Hej
En flammeskive på min w203 C220 årg 2004, skal skiftes. Det er umiddelbart kun ved første dysse ud mod fronten. Mit spørgsmål er om man skal gå hele vejen og skifte alle 4 (hvis erfaringerne er, at de sidste 3 alligevel kommer ret hurtigt efterfølgende???)
Og det koster jo en bondegård, hvor er det billigst? Kommer fra Østjylland, så gerne i nærheden der.
Bilen har kørt 480.000km.
Kom frisk med jeres erfaringer og bud...
Julehilsner
Orla
Flammeskive skift - hjælp!
Re: Flammeskive skift - hjælp!
Får skiftet mine (E320 R6) efterhånden som de fejler - ser ud til at være meget ujævnt! Mener nu ikke det koster en "bondegård", men kan ikke lige huske prisen!
IMHO
Mvh
John
Solgt MB E320 CDI (R6) AVANTGARDE (2003) >600k km
MB E320 CDI (V6) AVANTGARDE (2007)
Mvh
John
Solgt MB E320 CDI (R6) AVANTGARDE (2003) >600k km
MB E320 CDI (V6) AVANTGARDE (2007)
Re: Flammeskive skift - hjælp!
Det er self bedst at få skiftet dem samtidige.. Men man skal bare skrive bag øret, at det kan være en omkostelig opgave.
Du kan være heldig at det bare er dyser op, planslibning af dysesæder og nye kobberskiver
. Maks 2 timer
Du kan også være uheldig at dyserne skal op med hydralisk træk værktøj og strækboltene skal bores ud
. Maks 8 timer
Du kan være heldig at det bare er dyser op, planslibning af dysesæder og nye kobberskiver

Du kan også være uheldig at dyserne skal op med hydralisk træk værktøj og strækboltene skal bores ud