Udskifte/montere 12 volt stik i midterkonsol

Alt vedrørende teknik
Besvar
Henrik907
Indlæg: 3
Tilmeldt: 6. feb 2016, 08:01

Udskifte/montere 12 volt stik i midterkonsol

Indlæg af Henrik907 »

Hejsa,
Jeg har en ny C200 årgang 2016 hvor der i midterkonsollen mod bagsædet ikke er andet end et rum. Jeg har derfor investeret i at askebæger (eneste mulighed for 12 volt ifølge Mercedes) som jeg gerne vil have byttet om med det rum som er i dag. Det ser ud som om man blot kan trykke nogle tapper op eller ned, så kan delen tages ud og ny monteres. Jeg har ledt efter en video som illustrerer ledningstilslutning etc i forbindelse med udskiftningen, men uden held. Kan nogen hjælpe mig videre?

Ligeså har man "sparet" det ene udstignings lys i højre side på bagsædet. Her har jeg købt en ny originaldel som skal monteres, men hvorledes gør man det?

Er der trukket kabler for disse mulige tilslutninger eller skal det hentes andet steds i bilen?

Håber på gode svar og tak fordi jeg må være med herinde.
pmf
Indlæg: 6
Tilmeldt: 8. feb 2016, 13:04

Re: Udskifte/montere 12 volt stik i midterkonsol

Indlæg af pmf »

Jeg har en E200 og har fundet ud af at skille den ad. Hvis du lige lægger et billede på af din c200 midterkonsol, kan jeg se om det ligner.
mvh Per
Henrik907
Indlæg: 3
Tilmeldt: 6. feb 2016, 08:01

Re: Udskifte/montere 12 volt stik i midterkonsol

Indlæg af Henrik907 »

Hej Per. Jeg har et billede af den del som skal afmonteres, men det er for stort til at jeg må uploade det herinde. Kan jeg sende det på mail?
Var der på din trukket de nødvendige ledninger, så du blot skulle tilslutte?
Besvar