Montage af bagkofanger (tegning)

Alt vedrørende teknik
Besvar
Hvam
Indlæg: 52
Tilmeldt: 31. jan 2014, 21:03

Montage af bagkofanger (tegning)

Indlæg af Hvam »

Hej min kone blev påkørt bagfra, dog ret stille. Men vores Mercedes s211 skulle have malet kofangeren og have den sat på plads igen. Bilen røg så på et IDL fordels værksted så vi kunne får en lånebil imens. Da vi så fik bilen tilbage så den rigtig flot ud men, kofangeren sidder og slasker, de har sku fået fusket noget klamp sammen! Jeg har snakket med værkstedet og de vil gerne se på det igen.

Men så tænkte lige om det var muligt at der var en herinde som viste hvad der er af ophæng, skruer og clips til at holde kofangeren på plads, evt en tegning?

På forhånd tak.
Gammel S211 220cdi med små 650.000km og en gammel Firebird 4,9 Turbo.
tømreren
Indlæg: 1021
Tilmeldt: 12. nov 2012, 12:44
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Montage af bagkofanger (tegning)

Indlæg af tømreren »

Det er værkstedets egen forbandede pligt at indhente fornødne tegninger, beskrivelser m.m. på en given reparation hos Mercedes Benz, i tilfældet af de er totalt uvidende om denne.
W639 - Vito 120 Avantgarde - 2007
Hvam
Indlæg: 52
Tilmeldt: 31. jan 2014, 21:03

Re: Montage af bagkofanger (tegning)

Indlæg af Hvam »

Tømmeren - Jeg er hel enig... men jeg vil bare selv værre sikker på det bliver udført korrekt og så jeg komme efter dem hvis det ikke udført korrekt igen.
Gammel S211 220cdi med små 650.000km og en gammel Firebird 4,9 Turbo.
tømreren
Indlæg: 1021
Tilmeldt: 12. nov 2012, 12:44
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Montage af bagkofanger (tegning)

Indlæg af tømreren »

Nuvel, så er jeg med. Ja, det kunne jeg også selv finde på.

Min egen tillid til fremmede mekanikere og pladesmede er stort set lig nul, baseret på utallige erfaringer, praktiske som teoretiske....

Har du ikke et godt forhold til en Mercedes Benz ansat der kan printe det ud?

Jeg håber du får fat i de nødvendige dokumenter så du har ro i sjælen og ønsker dig held og lykke med reparationen.

Venligst tømreren
W639 - Vito 120 Avantgarde - 2007
Hvam
Indlæg: 52
Tilmeldt: 31. jan 2014, 21:03

Re: Montage af bagkofanger (tegning)

Indlæg af Hvam »

Lige en update

værkfører enerkante uden bøvl at det ikke var monteret ordenligt. Han vil bestille et komplet monterings sæt hjem, når det kom kunne jeg aflevere bil og jeg vil få en låne bil imens. :wink:
Så må jeg bare håbe det bliver gjort ordenligt denne gang.
Gammel S211 220cdi med små 650.000km og en gammel Firebird 4,9 Turbo.
Besvar