HJÆLP... :( Turbo problemer

Alt vedrørende teknik
Stokholm
Indlæg: 29
Tilmeldt: 25. mar 2014, 10:10
Geografisk sted: KBH - Glostrup

Re: HJÆLP... :( Turbo problemer

Indlæg af Stokholm »

Ja det kan jeg forstå.... :lol:

Hvornår passer dig bedst ?
Brugeravatar
JayZee
Indlæg: 287
Tilmeldt: 4. mar 2014, 13:16
Geografisk sted: Svendborg

Re: HJÆLP... :( Turbo problemer

Indlæg af JayZee »

Kør du roligt ned til Jacob i Greve og lad ham kigge på det - han ved (modsat nogle) hvad han snakker om 8)
IMHO
Mvh
John
Solgt MB E320 CDI (R6) AVANTGARDE (2003) >600k km
MB E320 CDI (V6) AVANTGARDE (2007)
Brugeravatar
BWJ
Indlæg: 3421
Tilmeldt: 3. mar 2009, 20:43
Geografisk sted: DK

Re: HJÆLP... :( Turbo problemer

Indlæg af BWJ »

JayZee skrev:Kør du roligt ned til Jacob i Greve og lad ham kigge på det - han ved (modsat nogle) hvad han snakker om 8)
Var den til mig :wink:
ZOOM ZOOM.
tømreren
Indlæg: 1021
Tilmeldt: 12. nov 2012, 12:44
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: HJÆLP... :( Turbo problemer

Indlæg af tømreren »

Alex B J skrev:bwj:jeg er med på din tvivl og jeg var lidt hurtigt forstod det som om at det var stardiagnose man hentydede til
Om det lige er den originale ved jeg ikke ,men der er stardiagnose som er online ,hvilket er nok
Hvis du er i tvivl kan du vil ringe og spørge ham..
Iøvrigt er det vel også stardiagnose tømreren mener tænker jeg .....
Om det så lige er mb pc med logo osv kan jeg ikke svare dig på :roll:
Jeg beklager jeg fattede mig i korthed ved at beskrive stardiagnose som 'Startester'.

Jeg mente naturligvis 'stardiagnose'. Der er bare ikke mange udover autoriserede Mercedes Benz værksteder der har denne adgang, som er nødvendig for at kunne se alle lagrede fejl. Og eftersom 'JTC' ikke tager varebiler ind, er jeg ikke bekendt med hans diagnostiske kompetencer.

Venligst tømreren
W639 - Vito 120 Avantgarde - 2007
Brugeravatar
Alex B J
Indlæg: 1983
Tilmeldt: 18. jan 2015, 18:47
Geografisk sted: Næstved

Re: HJÆLP... :( Turbo problemer

Indlæg af Alex B J »

tømreren skrev:
Alex B J skrev:bwj:jeg er med på din tvivl og jeg var lidt hurtigt forstod det som om at det var stardiagnose man hentydede til
Om det lige er den originale ved jeg ikke ,men der er stardiagnose som er online ,hvilket er nok
Hvis du er i tvivl kan du vil ringe og spørge ham..
Iøvrigt er det vel også stardiagnose tømreren mener tænker jeg .....
Om det så lige er mb pc med logo osv kan jeg ikke svare dig på :roll:
Jeg beklager jeg fattede mig i korthed ved at beskrive stardiagnose som 'Startester'.

Jeg mente naturligvis 'stardiagnose'. Der er bare ikke mange udover autoriserede Mercedes Benz værksteder der har denne adgang, som er nødvendig for at kunne se alle lagrede fejl. Og eftersom 'JTC' ikke tager varebiler ind, er jeg ikke bekendt med hans diagnostiske kompetencer.

Venligst tømreren
Hvis du har brug for total kommunikation med bilen ,opdatere og prgrammere systemer osv osv..er der brug for en startester,den kan også tvangsstyre komponenter ...
Jeg er temmelig sikker på at mb sælger komplet startester...
w211 sedan e280cdi v6 2007 avantgarde
Opgraderet med sportspakke og 19 amg/eftermonteret memorypakke,dynamisk førersæde,amg e55 bremser,h/k logic7,originalt canbus fyr,solgardin,distronic,Airmatic
Kommende retrofits: dynamisk passæde
Besvar