W211 comand navigation problemer

Alt vedrørende teknik
Besvar
Kjensen
Indlæg: 104
Tilmeldt: 21. jul 2013, 21:00

W211 comand navigation problemer

Indlæg af Kjensen »

Kort fortalt.

W211 320cdi 2003
Stort comand med dvd i bagagerummet(ngt1?)
Min radio har gennem et stykke tid hakket i den, den taber lyden et kort øjeblik som at den lige mister hele antennesignalet og nøglen skal sommetider tæt på for at låse op.
I dag skulle jeg så bruge navigationen, men den mente at jeg cirklede omkring Gøteborg hele tiden i alle retninger som vinden blæser og uden at den rigtig flytter sig., selv om at turen gik fra Nordjylland ned i landet.
Så lå jeg mærke til at radioen ikke hakkede i det mereog jeg prøvede at gå et stykke væk for at se om nøglen kunne række og det kunne den.

Er det et kendt problem og er der en ørn der lige kan sige der og der?
For mig lugter det af antenne problemer eller kort og godt en navigation der har trukket antennen ned med mellemrum.

På forhånd tak for Jeres indspark.
SLKkompressor
Indlæg: 1071
Tilmeldt: 5. mar 2009, 19:43
Geografisk sted: Midtfyn

Re: W211 comand navigation problemer

Indlæg af SLKkompressor »

Jeg kan måske hjælpe med navigationen. Jeg havde samme problem med DVDen. Fik et godt råd af en MB værkfører. Vask DVD med lunkent opvaskevand. Det hjalp gevaldigt. En kraftig bærebar computer liggende i bilen kan i øvrigt forstyrre de lidt ældre Comand.
Lars Hansen
Indlæg: 296
Tilmeldt: 27. jun 2014, 18:20

Re: W211 comand navigation problemer

Indlæg af Lars Hansen »

Jeg har haft samme problem med en BMW engang.
Den blev også ved med at kredse omkring et sted i Sverige og uanset hvor jeg var hende og hvor jeg ønskede at køre, var det det samme sted jeg var.
Jeg skiftede GPS-antennen og så kørte det igen.


MVH. Lars H
S211 E320 cdi fra 2008
MVH. Lars H
S211 E 320 cdi 2008
Besvar