Kurve/drejelys.

Alt vedrørende teknik
Besvar
Brugeravatar
BWJ
Indlæg: 3421
Tilmeldt: 3. mar 2009, 20:43
Geografisk sted: DK

Kurve/drejelys.

Indlæg af BWJ »

Tør nogen gætte hvad prisforskellen er på de 2 systemer ?
ZOOM ZOOM.
Brugeravatar
JayZee
Indlæg: 287
Tilmeldt: 4. mar 2014, 13:16
Geografisk sted: Svendborg

Re: Kurve/drejelys.

Indlæg af JayZee »

KÆMPESTOR!
"Drejelys" er jo blot tågelygter der tænder når du drejer - og alle "dele" er der jo: Ratudslags-sensor, blinklys, tågelyger mm.!
"Kurvelys" er jo "lygter der drejer" - og det kræver altså "specielle" forlygter!
IMHO
Mvh
John
Solgt MB E320 CDI (R6) AVANTGARDE (2003) >600k km
MB E320 CDI (V6) AVANTGARDE (2007)
Brugeravatar
BWJ
Indlæg: 3421
Tilmeldt: 3. mar 2009, 20:43
Geografisk sted: DK

Re: Kurve/drejelys.

Indlæg af BWJ »

Ved godt hvad forskellen på systemerne er :D det var prisen det handlede om, "kæmpestor" kan jo være alt mellem 1000 og 100000, alt efter hvem man er !
ZOOM ZOOM.
Brugeravatar
JayZee
Indlæg: 287
Tilmeldt: 4. mar 2014, 13:16
Geografisk sted: Svendborg

Re: Kurve/drejelys.

Indlæg af JayZee »

Du kan jo starte med to nye forlygter (5-6.000/stk??) og så styrebokse mm. (2.500??) Så det er ikke 100.000, men vel en 15.000-20.000??
IMHO
Mvh
John
Solgt MB E320 CDI (R6) AVANTGARDE (2003) >600k km
MB E320 CDI (V6) AVANTGARDE (2007)
tømreren
Indlæg: 1021
Tilmeldt: 12. nov 2012, 12:44
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Kurve/drejelys.

Indlæg af tømreren »

I Mercedes Benz' prislister, er alle modellernes priser oplyst.

Herefter søger man prisen for det pågældende udstyr i 'Ekstraudstyrs listen' og lægger det til vognens pris.

Dette gør man ved begge typer ekstraudstyr og trækker derefter den laveste sum fra den højeste. Og VUPTI, du har prisforskellen kære 'BWJ'!!!
W639 - Vito 120 Avantgarde - 2007
Brugeravatar
BWJ
Indlæg: 3421
Tilmeldt: 3. mar 2009, 20:43
Geografisk sted: DK

Re: Kurve/drejelys.

Indlæg af BWJ »

tømreren skrev:I Mercedes Benz' prislister, er alle modellernes priser oplyst.

Herefter søger man prisen for det pågældende udstyr i 'Ekstraudstyrs listen' og lægger det til vognens pris.

Dette gør man ved begge typer ekstraudstyr og trækker derefter den laveste sum fra den højeste. Og VUPTI, du har prisforskellen kære 'BWJ'!!!
Jamen nu kan jeg næsten ikke få luft, :lol: sikken en viden. - nu vil jeg udstyret med disse fantastiske fakta, fremdrage min kalkulator i lommestørrelse og se om et resultat er indenfor rækkevidde. :D
Ha´en velsignet aften.
ZOOM ZOOM.
tømreren
Indlæg: 1021
Tilmeldt: 12. nov 2012, 12:44
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Kurve/drejelys.

Indlæg af tømreren »

BWJ skrev:
tømreren skrev:I Mercedes Benz' prislister, er alle modellernes priser oplyst.

Herefter søger man prisen for det pågældende udstyr i 'Ekstraudstyrs listen' og lægger det til vognens pris.

Dette gør man ved begge typer ekstraudstyr og trækker derefter den laveste sum fra den højeste. Og VUPTI, du har prisforskellen kære 'BWJ'!!!
Jamen nu kan jeg næsten ikke få luft, :lol: sikken en viden. - nu vil jeg udstyret med disse fantastiske fakta, fremdrage min kalkulator i lommestørrelse og se om et resultat er indenfor rækkevidde. :D
Ha´en velsignet aften.
Hvor det dog glæder mig, du kan gøre brug af min viden og herved opnå en afklaring i forhold til dit spørgsmål :lol:

Og en velsignet aften også til Dem :wink:
W639 - Vito 120 Avantgarde - 2007
Besvar