Hej,
Har en w210 E220 CDI fra 1999 som volder mig lidt problemer.
Når bilen er kold, kører den bare perfekt, masser af trækkraft men efter 5 min kørsel er det som om at turboen er slået helt fra.
Hvad kan det mon skyldes..?
W210 220 cdi - Mister trækkraft efter 5min kørsel
Re: W210 220 cdi - Mister trækkraft efter 5min kørsel
Går den ikke bare i nødprogram .
Har du haft en mærkespecifik tester på.
Hvor mange km har motor kørt ...
Har du haft en mærkespecifik tester på.
Hvor mange km har motor kørt ...
w211 sedan e280cdi v6 2007 avantgarde
Opgraderet med sportspakke og 19 amg/eftermonteret memorypakke,dynamisk førersæde,amg e55 bremser,h/k logic7,originalt canbus fyr,solgardin,distronic,Airmatic
Kommende retrofits: dynamisk passæde
Opgraderet med sportspakke og 19 amg/eftermonteret memorypakke,dynamisk førersæde,amg e55 bremser,h/k logic7,originalt canbus fyr,solgardin,distronic,Airmatic
Jo, det tænker nok den gør. Måske det også kan være turboen, der lukker ned pga. for meget modstand i udstødning/kat...?
Nu lukker din turbo ikke ned for noget somhelst.
Det er din motorstyring som hopper i nødprogram pga et eller andet..
Hvis du vil hjælpe dig selv får du udlæst fejl med mbs eget star diagnose evt,alt andet bliver gætteri..
Det er din motorstyring som hopper i nødprogram pga et eller andet..
Hvis du vil hjælpe dig selv får du udlæst fejl med mbs eget star diagnose evt,alt andet bliver gætteri..
Ville også sige at du skal havde en tester på. Det lyder til at den bare går i nødprogram.
Eventuelt noget stelmotor, turbo regulator eller luftmassemåler.. Det er de mest typiske fejl når den går i nødprogram efter lidt kørsel
Eventuelt noget stelmotor, turbo regulator eller luftmassemåler.. Det er de mest typiske fejl når den går i nødprogram efter lidt kørsel
Har haft tester på om det var EGR der var fejl på. Har tidligere blokket den, men det vil den åbenbart ikke acceptere. Er der nogle forslag til, hvordan man kan slette eller fjerne den i computeren..?
Når du nu ved Egr er defekt hvorfor udskifter du den ikke med en som dur ?
Så slipper du også for de problemer du har nu med at skulle få ecu til at acceptere den er ude af funktion ..
Så slipper du også for de problemer du har nu med at skulle få ecu til at acceptere den er ude af funktion ..
Søg på Google. Der er flere firmaer i Danmark der kan omprogrammere, således EGR ventilen bliver sat ud af drift.tthorupdk skrev:Har haft tester på om det var EGR der var fejl på. Har tidligere blokket den, men det vil den åbenbart ikke acceptere. Er der nogle forslag til, hvordan man kan slette eller fjerne den i computeren..?
W639 - Vito 120 Avantgarde - 2007
W211 - E240 Avantgarde - 2004
W211 - E240 Avantgarde - 2004