spørgsmål til de kloge

Alt vedrørende teknik
kennh
Indlæg: 40
Tilmeldt: 25. maj 2012, 07:27

Re: spørgsmål til de kloge

Indlæg af kennh »

Rute aktiv ?... Ved ikke hvad du mener.

jeg har ikke kodet noget ind i comand / navi. Når lyden sætter ud, så genberegner navi ruten, men lyset hverken blinker eller bliver mørkere når lyden sætter ud.

Jeg har jo som sagt demonteret parott + P-Watch . Så det eneste uoriginal som er i bilen er webasto fyret.

Men kan se at der er 2 bokse i bag som styres af parott , kan det være disse 2 bokse ? og hvordan demontere man beklædningen i bag , altså det som går helt hen til bagdøren ?

Så kan jeg bedre se ledningsnettet og få disse bokse demonteret forsvarligt...

man går jo hen og bliver sindssyg af at radioen slukker lyden ned og op .....
Brugeravatar
BWJ
Indlæg: 3421
Tilmeldt: 3. mar 2009, 20:43
Geografisk sted: DK

Re: spørgsmål til de kloge

Indlæg af BWJ »

Jeg prøver lige igen
Du skriver at når navi genberegner sætter lyden ud, er det korrekt ? - og uden rute indkodet er der ingen lydudfald???
Senest rettet af BWJ 21. feb 2014, 16:05, rettet i alt 2 gange.
ZOOM ZOOM.
tømreren
Indlæg: 1021
Tilmeldt: 12. nov 2012, 12:44
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: spørgsmål til de kloge

Indlæg af tømreren »

'kennh' skriver; 'lyden sætter ud, først herefter genberegner den ruten'.....
W639 - Vito 120 Avantgarde - 2007
kennh
Indlæg: 40
Tilmeldt: 25. maj 2012, 07:27

Re: spørgsmål til de kloge

Indlæg af kennh »

hej begge 2.

Det som radioen gør. Er at lyden forsvinder med et lille klik i højtalerne i ca. 5 sek. , så komme lyden igen. Lyset i radioen forsvinder ikke . Radioen kan ikke rigtig betjenes når lyden er væk , her tænker jeg på at slukke den osv.

Radioen reagere sådan i ca. 5-10 km og så forsvinder det.... jeg har også oplevet når bilen f.eks. har kørt i 25 km... og evt. er stoppet og startet igen, så kan radioen godt gøre det igen, men evt. i kortere tid end normalt.

Det med Navi er når jeg har tastet en adresse ind og den beregner ruten og er begyndt at navigere, så kan den finde på at genberegne ruten når lyden forsvinder... jeg ved ikke om det er pga. af det eller fordi der er hændelser på ruten der gør at den vil beregne en ny ...

Giver det mening ?
Besvar