Becker Map Pilot opdatering

Alt vedrørende teknik
Besvar
TonnyDK
Indlæg: 23
Tilmeldt: 11. aug 2014, 09:04
Geografisk sted: 7280 Sdr. Felding

Becker Map Pilot opdatering

Indlæg af TonnyDK »

Hejsa
Jeg har for nyligt købt en W204 mopf/facelift og i den er der Map Pilot navigation.
Jeg vil egenligt gerne have den up-2-date og har fået den sluttet til computeren. Først konstaterede jeg at kun det centrale europa var i den i forvejen?! Hverken Norge/Sverige eller Italien var med. Nå nu har jeg så opdateret firmwaren, men den fylder tilsyneladende mere end den gamle så jeg har været nødt til at vippe dele af Frankrig af også.
Der er plads til at sætte et SD kort i, men vil det udvide hukommelsen så jeg kan have hele Europa i på en gang?
'11 W204 C180 cdi aut. Avantgarde med førerassistentpakke plus, spejlpakke, ILS, Becker Map pilot bl.a.
Brugeravatar
BTE
Indlæg: 250
Tilmeldt: 7. dec 2009, 21:49
Geografisk sted: Vestjylland

Re: Becker Map Pilot opdatering

Indlæg af BTE »

Prøv! Enten får du lov eller gør du ikke :)
Alternativ skal du have din comand ud, adskille den, tage hard disk ud, klone den og smide en større i. Det virker.
TonnyDK
Indlæg: 23
Tilmeldt: 11. aug 2014, 09:04
Geografisk sted: 7280 Sdr. Felding

Re: Becker Map Pilot opdatering

Indlæg af TonnyDK »

BTE skrev:Prøv! Enten får du lov eller gør du ikke :)
Alternativ skal du have din comand ud, adskille den, tage hard disk ud, klone den og smide en større i. Det virker.
Tak for tippet, men min bil har netop _ikke_ comand ;)
'11 W204 C180 cdi aut. Avantgarde med førerassistentpakke plus, spejlpakke, ILS, Becker Map pilot bl.a.
Brugeravatar
BTE
Indlæg: 250
Tilmeldt: 7. dec 2009, 21:49
Geografisk sted: Vestjylland

Re: Becker Map Pilot opdatering

Indlæg af BTE »

Ja, det har du jo også! Jeg kunne jo også bare læse det du skriver! :)
Jeg kender desværre ikke til de modeller.

.. og tillykke med din nye bil :)
TonnyDK
Indlæg: 23
Tilmeldt: 11. aug 2014, 09:04
Geografisk sted: 7280 Sdr. Felding

Re: Becker Map Pilot opdatering

Indlæg af TonnyDK »

BTE skrev:Ja, det har du jo også! Jeg kunne jo også bare læse det du skriver! :)
Jeg kender desværre ikke til de modeller.

.. og tillykke med din nye bil :)
Tak for det.
'11 W204 C180 cdi aut. Avantgarde med førerassistentpakke plus, spejlpakke, ILS, Becker Map pilot bl.a.
SLKkompressor
Indlæg: 1071
Tilmeldt: 5. mar 2009, 19:43
Geografisk sted: Midtfyn

Re: Becker Map Pilot opdatering

Indlæg af SLKkompressor »

Din bil er enten originalmonteret eller eftermonteret med Becker Mab Pilot. I begge tilfælde er det en god ide at henvende dig til MB forhandler for at få hjælp til at få opdateret din navigation. Her kan du også købe en dansk betjeningsvejledning hvis du ikke har sådan en.
TonnyDK
Indlæg: 23
Tilmeldt: 11. aug 2014, 09:04
Geografisk sted: 7280 Sdr. Felding

Re: Becker Map Pilot opdatering

Indlæg af TonnyDK »

SLKkompressor skrev:Din bil er enten originalmonteret eller eftermonteret med Becker Mab Pilot. I begge tilfælde er det en god ide at henvende dig til MB forhandler for at få hjælp til at få opdateret din navigation. Her kan du også købe en dansk betjeningsvejledning hvis du ikke har sådan en.
Hejsa
Tak for svaret. Betjeningsvejledningen kan skam hentes på nettet, det er ikke det store problem. Becker Map Pilot lægger vel op til at det skal kunne opdateres selv, derfor medfølger der kabel og software til computeren. Jeg er godt klar over at et autoriseret MB værksted formodentligt kan hjælpe mig, men jeg er interesseret i selv at gøre det.
'11 W204 C180 cdi aut. Avantgarde med førerassistentpakke plus, spejlpakke, ILS, Becker Map pilot bl.a.
TonnyDK
Indlæg: 23
Tilmeldt: 11. aug 2014, 09:04
Geografisk sted: 7280 Sdr. Felding

Re: Becker Map Pilot opdatering

Indlæg af TonnyDK »

Er jeg virkelig eneste medlem med Becker Map Pilot?
'11 W204 C180 cdi aut. Avantgarde med førerassistentpakke plus, spejlpakke, ILS, Becker Map pilot bl.a.
elprebsi
Indlæg: 3
Tilmeldt: 13. jul 2014, 19:08

Re: Becker Map Pilot opdatering

Indlæg af elprebsi »

Jeg har lige fået min c200 st.car fra 2011 - og den er leveret med Becker Map. Umiddelbart virkede det fint - men meget gamle kort uden motorvejen omkring Billund m.m. Har fulgt sælgerens anbefaling og forsøgt opdatering på nettet. Fandt så ud af at det slettede hele Beckeren - og at der slet ikke fås gratis opdateringer !!!!! og at systemet nu er helt i baglås...så indtil videre absolut ikke imponeret :-(
TonnyDK
Indlæg: 23
Tilmeldt: 11. aug 2014, 09:04
Geografisk sted: 7280 Sdr. Felding

Re: Becker Map Pilot opdatering

Indlæg af TonnyDK »

elprebsi skrev:Jeg har lige fået min c200 st.car fra 2011 - og den er leveret med Becker Map. Umiddelbart virkede det fint - men meget gamle kort uden motorvejen omkring Billund m.m. Har fulgt sælgerens anbefaling og forsøgt opdatering på nettet. Fandt så ud af at det slettede hele Beckeren - og at der slet ikke fås gratis opdateringer !!!!! og at systemet nu er helt i baglås...så indtil videre absolut ikke imponeret :-(
Men så skal du bare have den sat til og betalt for en opdatering så har du nye kort. Men ja softwaren fra becker er mangelfuld og det er generelt lidt kluntet.
'11 W204 C180 cdi aut. Avantgarde med førerassistentpakke plus, spejlpakke, ILS, Becker Map pilot bl.a.
Besvar