hvad model er min command?????

Alt vedrørende teknik
Besvar
ohj38
Indlæg: 17
Tilmeldt: 7. jan 2014, 10:13

hvad model er min command?????

Indlæg af ohj38 »

Jeg har købt et Command aps anlæg taget ud af en w203 7 mdr. 2004. # er A 203 827 4242 012. jeg har kontaktet MB der siger de skal have stelnummeret på bilen for at kunne oplyse modellen. Hvad gør man så hvis man efter et par år får monteret et nyt anlæg i bilen???????? Der fulgte en originalskive med ver. 4.1 årg. 2007 som er BLÅ!!!!!. Hvorfor er der forskel på farverne på cd,erne, eks. lilla, orange rød osv..Hvis jeg køber nye skiver (BLÅ) årgang 2014/2015 kan jeg så umiddelbart opdatere anlægget, eller skal den en tur til MB for at blive opgraderet??????
Er der nogen der har en instruktion til en sådan, der dækker bagsiden af apparatet med tilslutninger osv.
Hilsen OHJ 38

MB C180 Compressor Elegance 6/2004 kørt 23.000 ( treogtyve tusind)
Brugeravatar
Alex B J
Indlæg: 1983
Tilmeldt: 18. jan 2015, 18:47
Geografisk sted: Næstved

Re: hvad model er min command?????

Indlæg af Alex B J »

http://www.smartworldcompany.com/how-to ... edes-benz/
Tror du misforstår noget med dine skiver,det er update til naviprocessor(kort) og ikke firmware update...
w211 sedan e280cdi v6 2007 avantgarde
Opgraderet med sportspakke og 19 amg/eftermonteret memorypakke,dynamisk førersæde,amg e55 bremser,h/k logic7,originalt canbus fyr,solgardin,distronic,Airmatic
Kommende retrofits: dynamisk passæde
Brugeravatar
Alex B J
Indlæg: 1983
Tilmeldt: 18. jan 2015, 18:47
Geografisk sted: Næstved

Re: hvad model er min command?????

Indlæg af Alex B J »

Farverne på skiverne henviser til hvad de dur til...
https://www.mba-max.de/Customer/Navigat ... pwd=newuye
w211 sedan e280cdi v6 2007 avantgarde
Opgraderet med sportspakke og 19 amg/eftermonteret memorypakke,dynamisk førersæde,amg e55 bremser,h/k logic7,originalt canbus fyr,solgardin,distronic,Airmatic
Kommende retrofits: dynamisk passæde
Brugeravatar
BWJ
Indlæg: 3421
Tilmeldt: 3. mar 2009, 20:43
Geografisk sted: DK

Re: hvad model er min command?????

Indlæg af BWJ »

Alex B J skrev:http://www.smartworldcompany.com/how-to ... edes-benz/
Tror du misforstår noget med dine skiver,det er update til naviprocessor(kort) og ikke firmware update...
Der er også SW update på flere af kortversionerne !
ZOOM ZOOM.
ohj38
Indlæg: 17
Tilmeldt: 7. jan 2014, 10:13

Re: hvad model er min command?????

Indlæg af ohj38 »

Hej Alex
Rigtig mange tak, jeg kan så konstatere at mit er et NGT 2!
Vil den umiddelbart acceptere en 2014/2015 skive eller skal jeg en tur til MB?
Når man læser nogle af de tidligere indlæg stilles der spørgsmåltegn ved om man har sprunget nogle opdateringer over, og da den skive der fulgte med er fra 2007 er den sikkert ikke opdateret siden.
Venligst
OHJ38
Brugeravatar
Alex B J
Indlæg: 1983
Tilmeldt: 18. jan 2015, 18:47
Geografisk sted: Næstved

Re: hvad model er min command?????

Indlæg af Alex B J »

Du kan finde det du skal bruge her med partnumrer osv....ved godt det ikke er dansk,dvd indlæser du bare selv..
Jeg tror næppe man er tvunget til at installere samtlige updates og for eks ikke kan spring fra 2007 til den seneste udgivelse...
w211 sedan e280cdi v6 2007 avantgarde
Opgraderet med sportspakke og 19 amg/eftermonteret memorypakke,dynamisk førersæde,amg e55 bremser,h/k logic7,originalt canbus fyr,solgardin,distronic,Airmatic
Kommende retrofits: dynamisk passæde
Besvar