Opgradering af navigation

Alt vedrørende teknik
Besvar
Borrisholt
Indlæg: 5
Tilmeldt: 11. jul 2015, 22:18

Opgradering af navigation

Indlæg af Borrisholt »

Hej

Jeg har en Mercedes E200 med APS 50 navigation i. er der nogen der ved hvor man kan købe nye kort til den, eller endnu bedre er der muligt at ligge kort i den fra fx. OpenMaps?


Jens Borrisholt
Brugeravatar
Alex B J
Indlæg: 1983
Tilmeldt: 18. jan 2015, 18:47
Geografisk sted: Næstved

Re: Opgradering af navigation

Indlæg af Alex B J »

Du har selvfølgelig spurgt hos mercedes/hessel ?
Alternativ er der ebay...
Tror desværre ikke du kan bruge din ide ifbm open maps til noget....
w211 sedan e280cdi v6 2007 avantgarde
Opgraderet med sportspakke og 19 amg/eftermonteret memorypakke,dynamisk førersæde,amg e55 bremser,h/k logic7,originalt canbus fyr,solgardin,distronic,Airmatic
Kommende retrofits: dynamisk passæde
Borrisholt
Indlæg: 5
Tilmeldt: 11. jul 2015, 22:18

Re: Opgradering af navigation

Indlæg af Borrisholt »

Hej

Nej jeg har ikke spurgt hos Mercedes/hessel skulle jeg spørge en forhandler blev det FS. automobiler hvor bilen er købt.

Jeg havde bare regnet med at jeg uknne få et ling til hvor jeg kunne kown og downloade filerne forså selv at smide dem på et SD kort eller en DVD. Jeg mener vi skriver 2005 ikke 1995.

Jens B
Brugeravatar
Alex B J
Indlæg: 1983
Tilmeldt: 18. jan 2015, 18:47
Geografisk sted: Næstved

Re: Opgradering af navigation

Indlæg af Alex B J »

Vi skriver forhåbentligt 2015 :wink:
Jeg kan sagtens forstå din harme og undren vedr hvorfor tingene er sådan og alt havde været billigere og nemmere hvis alt var lavet med windows platform eller andet ,desværre er verden bare ikke sådan...
w211 sedan e280cdi v6 2007 avantgarde
Opgraderet med sportspakke og 19 amg/eftermonteret memorypakke,dynamisk førersæde,amg e55 bremser,h/k logic7,originalt canbus fyr,solgardin,distronic,Airmatic
Kommende retrofits: dynamisk passæde
Borrisholt
Indlæg: 5
Tilmeldt: 11. jul 2015, 22:18

Re: Opgradering af navigation

Indlæg af Borrisholt »

2015 ja korrekt ... ikke nødvendigvis en Windows platform . Som du kan se i Chit chat afdelingen har jeg udgydt min harme over Mb sidder på fingerne. Udvikllingen af computeren i bilen har stort set stået stille i 15 år.

Nu cykler jeg også en del, og har lige opgraderet kortet til min cykelcomputer. Det var super nemt: Man købte bare t nyt SD kort og smed i også var den ged barberet. Og det er endda til et andet lukket system: Garmin.

men bundlinjen er at jeg skal til en forhandler so køber en DVd eller SD kort hos MB som han så overtakserer mig for.
Brugeravatar
Alex B J
Indlæg: 1983
Tilmeldt: 18. jan 2015, 18:47
Geografisk sted: Næstved

Re: Opgradering af navigation

Indlæg af Alex B J »

Garmin har altid været dygtige til lige netop det....
Jeg er også temmelig sikker på du kan downloade kort via ikke officielle kanaler...
w211 sedan e280cdi v6 2007 avantgarde
Opgraderet med sportspakke og 19 amg/eftermonteret memorypakke,dynamisk førersæde,amg e55 bremser,h/k logic7,originalt canbus fyr,solgardin,distronic,Airmatic
Kommende retrofits: dynamisk passæde
Borrisholt
Indlæg: 5
Tilmeldt: 11. jul 2015, 22:18

Re: Opgradering af navigation

Indlæg af Borrisholt »

Har du evt et link?
Brugeravatar
Alex B J
Indlæg: 1983
Tilmeldt: 18. jan 2015, 18:47
Geografisk sted: Næstved

Re: Opgradering af navigation

Indlæg af Alex B J »

Borrisholt skrev:Har du evt et link?
Nej det har jeg desværre ikke.
Men google må da være din ven?
w211 sedan e280cdi v6 2007 avantgarde
Opgraderet med sportspakke og 19 amg/eftermonteret memorypakke,dynamisk førersæde,amg e55 bremser,h/k logic7,originalt canbus fyr,solgardin,distronic,Airmatic
Kommende retrofits: dynamisk passæde
Besvar