W176 - lydforbedring

Alt vedrørende teknik
Besvar
plafitracer
Indlæg: 7
Tilmeldt: 13. mar 2016, 22:09

W176 - lydforbedring

Indlæg af plafitracer »

Hej,

Jeg får min nye 2016 W176 - A200 med Audio 20 installeret om en god halvanden måneds tid.
Lidt af ventetiden ville jeg bruge på at finde ud af om man kan montere externe forstærkere. Det kan man uden tvivl :) Men kan man få signal til den/dem ud fra den fabriksmonterede Audio 20 eller skal den skiftes. Jeg får den ellers med 8" skærm og ville være ked af at miste den ;)

Har Audio 20 udgange til extern forstærker eller hvodden forholder det sig? Jeg søger og søger sammen med min bedste ven, Google - men synes ikke rigtig at komme frem med noget brugbar information.

Nogen ideer, løsninger - jeg kan da for pokker ikke være den enste, er vil opgradere lyden i en Benz :)

mvh
Henrik
Brugeravatar
BWJ
Indlæg: 3421
Tilmeldt: 3. mar 2009, 20:43
Geografisk sted: DK

Re: W176 - lydforbedring

Indlæg af BWJ »

plafitracer skrev:Hej,

Jeg får min nye 2016 W176 - A200 med Audio 20 installeret om en god halvanden måneds tid.
Lidt af ventetiden ville jeg bruge på at finde ud af om man kan montere externe forstærkere. Det kan man uden tvivl :) Men kan man få signal til den/dem ud fra den fabriksmonterede Audio 20 eller skal den skiftes. Jeg får den ellers med 8" skærm og ville være ked af at miste den ;)

Har Audio 20 udgange til extern forstærker eller hvodden forholder det sig? Jeg søger og søger sammen med min bedste ven, Google - men synes ikke rigtig at komme frem med noget brugbar information.

Nogen ideer, løsninger -
jeg kan da for pokker ikke være den enste, er vil opgradere lyden i en Benz :)
Jo det tror jeg faktisk :?

mvh
Henrik
ZOOM ZOOM.
plafitracer
Indlæg: 7
Tilmeldt: 13. mar 2016, 22:09

Re: W176 - lydforbedring

Indlæg af plafitracer »

BWJ skrev: Jo det tror jeg faktisk :?
Det har du jo nok ret i :D :D
Man kan jo så undre sig, Audio 20 leverer da ganske godt lyd, det er ikke det, men forbedres kan den da - men måske de fleste med nyere Mercedeser leaser dem?

/Henrik
Besvar