Side 2 af 2

Re: Chiptuning

: 13. mar 2016, 13:08
af Prkdelta
Alex B J skrev:Ved syn,syner du din bil :wink:

Jeg har aldrig været udefor at det har voldt problemer,så længe den overholder emissionsværdier..(derfor bliver den fil som lægges i din bil også justeret så det passer..

Dog har jeg fået en bemærkning om at bilen gik godt,hvilket jeg godt var klar over :mrgreen:

Re: Chiptuning

: 13. mar 2016, 13:15
af Prkdelta
Alex B J skrev:Ved syn,syner du din bil :wink:

Jeg har aldrig været udefor at det har voldt problemer,så længe den overholder emissionsværdier..(derfor bliver den fil som lægges i din bil også justeret så det passer..

Dog har jeg fået en bemærkning om at bilen gik godt,hvilket jeg godt var klar over :mrgreen:
Nu bliver du nød til at forklare mig, hvis din bil kommer op på 270 HK og 600 NM, så har jeg læst at partikel filter bliver "slået fra" lige som OBR ventilen ( tror jeg nok den hedder) vil de ikke opdage dette ved syn :?: :mrgreen:

Re: Chiptuning

: 13. mar 2016, 14:08
af Alex B J
Nu har jeg ikke pdf(partikelfilter på min)
Masser biler specielt fra vag koncernen har fået lavet egr delete og det betyder intet ved syn...
Jeg har godt nok ikke hørt om nogle som har fået frakoblet pdf filter,alternativ er at fjerne det helt og erstatte det med et rør eller et tomt hus..

Jeg tror du har fået noget galt i halsen,fordi nogle gange er det pdf som begrænser det antal hk du kan hive ud af bilen..

Re: Chiptuning

: 15. mar 2016, 19:52
af Per Asp
aircooled skrev:Er der nogen der har erfaring med hvad en V6 diesel 280 kan komme op på, den er fra 2007?
Jeg venter på at få min e320 w211 3,0 programmeret mekanikeren fra aalborg mener den for ca. 290 Hk. og bliver mere økonomisk ved almindelig kørsel.
Hvis du ønsker at høre mere om hvordan det kører er du velkommen til at maile til mig

Hilsen Per Asp
per@HimmerlandsPortMand.dk