ja som i nok kan høre har jeg været igang med et større service i dag på min w210 300 d.... desværre fik jeg ikke bilen med hjem da den ikke kunne starte.....
kan det virkelig passe at den er voldsomt svær at få liv i efter skift af de to brændstof filtre og 3 oringe....??? er det virkelig nødvendigt at skulle ind og løsne dyserør for at få den udluftet...... ??
den er tit lige ved at starte, for så derefter at gå ud igen
luft i brændstofsystemet
Re: luft i brændstofsystemet
Ja, det tager lang tid at starte den, hvis der har været rodet med brændstofsystemet. Huskede du at hælde diesel i filtrene inden du satte dem på?
Re: luft i brændstofsystemet
Ja på det store. . . Den startede kørte et minut eller to og så har jeg ikke kunnet starte den igen. .. det er lige ved men efter at have tappet hele batteriet opgav jeg for i dag. .. det virker bare utroligt at det er så svært. . . Men må vel satse på at det virker med at løsne et dyse sør
-
- Indlæg: 86
- Tilmeldt: 5. sep 2009, 17:24
Re: luft i brændstofsystemet
Hvis du har en oliesuger, så afmonter returslangen på filteret og sug i studsen samtidig med du tørner motoren. Det hjælper gevaldigt
Hvis du vil undgå problemet, så monter kontraventil på sugeslange og magnetventil på returslange, som jeg tidligere har skrevet.
Hvis du vil undgå problemet, så monter kontraventil på sugeslange og magnetventil på returslange, som jeg tidligere har skrevet.
Hans J.
Re: luft i brændstofsystemet
Har du fået sat alle pakninger rigtigt?
Re: luft i brændstofsystemet
Hej tak for svarene . . .. det er iorden nu fejlen var at Mercedes havde givet mig en for tynd o ring til den studs med slange på som skal ned oven i det lille filter. . .. Fik skiftet den og kørte nogle minutter på starteren med et par dyse rør åbne og så kom den