Side 1 af 1

Display

: 19. sep 2016, 23:41
af marcus
HEJ, MB fra 2001, w 210 er gået 440.000 km.
- den lille firkant viser som tilhører til gearskift på displayet viser ingen ting når jeg skifter gear from p til noget andet. Er der nogle har oplevet det samme, hvad er løsning?
- hvad skal man være opmærksom på , når man svejser rundt omkring bærer puderne under bilen?
- Er det almindeligt at speedometer nål stiger og hakker, når bilen kører over 100 km/timen. Den kører/ stiger blødelig og tikker bagefter.
Er der nogen kan svarer mig på disse spørgsmålene?

Re: Display

: 20. sep 2016, 06:42
af JTC
første og sidste spørgsmål, der tror jeg bare lige at du skal finde et brugt instrument hus og skifte det ud. det med svejsning, går ud fra at du har en w210? og der er jo ingen luft puder på? Men når du skal svejse, så husk at tage batteriet fra

Re: Display

: 20. sep 2016, 20:42
af marcus
JTC skrev:første og sidste spørgsmål, der tror jeg bare lige at du skal finde et brugt instrument hus og skifte det ud. det med svejsning, går ud fra at du har en w210? og der er jo ingen luft puder på? Men når du skal svejse, så husk at tage batteriet fra
Tak for dine besvarelse JTC. Men en brugt instrument, er det lovligt og måske passer ikke til bilens KM?
Bilen fører sæde det er med argo pude, der sidder nogle knapper på en lille instrument lige vedsiden af fører side, og man kan puste stolen i nederste del af ryggen.
kan det være problem med svejsningen?

Re: Display

: 20. sep 2016, 20:52
af JTC
Når de luftpuder:-)
Bare pas på med svejse gnisterne ikke sætter ild til noget eller laver brændmærker i noget

Re: Display

: 20. sep 2016, 20:56
af marcus
JTC skrev:Når de luftpuder:-)
Bare pas på med svejse gnisterne ikke sætter ild til noget eller laver brændmærker i noget
Hvad synes du om en brugt instrument, om det er lovligt eller ej? om det passer til KM tallet på bilen?