ABS,ESP...

Alt vedrørende teknik
Besvar
marcus
Indlæg: 137
Tilmeldt: 23. sep 2012, 23:13

ABS,ESP...

Indlæg af marcus »

MB, fra december 2001, CDI,W210, E220. Jeg har koblet batteriet fra , da jeg begyndt og svejse i undervogn. Så kommer der en lampe på instrument bord og lyser med advarsel ABS, ESP, BAS..og jeg slukker og tænder motoren flere gange men det kommer alligevel. jeg spørge om nogen kan give mig en god råd? OBS. for merer information, jeg har løsnet og pillet med det ledninger i den sikring boks som ligger oppe i højre side af motor rummet under hjelmen, lige over for fører sæde. . Venlig hilsen Marcus
Brugeravatar
Alex B J
Indlæg: 1983
Tilmeldt: 18. jan 2015, 18:47
Geografisk sted: Næstved

Re: ABS,ESP...

Indlæg af Alex B J »

Har du været ude og kører nogle km i bilen og lavet fuldt ratudslag til begge sider ?
Normalt plejer det at løse det scenarie ...
w211 sedan e280cdi v6 2007 avantgarde
Opgraderet med sportspakke og 19 amg/eftermonteret memorypakke,dynamisk førersæde,amg e55 bremser,h/k logic7,originalt canbus fyr,solgardin,distronic,Airmatic
Kommende retrofits: dynamisk passæde
marcus
Indlæg: 137
Tilmeldt: 23. sep 2012, 23:13

Re: ABS,ESP...

Indlæg af marcus »

Alex B J skrev:Har du været ude og kører nogle km i bilen og lavet fuldt ratudslag til begge sider ?
Normalt plejer det at løse det scenarie ...
Nej, jeg har kørt nogle km og ikke mere end det! hvad mener du med ratsuslag? at man kørere vild til høre/venstre?
Brugeravatar
Alex B J
Indlæg: 1983
Tilmeldt: 18. jan 2015, 18:47
Geografisk sted: Næstved

Re: ABS,ESP...

Indlæg af Alex B J »

Normalt finder esp/ratvinkel sensor sig selv .
Det gøres ved at rattet drejes helt over og lige så til den anden side
Jeg har været turen igennem på en w211 hvor jeg byttede ratstamme ud ,der havde jeg også esp ABS og andre lamper tændt ved opstart .
Efter 10 km var det hele slukket
w211 sedan e280cdi v6 2007 avantgarde
Opgraderet med sportspakke og 19 amg/eftermonteret memorypakke,dynamisk førersæde,amg e55 bremser,h/k logic7,originalt canbus fyr,solgardin,distronic,Airmatic
Kommende retrofits: dynamisk passæde
marcus
Indlæg: 137
Tilmeldt: 23. sep 2012, 23:13

Re: ABS,ESP...

Indlæg af marcus »

Alex B J skrev:Har du været ude og kører nogle km i bilen og lavet fuldt ratudslag til begge sider ?
Normalt plejer det at løse det scenarie ...
Tak, så lykkedes det.
Besvar