W211 xenon

Alt vedrørende teknik
Besvar
Thomasmejlkjær
Indlæg: 6
Tilmeldt: 16. feb 2016, 16:53

W211 xenon

Indlæg af Thomasmejlkjær »

Hej

Jeg har lige skiftet forlygte med Xenon, og nu virker højdejusteringen ikke på den nye lygte, jeg har prøvet med den gamle og der virkede det heller ikke (den virkede inden skift)

Skal der kodes noget ved skifte af lygte eller kan det være noget andet der er galt?
Højdejusteringen virker stadig på den lygte der ikke er blevet skiftet

Thomas
Brugeravatar
Alex B J
Indlæg: 1983
Tilmeldt: 18. jan 2015, 18:47
Geografisk sted: Næstved

Re: W211 xenon

Indlæg af Alex B J »

Er du sikker på at alle pins i stikket har forbindelse?
w211 sedan e280cdi v6 2007 avantgarde
Opgraderet med sportspakke og 19 amg/eftermonteret memorypakke,dynamisk førersæde,amg e55 bremser,h/k logic7,originalt canbus fyr,solgardin,distronic,Airmatic
Kommende retrofits: dynamisk passæde
Thomasmejlkjær
Indlæg: 6
Tilmeldt: 16. feb 2016, 16:53

Re: W211 xenon

Indlæg af Thomasmejlkjær »

Ja det er jeg rimelig sikker på, har vredet og rykket i stikket for at prøve om det var problemet, nogen der ved hvilke værdier der skal måles på de 3 ledninger der går til motoren i lygten?
Brugeravatar
Alex B J
Indlæg: 1983
Tilmeldt: 18. jan 2015, 18:47
Geografisk sted: Næstved

Re: W211 xenon

Indlæg af Alex B J »

Mit næste bud er at du måske har knækket en leder,ved demontering af stikket fra lygten.
Det har jeg selv prøvet(altså en ledning som er knækket indeni..
w211 sedan e280cdi v6 2007 avantgarde
Opgraderet med sportspakke og 19 amg/eftermonteret memorypakke,dynamisk førersæde,amg e55 bremser,h/k logic7,originalt canbus fyr,solgardin,distronic,Airmatic
Kommende retrofits: dynamisk passæde
Thomasmejlkjær
Indlæg: 6
Tilmeldt: 16. feb 2016, 16:53

Re: W211 xenon

Indlæg af Thomasmejlkjær »

Den tanke havde strejfet mig, jeg må prøve at måle lidt på det
Brugeravatar
Alex B J
Indlæg: 1983
Tilmeldt: 18. jan 2015, 18:47
Geografisk sted: Næstved

Re: W211 xenon

Indlæg af Alex B J »

Mig bekendt skal der ikke kodes noget somhelst,lwr laver selv initialisering når tænding kommer på
w211 sedan e280cdi v6 2007 avantgarde
Opgraderet med sportspakke og 19 amg/eftermonteret memorypakke,dynamisk førersæde,amg e55 bremser,h/k logic7,originalt canbus fyr,solgardin,distronic,Airmatic
Kommende retrofits: dynamisk passæde
Thomasmejlkjær
Indlæg: 6
Tilmeldt: 16. feb 2016, 16:53

Re: W211 xenon

Indlæg af Thomasmejlkjær »

Jeg kan se på den nye lygte at den har været tabt inden jeg har fået den, Så selve motoren til højdejusteringen var gået i stykker :( det kunne lykkedes at ta motoren fra den gamle lygte og sætte på den nye, så nu funker det :)
Besvar