbejder med mercedes samt en der har et værksted der renoverer gearkasser til dagligt ,og NEJ ingen navne eller firmaer vil blive nævnt.

De siger ALLE samstemmende det IKKE har noget med mine problemer og gøre da styreboxen IKKE nogensinde har haft fejlmeldninger hverken vedr tester el evt bilen er gået i nødprogram,så da bilen ,inden skift af gearkasse og converete skiftede perfekt,ja så er det IKKE der fejlen ligger,det er kun en fejlsøgning der er totalt nytteløst,da gearkassen SKAL skiftes før jeg igen vil blive tilfreds.
Hvis der er nogle der er uenige eller evt kan bekræfte det KAN være den ,der skaber problemer ,ja så skriv ENDELIG da jeg ikke skal tale med Bjarne igen før på torsdag,så vil det være rart hvis jeg kunne have mine argumenter iorden.

Jeg er lidt irriteret lige nu ,da jeg troede efter vores gode samtale mandag ,var ENIGE om der skulle skiftes gearkasse ,nu er jeg bange for det hele starter forfra,men den tager jeg med Bjarne og Per Sand i Silkeborg,så må vi se hvad begrundelsen er til dette,men ok virker det ikke med ny styrebox,ja så er det vel gearkassen er meget forvirret og efterhånden har man lyst til at køre bilen til hugger,jeg er fyldt op nu,men igen jeg kan tage fejl,det er bare som om at alle der IKKE har noget i klemme siger et men dem som har penge ude og flyve leder efter alverdens undskyldninger for IKKE at skifte gearkassen.
Håber blot på godt nyt torsdag

Mvh
BASSE
Brugeravatar
BWJ
Indlæg: 3421
Tilmeldt: 3. mar 2009, 20:43
Geografisk sted: DK

Re: renovering af gearkasse og converter

Indlæg af BWJ »

O-ring ved styrebox til skiftehuset i gearkasse kan sagtens have været defekt, hvorfor olie går ind og ødelægger den.
Mon ikke du misforstår, og tror det er bilens styrebox i motorrum det handler om :)
Hvis box bliver skiftet er du lige så godt hjulpet, efter min fattige mening.
ZOOM ZOOM.
Besvar