renovering af gearkasse og converter

Alt vedrørende teknik
Brugeravatar
Star
Indlæg: 66
Tilmeldt: 12. aug 2013, 09:56
Geografisk sted: Espergærde

Re: renovering af gearkasse og converter

Indlæg af Star »

Godt at høre Basse, at det hele spiller nu. Sand Jensen i Silkeborg kan man ihvertfald ikke komme efter med noget, de har været særdeles servicemindede. Tyskerne har det så vist sig til at man ikke kan stole på, og man kunne foranlediges til at tro, at de tænker noget i retning af " Det er bare "die dumme dänen" - de vil aldrig kunn forfølge sagen, eller kunne ødelægge noget for os lokalt. Alle kneb gælder i krig og forretning, og nu har de vist at man heller ikke kan stole på dem i forretning ( det med krigen er vist bevist rigeligt.. :lol: )

Glædelig jul! :D
1997 SLK 230 KOMP AUT.
tømreren
Indlæg: 1021
Tilmeldt: 12. nov 2012, 12:44
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: renovering af gearkasse og converter

Indlæg af tømreren »

Hej 'basse', tak for din afslutning på 'eventyret'.

Jeg må sige jeg er rystet over de informationer og afsløringer du nu kommer frem med!

Det er forkasteligt og helt utilstedeligt 'Sand Jensen Flensburg' kan finde på at montere dele fra anden leverandør end aftalt. Der er ikke noget at sige til vi er mange der ikke stoler på mekanikere over en dørtærskel. Man har jo ikke en 'kinamand' chance for nogensinde at opdage sådan en fejl, eller lignende, hvis det fungerer til at begynde med. Og jeg skal beklage jeg skærer alle mekanikere over én karm, men mine erfaringer med disse 'fagfolk' er beklageligvis ikke særlig gode.....

Jeg mener helt bestemt ikke 'Oke' har fortjent at arbejde med biler længere efter den svinestreg! Men mon ikke Per Sand Jensen har aftalt et møde med ham, efter hans fejltagelse som kan sætte hele forretningens ry og renomme over styr.....

Men hvorom alting er, vil jeg ønske dig stort tillykke med du nu endelig har fået din bil igen og den kører som en drøm.

Og så må du også have en glædelig jul og et godt nytår.

Venligst tømreren

Ps. håber du og Fruen skal ud at køre til nogle hyggelige julearrangementer så I rigtig kan nyde de fine bløde gearskift :D
W639 - Vito 120 Avantgarde - 2007
basse
Indlæg: 112
Tilmeldt: 30. okt 2013, 02:36

Re: renovering af gearkasse og converter

Indlæg af basse »

Hej STAR og TØMREREN

Tak for jeres pæne input,det luner,i denne kolde tid.

Har idag modtaget den ORIGINALE jo jo .... :D faktura fra det firma Oke fra Sand Jensen i Flensborg har brugt iflg aftale med ham selv :oops:
Den viser det er en renoveret gearkasse og converter de har modtaget.
Jeg checkede selvfølgelig om datoer passede,man ved jo snart ikke,med den FØRSTE gearkasse jeg modtog,og til min idag glædelige overraskelse passede det.

Skrev igår en mail til Per Sand Jensen og Bjarne Rasmussen hvori jeg takkede dem i SILKEBORG for fantastisk behandling,men gjorde også opmærksom på jeg mente Per Sand skulle overveje hvad han ville med Flensborgs ansatte,i ved hvem jeg mener,da dette var både synd og skam for hans gl velrenomeret firma.
Hvad udfaldet bliver er ,for mit vedkommende fuldstændigt ligegyldig,men her tænker jeg på fremtiden,så bolden ligger hos dem nu,jeg vil IKKE gøre mere ud af denne sag,hvis ellers det hele spinder som nu.

Var idag også ved Hessel,for at få bekræftet det reservedelsnr,der står på faktura fra Bjarne Rasmussen ,vedr ventilhus og printplade ,stemte og her var det ingen overraskelse for det gjorde det ,men det var jo også købt,lavet,og isat i Silkeborg,så ALT er nu ok.

Har nu haft bilen i ca 24 timer og kørt en del,men kender i ikke det,at man nu leder efter om alt skifter som det skal,og er der mislyde osv osv.
Man bliver sgu tosset,men efter denne historie er jeg bare nødsaget til at komme videre,og bilen skal nok fortælle hvis der er noget galt,for den kører f..... godt.

Der opstod blot det at bremserne skurede helt vildt,men dette skyldes den har holdt stille så længe,og idag er det meget bedre,derudover er der ved ratudslag begyndt at komme nogle......klonk..... men dette er tilfældigheder bliver undersøgt senere på ugen,men det har INTET med gearkassen at gøre blot en tilfældighed det kommer lige efter reperation,vi tror det er enten styrekugle eller bærearm,nu må vi se.

Til alle jer der skriver om diverse problemer med gesrskifteproblemer osv herinde så kan jeg sige flg.
Min skifter idag silkeblødt BÅDE KOLD OG VARM,der er ingen filen ved gearkift og kickdown sker øjeblikkeligt uden nogen form for mislyde,så ALLE de små symptomer der før var er nu væk,men ok det er også en ny gearkasse og converter samt nyt ventilhus og printplade,så det manglede da også bare :D

HA DET NU GODT
MVH
BASSE
basse
Indlæg: 112
Tilmeldt: 30. okt 2013, 02:36

Re: renovering af gearkasse og converter

Indlæg af basse »

Hej ALLE


Jeg glemte helt jeg havde et spørgsmål til ALLE der ved,eller tror de ved,noget om flg :D

Når man har fået ny gearkasse og converter,har jeg læst og hørt om at man allerede efter 2 til 3000 km SKAL skifte alt olien igen,dette er for og se om der er spåner i olien der så vil vise om gearkassen er ok....
Kan dette have noget som helst på sig,jeg skifter for hver 40000 km så jeg mener IKKE man skal skifte så hurtigt efter gearkasse skift eller hvad :roll:

Håber på svar vedr dette.

På forhånd tak

Mvh
BASSE
Brugeravatar
BWJ
Indlæg: 3421
Tilmeldt: 3. mar 2009, 20:43
Geografisk sted: DK

Re: renovering af gearkasse og converter

Indlæg af BWJ »

Jeg ville gøre det (skylning) ingen tvivl om det.. :wink:
ZOOM ZOOM.
basse
Indlæg: 112
Tilmeldt: 30. okt 2013, 02:36

Re: renovering af gearkasse og converter

Indlæg af basse »

Hej BWJ

Tak for det,har idag talt med Sand Jensen,vedr ovennævnte.

Jeg skal bare komme derned når jeg har kørt de ca 4000 km,så laver de en gearkasseskylning på bilen uden beregning....JA TAK.... :D

De har den maskine man kobler til hele systemet,hvorefter ca 12 til 14 liter olie bliver gennemskyllet,mener jeg har set den på Gearhuset.dk hjemmeside.

MVH
BASSE.
Brugeravatar
BWJ
Indlæg: 3421
Tilmeldt: 3. mar 2009, 20:43
Geografisk sted: DK

Re: renovering af gearkasse og converter

Indlæg af BWJ »

basse skrev:Hej BWJ

Tak for det,har idag talt med Sand Jensen,vedr ovennævnte.

Jeg skal bare komme derned når jeg har kørt de ca 4000 km,så laver de en gearkasseskylning på bilen uden beregning....JA TAK.... :D

De har den maskine man kobler til hele systemet,hvorefter ca 12 til 14 liter olie bliver gennemskyllet,mener jeg har set den på Gearhuset.dk hjemmeside.

MVH
BASSE.
Sådan skal det gøres - respekt for mekanikken 8)
ZOOM ZOOM.
basse
Indlæg: 112
Tilmeldt: 30. okt 2013, 02:36

Re: renovering af gearkasse og converter

Indlæg af basse »

Hej alle

Ja så er jeg igen igen tilbage.

Bilen kørte efter modtagelsen fra Sand Jensen i Silkeborg helt ok,men nu er der f...... gået ged i den igen.

Vi kørte på motorvej idag og da den skiftede fra 4 til 5 var der noget galt,så ind til siden,og starte fra nul igen,for at se om det var mig der var blevet tosset.
Ganske rigtigt HVER GANG den skal skifte fra 4 til 5 lyder det fælt den skifter op,falder så i omdrejninger,for så og lyde totalt presset,hvorefter den igen falder lidt i omdrejninger,og først nu lyder og kører den normalt.

Alle andre gesrskift 1,2,3,4 er helt normale og bløde ingen hakken eller noget unormalt,men KUN fra 4 til 5 det er sgu da irriternde.

Desværre har Sands værksted lukket til 2 jan 2014,men så må vi se hvad der nu skal se.
Har tænkt mig at køre til Ejner Hessel i starten af det nye år,for de så kan prøve bilen,nu ved jeg IKKE hvad der snart er galt.

Har haft en anden mb freak ude og prøve den,han giver mig ret det er IKKE normalt,men har ingen bud på hvad det kan være,og da der nu er ny gearkasse,converter og ventilhus med printplade på ,ja så er jeg nu lost :evil:

Dette mareridt har fået mig og konen til at overveje,om ikke legen stopper nu,vi gider ikke mere.
Så selvom bilen er utroligt flot regninger for små 180.000 kr inden for de sidste ca5 år nylakeret osv,kort sagt EN ENER,ja så er vores glæde med denne bil nu TOTALT VÆK.
Det er f..... sørgeligt sådan en reperation kan tage ALT det man har kæmpet for væk,men det er de sørgelige kendsgerninger.

Vi har talt om en mercedes ml class 320 cdi årg 2006 til 2008 ,men har fået at vide den er p..... dyr i reservedele,er der nogen der kan bekræfte dette.

Jeg vil nu vente og høre hvad Sand Jensen vil gøre ,men tiltrods for en SUPER behandling ,er vores tålmodighed nu væk,der kan IKKE være rigtigt at man kun får ca 7 dg med gode og dejlige køreegenskaber ,for så igen igen skal starte forfra det er sgu hårdt,og belastende,for alle nu,for nu sidder der den i baghovedet,er det kun begyndelsen hvad gør den s..... gearkasse næste gang,stopper helt ,springer i luften eller hvad nej i ved hvad jeg mener.

Hvis der er nogen der har KONSTRUKTIVE IDEER med hvad der kan være galt så skriv endelig,jeg troede godt nok ikke jeg skulle bruge jer igen drenge :oops:
PS Har prøvet adaptiv reset UDEN resultat,der er INGEN forandring.

mvh
basse
basse
Indlæg: 112
Tilmeldt: 30. okt 2013, 02:36

Re: renovering af gearkasse og converter

Indlæg af basse »

Hej alle

Så er der kommet en afklaring på hvad der nu skal ske med stjernen,og kort og godt .......INTET..... og hvorfor så det jo nu kommer der f.... et eventyr :D :D

Bilen havde som sagt problemer med skiftet mellem 4 og 5 gear efter ca en uge,men da Sand først åbnede igen idag d 2 jan var jeg spændt på hvad svaret ville være på min mail til dem.

Før jeg kontaktede dem kørte jeg til Hessel for at få dem til at komme med en dom,da jeg allerede havde talt med min egen mekaniker imellem jul og nytår.
De tog .....3....mand ja rigtigt 3 mand afsted,kørte ca 45 min tog bilen ind satte STAR tester på ,tjekkede gearkasseolie,ALT JA ALT var ok ingen fejl.
Dermed IKKE sagt den var ok men den eneste og bedste måde og finde fejlen på ,var ved at afmontere ALT igen,da de ikke kunne sige noget på syående fod,men blot komme med ideer feks B1 kobling,eller converter igen igen,så jeg betalte 950 kr og kontaktede så Bjarne Rasmussen ved Sand Jensen i Silkeborg.

Lad det være sagt me det samme det var IKKE gode nyheder,
Han havde talt med hans mand Ronald,der var 100% sikker på det var min styreenhed der var itu,HOLD NU K.... en klovn,det er en ting der koster ca 10 12 000 kr som jeg skulle betale ,hvordan f...... kommer de frem til det UDEN og have prøvet bilen :roll: :roll: :roll:
Jeg spurgte om de ville have bilen ned igen igen men NEJ de ville IKKE lave mere,kun hvis JEG kunne bevise det var gearkassen eller converteren der var itu,ville de hjælpe mig,da min garanti KUN galdt disse 2 dele :twisted: :twisted: :twisted: nå så kom den sande natur frem hvad......

Jeg fik aftalt med Bjarne han skulle tale med Hessel,og evt finde en løsning,og da Hessel ringede tilbage,var det aftalt bilen skulle tjekkes for ...utæt køler ,samt en tester på der kunne undersøge hvornor converter slog til,dette var jeg med på ,men bedst som jeg troede ALT var ok,så ringede Bjarne og sagde det selvfølgelig var for min egen regning,,,WHAT,,, Skal kunderne nu selv betale for det lort de har lavet.
Jeg spurgte hvad det ville koste og fik en pris på ca 2500 kr det har jeg f...... ikke tænkt mig og betale,og Hessel mener da også det er bedre de får bilen ned kører den til mb i Silkeborg,og så selv ordner det men ok så hænger de selv på regningen.
Jeg har spurgt ind til hvorfor Bjarne ville have køler tjekket da han ved det sidste møde sagde den var trykprøvet og testet,da jeg spurgte ham ,men idag kan han IKKE huske jeg spurgte om det ......COME ON....

Vi mener de burde fejlfinde for egen regning da den bil vi for snart 2 mdr siden afleverede i Flensborg IKKE havde nogen fejl andet end converter,så er det f.... dem der på 2 mdr har ødelagt vores bil da de åbenbart har gabt over for meget,og jeg har valgt den forkerte mekaniker,men af skade bliver man klog.men det er f.... dyre lærepenge.

Havde de istedet for at få deres ting fra DE JONG GETRIBE GMBH,ja jeg ved jeg lovede og holde k... men f.... de mig ja så f...... jeg dem.
Prøv og se den hjemmeside ,og fortæl mig så om de er et sted der IKKE blot er en autoophugger,med en sidegesjæft,hvor de laver lidt gearkasser,jeg ville ALDRIG selv købe så speciel en ting der,men vælge ATT24 hvis der skulle være i Tyskland,men igen jeg vidste INTET.

Vi kører nu videre i bilen med den lille fejl der er,men vil lade vores advokat undersøge om der er noget at komme efter,men vi gider ikke mere,når vi sælger bilen for den forhandler vi bytter ved sandheden og så må han tage den med Sand jeg er færdig med de PLATTENSLAGERE. :twisted: :twisted: :twisted:

Jeg troede jeg var en god menneskekender,men Bjarne Rasmussen har godt taget r.... på mig,han er det mest kolde,kyniske og ligeglade menneske der findes og så havde han den FRÆKHED og sige de ALLE var spændte på hvad fejlen kunne være,så kunne de også lære af det....WHAT THE FUCK.... det bliver f.... IKKE for mine penge da de IKKE selv er villige til at hjælpe

Så lad nu være med at køre ned til dem ,de er ikke en skid behjælpelige mere,det er bare UTROLIGT der kan være så stor forskel på servicen før og efter afhentning af bilen,så de 2 gode flaker vin vi sendte som tak,ja dem skulle jeg f.... have hældt i lokummet. :twisted: :twisted:
De må åbenbart mene de har ret,og ikke mere behøver gøre noget,men nu må vi se,de burde bare nu have sagt jeg kunne få alle eller nogle af pengene tilbage,og så indrømme de ikke har en k..... forstand på min bil det havde været til at forstå,men og kører klatten over på os selv,det er f..... LATTERLIGT der er IKKE andre end dem der har rørt bilen før,under.og efter reperationen,så er det sgu da deres fejl hvis ikke det HELE SPILLER eller tager jeg fejl :?: :?: :?:

Tak for jeres input,og sker der nyt hører i ,men det tror jeg ikke på ,kunhvis vores advokat mener vi har en sag,eller de kommer til fornuft hos Sand Jensen,hvilket jeg ikke tror sker

MVH'
BASSE
TonnyL
Indlæg: 364
Tilmeldt: 20. jul 2012, 12:51

Re: renovering af gearkasse og converter

Indlæg af TonnyL »

Hold da op, fy for en omgang det skal der noget af et helbred til at holde til, men jeg er da ret sikker på du har en god sag, da der bliver sagt det er en af de ting de har skiftet som den er gal med, og selvfølgelig står din styreenhed da lige pludselig af, utroligt tilfældigt og heldigt for dem ;-) jeg troede egentligt de var et velrenommeret firma der står ved sit ansvar "det de så åbenbart ikke"
Sorry det sgu ikke sjovt længere..... Men jeg er spændt på om de ikke kommer til fornuft og lever op til deres ansvar.
Brugeravatar
BWJ
Indlæg: 3421
Tilmeldt: 3. mar 2009, 20:43
Geografisk sted: DK

Re: renovering af gearkasse og converter

Indlæg af BWJ »

Bare husk det vigtigste, reklamer skriftligt overfor værksted, hellere igår end idag :)
Hvis "skriveriet" er iorden, får de en vanskeligere sag, dag for dag.
Hvis du ikke tidligere har reklameret, så indføj historik i reklamationen du laver til dem.
ZOOM ZOOM.
E 270 2001
Indlæg: 806
Tilmeldt: 24. jan 2012, 19:55

Re: renovering af gearkasse og converter

Indlæg af E 270 2001 »

:shock: :twisted: :evil: :roll: :lol: :idea: :idea: :idea: :idea: :roll: :twisted: :twisted: :shock: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Hold da op et show - ned med bilen, prøvkør SAMMEN med dem - få dem til at indse (indrømme) at der er noget unormalt - BMW hjem - vent :idea:
E 270 Avantgarde Stc. fra 2001. Pt rundet 492.000 km.
Brugeravatar
Star
Indlæg: 66
Tilmeldt: 12. aug 2013, 09:56
Geografisk sted: Espergærde

Re: renovering af gearkasse og converter

Indlæg af Star »

ja, så gik vi lige fra Helte til skurke igen igen omkring Sand Jensen :shock: -

jeg har også lige hørt fra en kammarat, der har en Audi, som også havde besøgt Flensborg afdelingen og fået monteret baksensor. De fik bare monteret det forkert (hvilket de ikke ville indrømme først og kom med alle mulige løgnehistorier) - men det endte med at han fik en helt ny kofanger (hullerne var jo boret forkert i den gamle) og skidtet remonteret, det blev også dyrt for dem....og besværligt for min kammerat...

Samme værkfører iøvrigt, der prøvede løgnehistorierne for at slippe for ansvar, gad vide hvorlænge de har råd til en sådan mand...

og iøvrigt godt nytår Basse og øvrige :D
1997 SLK 230 KOMP AUT.
basse
Indlæg: 112
Tilmeldt: 30. okt 2013, 02:36

Re: renovering af gearkasse og converter

Indlæg af basse »

Hej ALLE

Lige en hurtig kommentar til jer der har svaret.

Tonny l

Jeg,min mekaniker,Hessel,og idag autogear nord er ALLE enige om det IKKE er styreenheden da det så ville være ALLE gear,der ville være problemer med,samt der som regel ville komme en fejlmeldning,på STAR TESTER ,derudover ville bilen højst sandsynlig været gået i nødprogram.
Igen DETTE er de normale advarselstegn,men om der kan være andre ja det skal være usagt,men MIN BIL har INTET af det ovennævnte,så det er en gang varm luft fra Bjarne Rasmussen og nu skal man passe på hvad man siger .....NÅ NEJ F.... DET.... :D :D men kan de få mig til at betale,lad os sige 12.000 kr for en ny styreenhed,og så blot lad den gamle sidde,da den jo sikkert er ok,ja bim bam busse,så har man fået lidt hjem til firmaet,ikk :?: :?:
Det lidt mærkelige i dette er,han har en gang før nævnt dette for mig,men dengang sagde jeg BLANKT nej,og hvis det var nødvendigt og skifte den VILLE jeg have den gl med retur,da jeg så ville få den undersøgt,siden snakkede han ALDRIG mere om dette. :roll: :roll: :roll:

BWJ
Jeg har mailet til dem igår,svaret kan du se nederst i dette indlæg,samt hvad der nu skal ske.

E 270 2001
NEJ NEJ NEJ
dette bliver FORHÅBENTLIGT ALDRIG aktuelt,hvis de mener og tror de vil lave den eller bliver tvunget til det,ja så er det noget andet,men ellers skal den ALDRIG mere derned,nu har de lavet nok lort.

STAR
Jeg var lige ved og sige TAK for den gode nyhed,så er der andre der kan se de er en flok AMATØRER der kun tænker i hurtige penge så f... med kvaliteten,og så kunne i også se det ikke var mig der var noget galt med.
Når det er sagt er jeg SELVFØLGELIG ked af din kammerats oplevelser i Flensborg,og som du siger de 2 værkfører Henning og Oke,skal man f..... ikke komme og sige noget til så er de tøsesure,men efter min oplevelse i Silkeborg er jeg tilbøjelig til at tro det gælder HELE FIRMAET både i dk og tyskland-
De er MEGET klogere end os og er der betalt er det bare ærgeligt,det var sikkert en resevedel fra en hugger de havde monteret :oops: :oops: :oops: .

Så fik jeg til slut idag svar fra Per Sand Jensen,og hold k... en narrehat,han ved INTET om hvad der foregår dernede,men stoler blankt på hans værkfører.
Han skrev de selvfølgelig ville stå inde for garantien på 1 år,men havde fået og vide det er en udefrakommende fejl,der er skyld i mine problemer idag :roll: :roll: :roll:
Hvordan f..... kan man sige det når de IKKE har gidet eller ønsker at prøve eller teste bilen mere.
Det var hvad Bjarne Rasmussen havde fortalt og han var ked af det på mine vegne....BULLSHIT...UNDSKYLD men han stoler på hans værkfører da det er ham der han det tekniske indsigt i bilerne.ha ha ha ha ha,det er ,hvis det ikke var så alvorligt ,til at grine af.

Jeg var idag til møde med min advokat,og det vi gør først er han skriver et pænt brev :D :D hvis intet nyt,så går sagen til bilankenævnet,for og prøve sagen,og til sidst er der en retssag,men det håber vi bliver løst inden,men tag IKKE fejl UDEN det skal lyde arrogant,JEG har både tid og penge til det hele,så tror de jeg bliver træt af og vente,så bliver de overasket,JEG FORSVINDER IKKE. :evil: :evil: :evil:

Vi vil til at starte med kræve halvdelen ca 9000 kr returm da vi IKKE ønsker de igen skal have bilen ned,men hvis de bliver pålagt og lave den ja så må jeg afsted igen,men det vil ALDRIG blive godt,når der først er domme retssager osv osv imellem 2 parter,men nu må vi se.

TAK FOR JERES SVAR
MVH
BASSE
basse
Indlæg: 112
Tilmeldt: 30. okt 2013, 02:36

Re: renovering af gearkasse og converter

Indlæg af basse »

Hej Alle

Jeg vil lige smide en opdatering på,vedr min kamp med Sand Jensen biler ,for at få dem til at overholde regler vedr garanti osv.

Vi talte med vores advokat,om sagen,der mente vi først skulle kontakte fdm da deres jurister måske kunne få Sand til fornuft.

Som sagt så gjort,og da vi havde talt med ankenævn for biler ligeså,var det deres råd vi satte os ned skrev en mail hvor der UDTRYKKELIGT blev gjort opmærksom de IKKE kunne omgå denne sag pga mine rettgheder jævnfør købeloven.
Da vi så derudover har 1 års garanti er der SLET INGEN TVIVL ,de skal kigge på bilen og udbedre evt fejl og mangler,er der så tegn på de ikke har rellationer til gearkassen skal vi kontaktes og hvis vi er enige,SKAL de ting der udskiftes udleveres til os.

I købeloven er der en reglen der kaldes formodningsreglen,og uden og skrive et længere indlæg er det kort fortalt.
Man har ALTID 24 mdr reklamationsret på enhver reperation,hvis der de FØRSTE 6 mdr sker fejl og mangler er det køber der kan bruge formodningsreglen da der må formodes at have været en fejl på det leveret.
De sidste 18 mdr er det dig der skal bevise der har været en fejl fra starten,dette kan være MEGET svært at komme igennem med.
Da vi som sagt har garanti ved siden af reklamationsretten,er vi bedre stillet,da de så UDEN tvivl SKAL fejlsøge og udbedre det købte.

Så vi gjorde hvad FDM og ankenævnet,samt vores egen advokat havde rådet os til,sendte en længere mail vedr fejl og mangler osv osv.
Vi gav dem 48 tilmer til at svare,men blot 12 timer senere fik vi en mail fra direktør Per Sand Jensen,og hans svar var......HOLD NU FAST.....

Han henviser os til Flensborg afd da det er dem vi har handlet med,og derfor IKKE kan tage stilling til sagen WHAT THE F...... :roll: :roll: :roll:

Til trods for de i Silkeborg selv har skiftet til anden gearkasse og converter,og har haft HELE problemet i 3 uger,vil de nu vaske hænder og blot sige vi skal snakke med Flensborg da det de gjorde var aftalt og udført for Flensborg afd. :D :D :D :D
Ja undskyld smileyer men der er f..... da komisk har de så sendt regningen til Flensborg også for arbejdet NÅ NEJ DET ER SAMME FIRMA ha ha ah :oops: :oops:

Det er sikkert for at undgå diverse efterspil fra FDM side,han nu siger det er Flensborgs skyld,men den nye garanti med anden dato er mailet fra Silkeborg,og vi mener i det øjeblik de skiftede gearkassen og converter er ansvaret nu deres da der er en ny reperation der IKKE er udført af Flensborg.

Sagen og svaret er nu hos diverse instanser,så må vi se hvad udfaldet bliver.

Men kære allesammen PAS NU PÅ hvis i beslutter og bruge Flenborg ELLER silkeborg,det der først var fantastisk kundepleje er nu blevet et spørgsmål om regler,ligegyldighed,ansvarsfraskrivelse,samt ikke nindst VASKEN HÆNDER.......føj for en indstilling....

Håber jeres biler og i alle har det godt her i 2014,vi fortsætter hvor vi slap UHELDIGVIS :evil: :evil: :evil:

Med ønsker om en god dag til alle

Basse
Besvar