Hvad sker der ??

Alt vedrørende teknik
Besvar
Brugeravatar
BWJ
Indlæg: 3421
Tilmeldt: 3. mar 2009, 20:43
Geografisk sted: DK

Hvad sker der ??

Indlæg af BWJ »

Forleden da jeg ville lægge ryglænet ned på bagsædet i førersiden, - jeg trykkede på udløseren på ryglænet og så begyndte forsædet at køre fremad ??? hvorfor gør den det , det står ikke beskrevet nogen steder.
ZOOM ZOOM.
Juul
Indlæg: 135
Tilmeldt: 21. aug 2010, 15:53
Geografisk sted: Ringsted

Re: Hvad sker der ??

Indlæg af Juul »

BWJ skrev:Forleden da jeg ville lægge ryglænet ned på bagsædet i førersiden, - jeg trykkede på udløseren på ryglænet og så begyndte forsædet at køre fremad ??? hvorfor gør den det , det står ikke beskrevet nogen steder.
Min gør det samme - Det er for at der er plads når du lægger bagsædet ned.
Det er da smart 8)
S211-E320 CDI Avantgarde 2008
Brugeravatar
BWJ
Indlæg: 3421
Tilmeldt: 3. mar 2009, 20:43
Geografisk sted: DK

Re: Hvad sker der ??

Indlæg af BWJ »

Juul skrev:
BWJ skrev:Forleden da jeg ville lægge ryglænet ned på bagsædet i førersiden, - jeg trykkede på udløseren på ryglænet og så begyndte forsædet at køre fremad ??? hvorfor gør den det , det står ikke beskrevet nogen steder.
Min gør det samme - Det er for at der er plads når du lægger bagsædet ned.
Det er da smart 8)
Måske smart, men der var/er ellers plads nok.
Nu skal det lige forsøges med noget tungt på sædet, tænk hvis knægten havde siddet der :( så hvis den stadig kan med noget på sædet, så er det ikke smart.
Sjovt det ikke står nogen steder i instruktionsbog 8)
ZOOM ZOOM.
Juul
Indlæg: 135
Tilmeldt: 21. aug 2010, 15:53
Geografisk sted: Ringsted

Re: Hvad sker der ??

Indlæg af Juul »

BWJ skrev:
Juul skrev:
BWJ skrev:Forleden da jeg ville lægge ryglænet ned på bagsædet i førersiden, - jeg trykkede på udløseren på ryglænet og så begyndte forsædet at køre fremad ??? hvorfor gør den det , det står ikke beskrevet nogen steder.
Min gør det samme - Det er for at der er plads når du lægger bagsædet ned.
Det er da smart 8)
Måske smart, men der var/er ellers plads nok.
Nu skal det lige forsøges med noget tungt på sædet, tænk hvis knægten havde siddet der :( så hvis den stadig kan med noget på sædet, så er det ikke smart.
Sjovt det ikke står nogen steder i instruktionsbog 8)
Mit kører altså ikke så meget frem at man ville kunne komme til skade hvis man sad der - Jeg har godt nok aldrig prøvet....
S211-E320 CDI Avantgarde 2008
Besvar