A/C - varmeproblem E211

Alt vedrørende teknik
Besvar
Onkeljørn
Indlæg: 11
Tilmeldt: 15. aug 2016, 16:57

A/C - varmeproblem E211

Indlæg af Onkeljørn »

Jeg har noget af et underligt problem med min MB 211 2007 280CDI med 4 zone klimaanlæg.
Ind i mellem har varmen drillet lidt , bilen vil ikke varme i varmeapparatet og A/C køler. Når jeg stoppede bilen og startede den igen virkede det hele fint igen.
Det er blevet værre og nu gider den kun køle. Når jeg slukker A/C varmer den men jo ikke hurtigt. Så der kommer vand gennem varmeapparatet.
Nogen der har en ide om hvad hulen der er galt ?
Brugeravatar
Alex B J
Indlæg: 1983
Tilmeldt: 18. jan 2015, 18:47
Geografisk sted: Næstved

Re: A/C - varmeproblem E211

Indlæg af Alex B J »

Udlæsning af fejl og kontrol af stellmotore er et must ..gøres med Star diagnose
Bud kunne være termostat ,duoventil ...
w211 sedan e280cdi v6 2007 avantgarde
Opgraderet med sportspakke og 19 amg/eftermonteret memorypakke,dynamisk førersæde,amg e55 bremser,h/k logic7,originalt canbus fyr,solgardin,distronic,Airmatic
Kommende retrofits: dynamisk passæde
Brugeravatar
BWJ
Indlæg: 3421
Tilmeldt: 3. mar 2009, 20:43
Geografisk sted: DK

Re: A/C - varmeproblem E211

Indlæg af BWJ »

Onkeljørn skrev:Jeg har noget af et underligt problem med min MB 211 2007 280CDI med 4 zone klimaanlæg.
Ind i mellem har varmen drillet lidt , bilen vil ikke varme i varmeapparatet og A/C køler. Når jeg stoppede bilen og startede den igen virkede det hele fint igen.
Det er blevet værre og nu gider den kun køle. Når jeg slukker A/C varmer den men jo ikke hurtigt. Så der kommer vand gennem varmeapparatet.
Nogen der har en ide om hvad hulen der er galt ?

https://www.youtube.com/watch?v=AH3OBjy2jnc
ZOOM ZOOM.
Onkeljørn
Indlæg: 11
Tilmeldt: 15. aug 2016, 16:57

Re: A/C - varmeproblem E211

Indlæg af Onkeljørn »

Tak for hjælpen.
Besvar