kørelys Vito

Alt vedrørende teknik
Besvar
Arne Sørensen
Indlæg: 37
Tilmeldt: 5. mar 2014, 21:42

kørelys Vito

Indlæg af Arne Sørensen »

Hej. På min Vito 113 fra 2011 er der kun kørelys foran. Hvordan, eller hvad skal der til for at få den til at tænde baglygterne også??
Mb e220 2008 stc. car sølv
Mb Vito 113 extra lang W639 årg 11/2010
mimidk
Indlæg: 46
Tilmeldt: 6. jan 2011, 22:18

Re: kørelys Vito

Indlæg af mimidk »

:D :D Jeg ved ikke hvad der skal til, men det er jo for at så er det en grøn bil der bruger mindre energi :oops:
troede det kun var på micro bilerne, men det gør måske også en forskel om der er 2x5W mindre i en vito der vel går 13km/l :D ellers var det jo nok kun 12,999999km/l
SLKkompressor
Indlæg: 1071
Tilmeldt: 5. mar 2009, 19:43
Geografisk sted: Midtfyn

Re: kørelys Vito

Indlæg af SLKkompressor »

På en ny MB personbil tændes baglygterne automatisk ved hjælp af fotocelle så der er baglys når sigtbarheden er forringet lidt. Mon ikke det også gælder andre udgaver af stjernebiler.
tømreren
Indlæg: 1021
Tilmeldt: 12. nov 2012, 12:44
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: kørelys Vito

Indlæg af tømreren »

Jeg tror nu det 'Arne Sørensen' mener er, hvordan han får dem til at tænde automatisk sammen med det ordinære kørelys i dagtimerne. Jeg tror det kan kodes med 'Startester'.

Men ellers er det korrekt de tænder automatisk når det bliver mørkt. Om de også tænder hvis sigtbarheden forringes, eksempelvis i forbindelse med tåge, er jeg ikke klar over.

Hans spørgsmål er formentlig stillet fordi han ønsker konstant lys bagpå og ikke gider dreje lyskontakten over på nærlys, hver gang han skal ud og køre.

Venligst tømreren
W639 - Vito 120 Avantgarde - 2007
Besvar