Command anlæg falder ud......

Alt vedrørende teknik
Besvar
poulsen
Indlæg: 5
Tilmeldt: 23. jan 2015, 10:56

Command anlæg falder ud......

Indlæg af poulsen »

Hej
Er den lykkelige ejer af Mercedes ML320 CDI Van, men for et stykke tid siden begyndte mit anlæg at "falde ud" efter få minutters kørsel. I perioder virker det slet ikke og andre gange virker det et kort stykke tid. Når jeg tænder viser den Mercedes logo for derefter at fade ud igen. Irriterende.
Har fået at vide at der i selve anlægget sidder en blæser der regulerer temperaturen - den er tjekket og OK. Nu mener man at der er tale om de lyslederkabler der styrer det hele, tlf. navi, radio mv.??? Nogen ideer? :?:
Boksen til styring er monteret under varekassen da det jo er en gul pladebil og det kan være et større arbejde at tage den ud for at komme ned til denne boks.
Nu vil jeg gerne høre om dette forum har nogle erfaringer, tips og tricks ang. dette før man begynder at skille hele bilen ad? :idea:
vh
Carsten Poulsen
Schak
Indlæg: 50
Tilmeldt: 12. nov 2011, 08:28

Re: Command anlæg falder ud......

Indlæg af Schak »

Jeg fik at vide forleden dag af en mekanikker hos Hessel at de ikke er unormalt at skærmen går i sort efter nogle års brug, løsning = ny skærm = dyrt.
Min er skiftet sidste år (C-klasse, 2008) af tidligere ejer, pris 8.500,-. Mekanikkeren sagde det var bedst at finde det på e-bay, her fik man både radio
og skærm for 4-5.000,-.

Lars
poulsen
Indlæg: 5
Tilmeldt: 23. jan 2015, 10:56

Re: Command anlæg falder ud......

Indlæg af poulsen »

Hej Lars
Tak for input, men jeg har ikke sort skærm, den er fin på alle områder når den med jævne mellemrum virker. Problemet er at den "falder ud" fordi der åbenbart mangler det korrekte signal som kommer et eller andet sted fra - lysleder eller andet.........
Besvar