reset "Comand Audio 50 APS", i 220 T CDI W203 (2004)

Alt vedrørende teknik
Besvar
jpb_dk
Indlæg: 8
Tilmeldt: 16. maj 2014, 20:30

reset "Comand Audio 50 APS", i 220 T CDI W203 (2004)

Indlæg af jpb_dk »

Hej
Jeg har brug for at reset'te telefon/navigation/audio i Bilen for at få systemet til at kommunikere med min mobil-telefon via bluetooth.

- System: "Audio 50 APS" (Billede er af systemet i bilen)
- Problem : Jeg kan ikke etablere forbindelse mellem min smartphone(LG P990 med Bluetooth) efter ikke succesfuld søgning efter min mobiltelefon.
- Hændelses beskrivelse. Jeg har forsøgt at etablere forbindelse ved at lade head-unit søge efter Bluetooth enheder. Da mobiltelefonens BT ikke var aktiveret korrekt kunne dette naturligvis ikke fuldføres. Nu viser "HeadUnit display" "ingen telefon forbundet" og jeg kan ikke længer søge efter BT andre/nye enheder.
På nettet har jeg set at man "bare" skal reset'te head-unit ved at trække sikring-nr6 ud. Der er blot ikke sat sikring i hullet så det er lidt svært.

Jeg ønsker beskrivelse af hvorledes jeg enten reset'er "head-unit" eller på anden måde får den til at ville søge efter BT enheder igen.

På forhånd menge tak for jeres hjælp. (det er virkelig en feature jeg kan bruge til noget, da jeg hader ledninger og øreboller )

Mvh, Jens
Vedhæftede filer
radio-telephon.jpg
Senest rettet af jpb_dk 18. maj 2014, 20:38, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
BTE
Indlæg: 250
Tilmeldt: 7. dec 2009, 21:49
Geografisk sted: Vestjylland

Re: reset "Comand Audo 50 APS", i 220 T CDI W203 (2004)

Indlæg af BTE »

Hvilken Bluetooth adapter har du siddende i?
Hvis det er en ViseeO så hold knap nr. 2 nede i 10 sek.
jpb_dk
Indlæg: 8
Tilmeldt: 16. maj 2014, 20:30

Re: reset "Comand Audo 50 APS", i 220 T CDI W203 (2004)

Indlæg af jpb_dk »

Hej BTE.
Jeg kan ikke se hvilken adapter der sidder i. Blot så jeg at display'et viste at systemet søgte efter BT.
Hvorledes kan jeg se System / Version nummer ?

Mvh, Jens
Besvar