W211 E320 hvilken motorolie

Alt vedrørende teknik
Brugeravatar
Martin_E320CDI
Indlæg: 373
Tilmeldt: 11. maj 2011, 18:44
Geografisk sted: 3360 Nordsjælland

Re: W211 E320 hvilken motorolie

Indlæg af Martin_E320CDI »

Administrator skrev:Det var bare et indput.

Hvad er det endelig du forventer, at få ud at at være så anmassende, og dumsmart over for andre brugere?
Er jeg anmassende??

billedet var ment som et hint til Bwj, og ikke til dit indlæg, så det var ikke til dig jeg sagde haloooo :D
E320 Avantgarde W211 R6 , årgang 2004, 19" alu , Distronic , El ratstamme , Harman Kardon logic , Kurvelys , Euro 4 Partikelfilter.
Brugeravatar
Administrator
Site Admin
Indlæg: 2327
Tilmeldt: 28. feb 2009, 23:37

Re: W211 E320 hvilken motorolie

Indlæg af Administrator »

Du skulle måske overveje hvordan en joke, billede, udtalelse modtages. Når man sidder bag en skærm - tastatur, og ikke kan se vedkommende i den anden ende.

Kommer en bruger med et spørgsmål i dette forum, må han/hun acceptere de svar der kommer, inden for forummets regler, uden at nedgøre eller latterliggøre dem.

Udtalelser som: "Inden du vælter rundt i popcorn, så må vi lige holde fast i issuet her" "Du er godt nok påstålig .....er du folkeskolelærer????"

Og det er ikke et oplæg til en diskussion.
Brugeravatar
Martin_E320CDI
Indlæg: 373
Tilmeldt: 11. maj 2011, 18:44
Geografisk sted: 3360 Nordsjælland

Re: W211 E320 hvilken motorolie

Indlæg af Martin_E320CDI »

Hvordan ville du opfatte det hvis der var nogen der skrev til dig at du var " helt på månen" :shock: . Jeg har aldrig nævnt noget om popcorn :shock: , jeg syne sat du skulle læse tråden fra side 4 af , der hvor Bwj begynder at være nedladende overfor mig.

ikke mere herfra af .
E320 Avantgarde W211 R6 , årgang 2004, 19" alu , Distronic , El ratstamme , Harman Kardon logic , Kurvelys , Euro 4 Partikelfilter.
Sessal3
Indlæg: 102
Tilmeldt: 30. maj 2013, 19:37
Geografisk sted: fyn

Re: W211 E320 hvilken motorolie

Indlæg af Sessal3 »

Martin_E320CDI skrev:Hvordan ville du opfatte det hvis der var nogen der skrev til dig at du var " helt på månen" :shock: . Jeg har aldrig nævnt noget om popcorn :shock: , jeg syne sat du skulle læse tråden fra side 4 af , der hvor Bwj begynder at være nedladende overfor mig.

ikke mere herfra af .


Enig , ret tydeligt at læse hvem der siger folk er på månen og nedgøre andre i den her tråd

også enig med admin at man ikke skal nedgøre andre herinde og komme med hentydninger
Brugeravatar
Martin_E320CDI
Indlæg: 373
Tilmeldt: 11. maj 2011, 18:44
Geografisk sted: 3360 Nordsjælland

Re: W211 E320 hvilken motorolie

Indlæg af Martin_E320CDI »

Sessal3 skrev:
Martin_E320CDI skrev:Hvordan ville du opfatte det hvis der var nogen der skrev til dig at du var " helt på månen" :shock: . Jeg har aldrig nævnt noget om popcorn :shock: , jeg syne sat du skulle læse tråden fra side 4 af , der hvor Bwj begynder at være nedladende overfor mig.

ikke mere herfra af .


Enig , ret tydeligt at læse hvem der siger folk er på månen og nedgøre andre i den her tråd

også enig med admin at man ikke skal nedgøre andre herinde og komme med hentydninger
Fuldstændig rigtigt, men vi lukker den her. Jeg synes at vi skal koncentrere os om vores dejlige biler og teknikken.
E320 Avantgarde W211 R6 , årgang 2004, 19" alu , Distronic , El ratstamme , Harman Kardon logic , Kurvelys , Euro 4 Partikelfilter.
Brugeravatar
Administrator
Site Admin
Indlæg: 2327
Tilmeldt: 28. feb 2009, 23:37

Re: W211 E320 hvilken motorolie

Indlæg af Administrator »

Kære brugere i denne tråd.

Mercedes-Benz Klub Danmark har stor respekt for alle brugere i dette forum.
Alle med indlæg, svar, hjælp til andre, brugere generelt, mm.
Og på samme måde som vi respektere jer, forventer vi det, brugerne imellem.
Vær stolte af den utrolige vidensdeling, i er en del af.
Johnnyhjo77
Indlæg: 121
Tilmeldt: 2. okt 2016, 21:55
Geografisk sted: Ringsted

Re: W211 E320 hvilken motorolie

Indlæg af Johnnyhjo77 »

Hej

Som trådstarter så er ovenstående link meget anvendeligt. -netop spørgsmålet om hvilken motorolie. Tak for det.
Jeg er glad for at så mange deltager i mit spørgsmål om olie. Det er meget forskelligt hvad man er til, og hvilket mærke olie.
Det skal blot overholde spec fra Mercedes.

Vi er alle mennesker som sidder bag en skærm og skriver. Her kan let opstå irritations momenter og misforståelser, da vi opfatter det vi læser på forskellige måder.

Jeg lærte det på den hårde måde da jeg arbejdede i et dansk rederi år tilbage. Jeg skrev e-mail til den ældre maskinmester og skrev noget sarkastisk og afsluttede med en smiley. Han ringede mig op og skældte mig ud hvad der var for noget at skrive. Og så noget uforståeligt som semikolon og bindestreg og en parrentes... Manden kendte ikke til symbolerne smiley og derfor misforstod han alt. Havde manden og jeg siddet fysisk sammen ville han have forstået min sarkasme og sorte humor.
Da jeg så havde forklaret maskinmesteren at det alt sammen var ment i sjov med et smil på læben, så kunne han ikke se det sjove i det.... Altså han ville ikke se det sjove i det... Så er der lang vej... Men jeg lærte noget. :D :lol: :lol:
Johnny H. Jørgensen
Mercedes CLS 350CDI X218, shoting brake 2014,
Tester: Autel MD702 Elite og Star tester 2020.
Johnnyhjo77
Indlæg: 121
Tilmeldt: 2. okt 2016, 21:55
Geografisk sted: Ringsted

Re: W211 E320 hvilken motorolie

Indlæg af Johnnyhjo77 »

Blot lidt oliepris.

20 liter Castrol EDGE Titanium FST Turbo Diesel 5W-40. Til 870. Kr. Det er da billigt :D :D

https://www.olie-shop.dk/Motorolie/Cast ... /p-OIL-477

Mvh Johnny
Johnny H. Jørgensen
Mercedes CLS 350CDI X218, shoting brake 2014,
Tester: Autel MD702 Elite og Star tester 2020.
Besvar