AUX input til Command APS-50 Stereo. . . hvor ??

Alt vedrørende teknik
Besvar
jpb_dk
Indlæg: 8
Tilmeldt: 16. maj 2014, 20:30

AUX input til Command APS-50 Stereo. . . hvor ??

Indlæg af jpb_dk »

Hej herinde
Jeg har brug for lidt hjælp til forbindelse af mobil-telefon som MP3 afspiller i min C220 T CDI StationCar fro 2004.
(billeder vedhæftet)

Den monterede Radio/GPS er ASP50 (billede-1)
Jeg har erhvervet mig en ledning "mini-Jack>ASP50" (Billede-2)
På bagsiden af ASP50 er stik allerede monteret i det respektive "hul", og "AUX ledningerne" i stikket er allerede monteret (billede-3)
Styre-spor i stikket gør at det kun kan sidde i det allerede optagede "hul", så her burde ikke være noget at tage fejl af - (burde) :lol:

Det gode spørgsmål er så hvordan jeg mon lokalisere den anden ende af den allerede monterede ledning :roll:
Jeg har haft sidepanel ved handskerum (mod højre dør) af, og her er ingen ledninger der ligner.

Jeg håber at nogle af jer mere erfarne kan komme med nogle gode bud.
Hvis i samtidig kan angive om nogle af de monterede stik er til bluetooth enheden samt hvordan jeg aktivere den, vil det super. (billede-3), der er dog også 3 coax(eller fiber) hvoraf 2 fremgår af billedet)
Da jeg købte bilen brugt, og startede radioen ledte den efter bluetooth devices, men jeg valgte at gemme det til senere, og nu kan jeg ikke få den til at søge efter bluetooth igen (hensigten er at tale hands-free, og ikke at streame musik fra telefon til ASP50

Mvh, Jens
Vedhæftede filer
Billede-3
Billede-3
Billede-2
Billede-2
Billede-1
Billede-1
Brugeravatar
Alex B J
Indlæg: 1983
Tilmeldt: 18. jan 2015, 18:47
Geografisk sted: Næstved

Re: AUX input til Command APS-50 Stereo. . . hvor ??

Indlæg af Alex B J »

Fordi din radio søger efter bt,betyder det ikke at der er et modul monteret til det...
Det ville nok være en fordel for dig at slå op hvad bilen er leveret med af udstyrskoder via dit stelnummer...
Skulle den endelig have modul,kommer du næppe uden om at du skal bruge et mellemled mellem tlf og modulet..(en cradle)
w211 sedan e280cdi v6 2007 avantgarde
Opgraderet med sportspakke og 19 amg/eftermonteret memorypakke,dynamisk førersæde,amg e55 bremser,h/k logic7,originalt canbus fyr,solgardin,distronic,Airmatic
Kommende retrofits: dynamisk passæde
jpb_dk
Indlæg: 8
Tilmeldt: 16. maj 2014, 20:30

Re: AUX input til Command APS-50 Stereo. . . hvor ??

Indlæg af jpb_dk »

Alex, tak for svar. Det giver mening. Har du også et bud på AUX ledningen - hvor den "anden ende" mon ligger og griner af mig ?
(en spoleorm har jo to) :-)
Brugeravatar
Alex B J
Indlæg: 1983
Tilmeldt: 18. jan 2015, 18:47
Geografisk sted: Næstved

Re: AUX input til Command APS-50 Stereo. . . hvor ??

Indlæg af Alex B J »

Pas mht hvor den ender...
Men hvad vil du bruge den ende til når du har nyt kabel liggende?
w211 sedan e280cdi v6 2007 avantgarde
Opgraderet med sportspakke og 19 amg/eftermonteret memorypakke,dynamisk førersæde,amg e55 bremser,h/k logic7,originalt canbus fyr,solgardin,distronic,Airmatic
Kommende retrofits: dynamisk passæde
jpb_dk
Indlæg: 8
Tilmeldt: 16. maj 2014, 20:30

Re: AUX input til Command APS-50 Stereo. . . hvor ??

Indlæg af jpb_dk »

Hej Alex
Tak for din tanke. Da der ikke kan være to stik i det samme hul som angivet i den oprindelige beskrivelse (med Photo) kan det være fornuftigt at finde den originalt installerede ledningsvej. Som det også fremgår af billederne, er der flere ledninger i det allerede originalt forbundne stik end det ny indkøbte der kun har tre ledninger (højre, venstre, og fælles skærm).

Hvis nogle ved hvorledes det forholder sig er info kærkommen.
Mvh, Jens
Besvar