bagagerums dækken w212 stc. car.

Alt vedrørende teknik
Besvar
mogka2
Indlæg: 26
Tilmeldt: 15. jan 2014, 21:29

bagagerums dækken w212 stc. car.

Indlæg af mogka2 »

Hej Forum.

Jeg har en W212 (S212) hvor der er den 3 sæde-række monteret. Pga. dette fulgte der ikke et bagagerums dækken med, da dette ikke kan benyttes når sæderene er oppe. Da det dog er sjældent jeg benytter disse sæder, er jeg på jagt efter sådanne et dækken.
Men min udfordring / undren ligger i at jeg kan se at de skinner i de bagerste paneler ikke kører med op når klappen åbnes. Er disse defekte, slået fra eller er det fordi bilen er så klog at den kan se der ikke er monteret dette dække???? :?

Er der en venlig sjæl med sådanne en stc. car der kan prøve at afmonterer dette dækken og derefter se om disse elektromotorer kører????

Er der en der har sådanne et dækken til salg er jeg interesseret. Ellers bliver det Ebay.

På forhånd tak.

Mogens.
Mogens Jacobsen
2012 E200 stc.
Brugeravatar
BWJ
Indlæg: 3421
Tilmeldt: 3. mar 2009, 20:43
Geografisk sted: DK

Re: bagagerums dækken w212 stc. car.

Indlæg af BWJ »

Motorer kører kun når dækken er monteret, der sidder magnet i dækkenside som aktiverer en switch som startet motorer.
ZOOM ZOOM.
mogka2
Indlæg: 26
Tilmeldt: 15. jan 2014, 21:29

Re: bagagerums dækken w212 stc. car.

Indlæg af mogka2 »

Kanon. 1000 tak for hjælpen.

Mogens.
Mogens Jacobsen
2012 E200 stc.
pta
Indlæg: 81
Tilmeldt: 8. sep 2014, 21:07

Re: bagagerums dækken w212 stc. car.

Indlæg af pta »

Begge mine motorer kører selv om jeg har afmonteret skinnerne, der sidder i venstre side en lille dims der eventuelt skal styrer motorerne er der nogen der har erfaring med det, når skinnerne er monteret kammer de over i ca 30 sekunder, kom venligst med nogle gode input på hvad problemet kan være, og hvor sidder motoren/e der trækker snekkedrevene.
pta
Indlæg: 81
Tilmeldt: 8. sep 2014, 21:07

Re: bagagerums dækken w212 stc. car.

Indlæg af pta »

Hej Mogens


Du har i et gammelt spørgsmål her spurgt om afdækningsdækkenet, har du fundet en løsning, jeg har problemer med motoren til dækkenet kører ca 30 sekunder efter lukningen.

Mvh Per
Besvar