Vand i W211 T-model

Alt vedrørende teknik
Besvar
tconradsen
Indlæg: 50
Tilmeldt: 1. jun 2012, 17:45

Vand i W211 T-model

Indlæg af tconradsen »

Glædelig jul alle sammen.

Jeg havde 23. December et problem med min w211'er, eller rettere min kone havde (jeg var på arbejde).
Havde et par dage forinden konstateret vand i bunden ved reservehjulet, har derfor pillet beklædning ud og tørret vand væk samt ladet en hårtørrer varme lidt. Bilen stod ubenyttet næste dag, men så den 23. begyndte bilen at blinke som et juletræ. Kabinelys, blinklys, bremselys, alt lys!!
Pænt irriterende :?
Det skal lige tilføjes, at bilen holder i carport, så tror ikke der er kommet ekstra vand ind den dag den stod ubenyttet??

Bilen har lige fået malet bagklappen, hvor rude har været pillet ud. Er ikke klar over om baglygter har været afmonteret, og derved ødelagt eventuelle pakninger heri! Her mener jeg baglygter i bagskærmen, ikke bagklappen. Bagklappen virker modsat før helt tør indvendig. Har baglygter været afmonteret, hvis kofanger har været pillet af? (Der skulle også males i knækket ved bagdøren)

Har selv tætnet ved ledningsgennemføringen til originalt svingbart træk med sanitetssilikone, da der her tidligere er kommet vand ind. Gummiproppen er simpelthen hoppet ud. Men her er der pt ingen indtrængen at spore, men gav ekstra silikone alligevel.

Nogen med lignende erfaringer eller blot gode ideer.

På forhånd tak.

PS: fik bilen fragtet med Falck til værksted, da jeg ikke turde benytte den! De kan se på den 6. januar! De mente der kunne være vand i den store elektronikboks i venstre side af bagagerummet!
Besvar