Forlygter w212 facelift

Alt vedrørende teknik
Besvar
Jesperk
Indlæg: 1
Tilmeldt: 21. okt 2016, 20:24

Forlygter w212 facelift

Indlæg af Jesperk »

Hejsa

Har en w212 facelift fra 2013, hvor der er standard led lygter på, har så købt 2 nye lygter med fuld led i( de lygter som sidder på hvis den er med (lyspakke)men stadig originale lygter til samme model..

Spørgsmålet er så hvor om der er nogen der ved hvor jeg kan få dem kodet henne, da de ik virker før bilen er kodet til dem..
Håber nogen kan hjælpe :-)

Tlf 40965379
Mvh Jesper
Brugeravatar
Alex B J
Indlæg: 1983
Tilmeldt: 18. jan 2015, 18:47
Geografisk sted: Næstved

Re: Forlygter w212 facelift

Indlæg af Alex B J »

Aut forhandler....
Der er desværre ikke så mange som har Star diagnose liggende i garagen ...
w211 sedan e280cdi v6 2007 avantgarde
Opgraderet med sportspakke og 19 amg/eftermonteret memorypakke,dynamisk førersæde,amg e55 bremser,h/k logic7,originalt canbus fyr,solgardin,distronic,Airmatic
Kommende retrofits: dynamisk passæde
Brugeravatar
BWJ
Indlæg: 3421
Tilmeldt: 3. mar 2009, 20:43
Geografisk sted: DK

Re: Forlygter w212 facelift

Indlæg af BWJ »

Og spørg, før du bygger lygter på.
ZOOM ZOOM.
Falgaroth
Indlæg: 41
Tilmeldt: 17. jun 2014, 14:49
Geografisk sted: Hvidovre

Re: Forlygter w212 facelift

Indlæg af Falgaroth »

Jesperk skrev:Hejsa

Har en w212 facelift fra 2013, hvor der er standard led lygter på, har så købt 2 nye lygter med fuld led i( de lygter som sidder på hvis den er med (lyspakke)men stadig originale lygter til samme model..

Spørgsmålet er så hvor om der er nogen der ved hvor jeg kan få dem kodet henne, da de ik virker før bilen er kodet til dem..
Håber nogen kan hjælpe :-)

Tlf 40965379
Mvh Jesper
Hwj Jepser

Ved du om de LED lygter passer til min S212 fra '12 ? Da jeg rigtig gerne ville have fuld LED på min i stedet for bare de normale HiD lygter. ?

Mvh
Lars
(S212) Mercedes-Benz E 200 T BE CDi Aut. Stc. 2012
Morten Bech
Indlæg: 127
Tilmeldt: 1. feb 2011, 08:56

Re: Forlygter w212 facelift

Indlæg af Morten Bech »

Hej Alle,

Hvis det er de LED lygter der selv regulerer langt lys osv.. Så har jeg spurgt om de kunne eftermonteres hos Mercedes og det kunne de, men det kræver sensorer i spejle og andre steder. Så en meget omstændig og sikkert en økonomisk uoverskuelig opgave.

Men om man kan få dem til at virke som alm. kort og langt lys ved jeg ikke.

Jeg tror ikke de passer på den før faceliftet, da bla. fronten og lygter (2 vs 4) er helt forskellig. Jeg kan ikke huske hvor mange tusinde dele der var udskiftet eller ændret, men MB brugte en milliard på faceliftet i udvikling. Så det er nok en stor del af fronten som skal skiftes hvis man skal montere dem på pre-facelift.

Mvh.
Morten
Besvar