Min navigation går i stå når den har været i brug i ca. 1 time til 11/2 time, den skriver i displayet at dvd ikke kan læses :?:ved godt at der er skrevet lidt om det, men er det en rensning der skal til eller en ny enhed

fortsat god søndag

Martin_E320CDI skrev:Med måneders mellemrum gør min det samme . Jeg eliminere problemet ved at tage skiven ud , tørre den af og i igen . Om det hjælper i dit tilfælde ved jeg ikke , og du har sikkert prøvet at tørre den af
Er det en ori..... ?Prkdelta skrev:Hej Forum
Min navigation går i stå når den har været i brug i ca. 1 time til 11/2 time, den skriver i displayet at dvd ikke kan læses :?:ved godt at der er skrevet lidt om det, men er det en rensning der skal til eller en ny enhed![]()
fortsat god søndag
BWJ skrev:Er det en ori..... ?Prkdelta skrev:Hej Forum
Min navigation går i stå når den har været i brug i ca. 1 time til 11/2 time, den skriver i displayet at dvd ikke kan læses :?:ved godt at der er skrevet lidt om det, men er det en rensning der skal til eller en ny enhed![]()
fortsat god søndag
Så brug en anden type DVD, gerne en dyr blank som ikke er så temperatur følsom.Prkdelta skrev:BWJ skrev:Er det en ori..... ?Prkdelta skrev:Hej Forum
fortsat god søndagnej