Hej.
Har en ML320 cdi V6 cdi.
Her lyser glødelampen efter start, når motor er kold.
Nogle gode imput ?
Glødefejl på w164
Glødefejl på w164
Senest rettet af d639mh 29. apr 2015, 14:10, rettet i alt 1 gang.
Re: Glødefejl på w211
du har med stor chance 3 defekte gløderør.
Mål evt direkte i stikket på dit forvarmer modul
Jeg formoder dine hætter er påsat dine gløderør .
Er dine rør defekte skal du være meget varsom med udskruning,de brænder fast i toppen med det resultat at de ikke kan udtages og evt skal bores ud .
Din bil har heller ikke godt af at starte når alle ikke dur
Skift Iøvrigt alle på engang ...
Mål evt direkte i stikket på dit forvarmer modul
Jeg formoder dine hætter er påsat dine gløderør .
Er dine rør defekte skal du være meget varsom med udskruning,de brænder fast i toppen med det resultat at de ikke kan udtages og evt skal bores ud .
Din bil har heller ikke godt af at starte når alle ikke dur
Skift Iøvrigt alle på engang ...
w211 sedan e280cdi v6 2007 avantgarde
Opgraderet med sportspakke og 19 amg/eftermonteret memorypakke,dynamisk førersæde,amg e55 bremser,h/k logic7,originalt canbus fyr,solgardin,distronic,Airmatic
Kommende retrofits: dynamisk passæde
Opgraderet med sportspakke og 19 amg/eftermonteret memorypakke,dynamisk førersæde,amg e55 bremser,h/k logic7,originalt canbus fyr,solgardin,distronic,Airmatic
Kommende retrofits: dynamisk passæde
Re: Glødefejl på w211
Sikkert en fejl på dine gløderør
nr. 2, 3 og 5 ....du kan få dem skiftet, men der er risiko for at de knækker. Jeg kører min R6 med 2 knækkede gløderør og lampen lyser på denne årstid ca. 5-10 sek. og den starter uden problemer

IMHO
Mvh
John
Solgt MB E320 CDI (R6) AVANTGARDE (2003) >600k km
MB E320 CDI (V6) AVANTGARDE (2007)
Mvh
John
Solgt MB E320 CDI (R6) AVANTGARDE (2003) >600k km
MB E320 CDI (V6) AVANTGARDE (2007)
Re: Glødefejl på w164
Skift alle glødeørne når nu du er igang.
En god forbyggelse er at motoren skal være gennemvarm og så hælder man rust opløser ned ved gløderørne og lader det stå i 10min
Det kan hjælpe en del med at få dem ud.
Og brug det rigtige værkstøj til opgaven!!!
En god forbyggelse er at motoren skal være gennemvarm og så hælder man rust opløser ned ved gløderørne og lader det stå i 10min
Det kan hjælpe en del med at få dem ud.
Og brug det rigtige værkstøj til opgaven!!!