Kan der eftermonteres sæder i bagagerummet?

Alt vedrørende teknik
Besvar
Glob
Indlæg: 4
Tilmeldt: 11. dec 2013, 21:05

Kan der eftermonteres sæder i bagagerummet?

Indlæg af Glob »

Hej med jer

Som overskrifter siger, er jeg nysgerrig for at vide om det kan lade sig gøre at eftermontere sæder i bagagerummet i en E280 fra 2006?

Mvh.
Superman
Indlæg: 117
Tilmeldt: 20. okt 2012, 21:05

Re: Kan der eftermonteres sæder i bagagerummet?

Indlæg af Superman »

Ikke hvis det er en sedan. Så umiddelbart nej...............
basse
Indlæg: 112
Tilmeldt: 30. okt 2013, 02:36

Re: Kan der eftermonteres sæder i bagagerummet?

Indlæg af basse »

SUPERMANN

Hold kæft det er god humor......... :D :D :D :D :D :D

Det er sådan noget der får smilebåndet frem.

BASSE
Thomasw108
Indlæg: 1
Tilmeldt: 27. sep 2009, 09:38

Re: Kan der eftermonteres sæder i bagagerummet?

Indlæg af Thomasw108 »

Hej,

I sommers købte jeg et sæt bagsæder til min w211 i England. Det var et komplet sæt med seler, sidebeklædning osv. Der er ikke mange til salg, men jeg fandt sættet på ebay (uk), lige i den rette grå nuance af læder og tæpper, inklusiv forsendelse betalte jeg 1500 pund.
Oveni kom montering hvor jeg betalte ca.1500-2000 kr. (inkl. moms).
Fordelen er at de er nemme at rejse og klappe sammen, ren luksus for børnene med nakkestøtter, kopholder osv. Men det er lidt besværligt at komme til rummet nedenunder, særligt når man skal finde stangen til at sænke anhængertrækket.
Vores datter på 12, 156 cm. høj er netop blevet for stor til at sidde der, så jeg tror pladsen er mere trang end i en w124 eller w210.

Vh Thomas
Vh Thomas
find-us
Indlæg: 61
Tilmeldt: 13. maj 2013, 17:19

Re: Kan der eftermonteres sæder i bagagerummet?

Indlæg af find-us »

Kan det overhovedet svare sig når du skal betale afgift og syn af en 7 personers bil lige pludselig.
---
Mercedes E270 (W211) st. car CDI aut. 04´
Glob
Indlæg: 4
Tilmeldt: 11. dec 2013, 21:05

Re: Kan der eftermonteres sæder i bagagerummet?

Indlæg af Glob »

Thomasw108 skrev:Hej,

I sommers købte jeg et sæt bagsæder til min w211 i England. Det var et komplet sæt med seler, sidebeklædning osv. Der er ikke mange til salg, men jeg fandt sættet på ebay (uk), lige i den rette grå nuance af læder og tæpper, inklusiv forsendelse betalte jeg 1500 pund.
Oveni kom montering hvor jeg betalte ca.1500-2000 kr. (inkl. moms).
Fordelen er at de er nemme at rejse og klappe sammen, ren luksus for børnene med nakkestøtter, kopholder osv. Men det er lidt besværligt at komme til rummet nedenunder, særligt når man skal finde stangen til at sænke anhængertrækket.
Vores datter på 12, 156 cm. høj er netop blevet for stor til at sidde der, så jeg tror pladsen er mere trang end i en w124 eller w210.

Vh Thomas

Hej Thomas... Tak for dit svar :-) Jeg vil gå igang med at lede på nettet! Jeg var bekymret for om det krævede at bilen var klar til der fra fabrikken...
MB-Freak
Indlæg: 135
Tilmeldt: 29. okt 2009, 20:56
Geografisk sted: Hedensted

Re: Kan der eftermonteres sæder i bagagerummet?

Indlæg af MB-Freak »

Hejsa
Jeg faldt over denne annonce på EBay.de
[url]http://www.ebay.de/itm/Mercedes-W211-S2 ... 43c3f82651[/url]

Mvh MB Freak
Besvar