Renovering af gearkasse og Converter w211 / w212

Alt vedrørende teknik
dlind
Indlæg: 4
Tilmeldt: 16. mar 2010, 21:28

Re: Renovering af gearkasse og Converter w211 / w212

Indlæg af dlind »

Det er ganske rigtigt billigt hos att-24, men man kan også være uheldig og så er det godt nok besværligt.
Fik i feb. 2015 skiftet gearkasse og converter og har sidenhen været dernede 2 gange da kassen, efter en måneds tid, ikke kørte ordenligt. Anden gang(feb. 2016) skiftede de, ifølge dem selv, converteren igen, men nu kører den stadig ikke ordenligt.
Samlet pris for de 3 turer med overnatning og kasse er ca. 30.000 og jeg kunne have fået en renoveret hos Viborg autogård for 35.000 med 2 års garanti( det gør jeg næste gang)
Nu har jeg opgivet, og valgt at leve med de fejl og dårlige skift der er.
Den billige løsning kan sikkert være god for nogen, men ikke hvis man er uheldig som jeg har været.
tømreren
Indlæg: 1021
Tilmeldt: 12. nov 2012, 12:44
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Renovering af gearkasse og Converter w211 / w212

Indlæg af tømreren »

dlind skrev:Det er ganske rigtigt billigt hos att-24, men man kan også være uheldig og så er det godt nok besværligt.
Fik i feb. 2015 skiftet gearkasse og converter og har sidenhen været dernede 2 gange da kassen, efter en måneds tid, ikke kørte ordenligt. Anden gang(feb. 2016) skiftede de, ifølge dem selv, converteren igen, men nu kører den stadig ikke ordenligt.
Samlet pris for de 3 turer med overnatning og kasse er ca. 30.000 og jeg kunne have fået en renoveret hos Viborg autogård for 35.000 med 2 års garanti( det gør jeg næste gang)
Nu har jeg opgivet, og valgt at leve med de fejl og dårlige skift der er.
Den billige løsning kan sikkert være god for nogen, men ikke hvis man er uheldig som jeg har været.
Det er lige nøjagtig et scenarie som det du har oplevet, jeg ville frygte at skulle gennemleve.

SÅ er der ikke langt til et slagtilfælde....
W639 - Vito 120 Avantgarde - 2007
TonnyL
Indlæg: 364
Tilmeldt: 20. jul 2012, 12:51

Re: Renovering af gearkasse og Converter w211 / w212

Indlæg af TonnyL »

Fik min skiftet hos ATT24, og ville gøre det igen, selvfølgelig kan man være uheldig, men det kan man også herhjemme...
Besvar