Navigation

Alt vedrørende teknik
Besvar
ha
Indlæg: 75
Tilmeldt: 10. mar 2009, 21:58

Navigation

Indlæg af ha »

Vi var så uheldige at få UMI navigationen i vores w204 i 2011. Den har der ikke været opdateringer til siden. Jeg har givet udtryk for min utilfredshed overfor hovedimportøren, som har stillet os i udsigt, at der kommer én i august - september. Men de har før lovet opdateringer uden at kunne holde det.
Kan man skifte softwaren ud fra UMI til Becker?
Helge
Withen01
Indlæg: 8
Tilmeldt: 28. aug 2015, 17:30
Geografisk sted: Jægerspris

Re: Navigation

Indlæg af Withen01 »

Hej Helge.

Er det kort opdatering eller firmware opdatering?
Det lyder da helt usansynligt hvis der ikke er kommet nogen opdateringer til vej kortene siden dengang.

Mvh Withen
'10 W204 C180 CGI BE aut
ha
Indlæg: 75
Tilmeldt: 10. mar 2009, 21:58

Re: Navigation

Indlæg af ha »

Withen01 skrev:Hej Helge.

Er det kort opdatering eller firmware opdatering?
Det lyder da helt usansynligt hvis der ikke er kommet nogen opdateringer til vej kortene siden dengang.

Mvh Withen
Hej
Det er kortopdatering
Ja det er simpelthen for dårlig service fra mercedes.

VH
Helge
Withen01
Indlæg: 8
Tilmeldt: 28. aug 2015, 17:30
Geografisk sted: Jægerspris

Re: Navigation

Indlæg af Withen01 »

Hej Helge.

Hvor har du den information fra? Jeg talte med Gørløse Autoimport i sidste uge. De siger at der hele tiden kommer kort opdateringer. Jeg ved tilgengæld se at der ikke kommet nogen firmware opdateringer siden bilen var ny..

Jeg har lige bestilt Kort opdatering. Jeg skal fortælle dig hvilken dato den er udgivet når jeg modtager den.

Mvh Withen
'10 W204 C180 CGI BE aut
ha
Indlæg: 75
Tilmeldt: 10. mar 2009, 21:58

Re: Navigation

Indlæg af ha »

Withen01 skrev:Hej Helge.

Hvor har du den information fra? Jeg talte med Gørløse Autoimport i sidste uge. De siger at der hele tiden kommer kort opdateringer. Jeg ved tilgengæld se at der ikke kommet nogen firmware opdateringer siden bilen var ny..

Jeg har lige bestilt Kort opdatering. Jeg skal fortælle dig hvilken dato den er udgivet når jeg modtager den.

Mvh Withen
Det lyder interessant, for som nævnt har jeg tidlig på året snakket med Starmark (købte bilen der, hvor jeg tilkøbte navigationen) som sendte mig til hovedimportøren som stillede mig i udsigt en opdatering uden held. Nu har lagermanden hos min lokale Ejner Hessel værksted fået bekræftet, at der ikke er en opdatering, men at man forventer en opdatering i indeværende måned.

jeg vil gerne have flere informationer, da det måske kan afklare nogle ting.

Vh
Helge
ha
Indlæg: 75
Tilmeldt: 10. mar 2009, 21:58

Re: Navigation

Indlæg af ha »

Så lykkedes det langt om længe med en opdatering på en usb flot pakket ind.
Og hele motorvejen fra Herning til Vejle er nu med bortset fra en lille stykke ved Brande!!!!!
Men pyt, for det er reelt kun hastighedsangivelsen, der er forkert.
Og nu tilsyneladende med mulig for POI.
Helge
Withen01
Indlæg: 8
Tilmeldt: 28. aug 2015, 17:30
Geografisk sted: Jægerspris

Re: Navigation

Indlæg af Withen01 »

Hej Helge.

Godt at høre at det lykkedes. Er det så en original kort opdatering fra Mercedes? Hvad måtte du give for den?

Jeg måtte selv opgive den OEM opdatering som jeg var ved at købe via NaviGo. Fatktisk havde jeg både købt og betalt. De spurgte så om stelnummer på min bil og vendte tilbage og sagde at de desværre alligevel ikke kunne levere til min bil.

Mvh Withen
'10 W204 C180 CGI BE aut
ha
Indlæg: 75
Tilmeldt: 10. mar 2009, 21:58

Re: Navigation

Indlæg af ha »

Hej

Ja det er en original.
1290 kr. incl. moms.
Det er sidste gang jeg gør det.
Mit behov til navigation kan googlemaps efterhånden opfylde
Helge
Besvar