tlf. i armlæn

Alt vedrørende teknik
Besvar
JPA
Indlæg: 334
Tilmeldt: 7. jun 2010, 19:14
Geografisk sted: Midtjylland

tlf. i armlæn

Indlæg af JPA »

Hej
jeg har en gl. nokia tlf. i mit armlæn, det virker godt men når jeg starter bilen (tænding på) kommer der en nogle dyt når comand skal finde telefonen, det er som om det bliver ved i længere og længere tid, nogen forslag til hvad jeg kan gøre ?
E 220 CDI Avantgarde 2014 aut. 4d.
Lars Hansen
Indlæg: 296
Tilmeldt: 27. jun 2014, 18:20

Re: tlf. i armlæn

Indlæg af Lars Hansen »

Går ud fra at det er en NOKIA 6211 eller 6211i ?

Det oplevede jeg i min tidligere BMW og så rensede jeg kontakter på både mobil og cradle og så virkede det fint igen.
Problemet er, at den slags kontakter nok er guldbelagte for at undgå oxydering med deraf følgende dårlig kontakt, men med tiden slides der hul i denne meget tynde guldbelægning og så opstår problemerne.

Det bedste er at skifte kontakterne på mobil og cradle, men du render nok ind i problemer med, at skaffe nye dele.


MVH. Lars H
S211 E320 cdi 2008
MVH. Lars H
S211 E 320 cdi 2008
JPA
Indlæg: 334
Tilmeldt: 7. jun 2010, 19:14
Geografisk sted: Midtjylland

Re: tlf. i armlæn

Indlæg af JPA »

Det er en Nokia 6310
har nu skaffet 2 andre tlf. det gør ingen forskel. er der andre der har nogenforslag ?
E 220 CDI Avantgarde 2014 aut. 4d.
MB-Freak
Indlæg: 135
Tilmeldt: 29. okt 2009, 20:56
Geografisk sted: Hedensted

Re: tlf. i armlæn

Indlæg af MB-Freak »

Hejsa

Jeg har netop pillet min Org Nokia holder ud af armlænet i min bil.
Jeg har for år tilbage opgraderet mit Comand anlæg til en NTG 2,5 version og derfor er har jeg dette i overskud.
Så hvis du skulle have interesse, smid mig en PB.

Mvh MB freak
JPA
Indlæg: 334
Tilmeldt: 7. jun 2010, 19:14
Geografisk sted: Midtjylland

Re: tlf. i armlæn

Indlæg af JPA »

Tak for tilbudet, men jeg tror problemet er løst.
Det virker som om, at telefonnumrene bliver overført fra telefonen til comanden hver gang der kommer tænding på bilen, og når der er indlæst mange numre kommer lydene, det forsvandt da jeg slettede alle numrene :?
E 220 CDI Avantgarde 2014 aut. 4d.
Besvar