W221 batteri i bagagerum defekt?

Alt vedrørende teknik
Besvar
JJOH S500 W221
Indlæg: 6
Tilmeldt: 5. dec 2015, 21:19

W221 batteri i bagagerum defekt?

Indlæg af JJOH S500 W221 »

Hej

Jeg har en Mercedes S500 fra 2006, der er ingen lyd i radio eller navi, der er ingen menuer i radio eller telefon. Det kunne tyde på defekt amplifier. Men bilen løber tør for strøm, ikke på startbatteriet, det er ikke muligt at låse op med fjernbetjening, men når jer er inde i bilen starter den og alt virker, bortset fra den manglende lyd. Alle indstillinger til sæder, spejle og rat er gemt. Det virker dog som om der går et par minutter inden den kommer helt til sig selv, bla. autoluk af døre og bagklap. Umiddelbart efter en køretur kan jeg også låse bilen op og i.
Jeg mistænker batteri i bagagerum for at være defekt, da jeg i dag bemærkede en underlig sur lugt i bagagerummet efter bilen havde kørt en længere tur. Så vidt jeg ved starter amplifier ikke, hvis der ikke er strøm nok på batteriet.

Hvad skal der til for at skifte batteriet, skal der resettes noget eller?


mvh Jens 21623717
jensen
Indlæg: 781
Tilmeldt: 23. feb 2012, 23:14

Re: W221 batteri i bagagerum defekt?

Indlæg af jensen »

Du kunne evt prøve at tage stelforbindelsen fra den kommer du til inden du er helt inde ved batteriet den sidder nede i bagagerumsbunden. Batteriet kan du bare skifte det giver ikke nogen problemer
Besvar