Lygteproblem

Alt vedrørende teknik
Besvar
Dalumvej
Indlæg: 5
Tilmeldt: 18. nov 2016, 18:04

Lygteproblem

Indlæg af Dalumvej »

Jeg er ved at lukke en handel på en r320, men sælger oplyser kunst den har fået et problem med baglyset oger slået over på nødbelysning. Han oplyser at han har kontaktet Mercedes og fået fortalt det kan være
1 - en defekt Pære
2 - en "plade" der er defekt
3 - hele baglygten skal skiftes

Nu tænker jeg så hvad det i værste fald vil koste at skifte baglygten alternativt den plade der bliver henvist til?
Samtidig spekulerer jeg på om det er normalt med elfejl på Mercedes. Har haft Touareg i en del år og oplevet mange elfejl hvilket kostede en del at få udbedret. Bilen er fra 06 passet med Service på aut værksted og kørt under 200.000

Håber på lidt input så jeg kan forholde mig seriøst til økonomien førpengene kommer på bordet
Sessal3
Indlæg: 102
Tilmeldt: 30. maj 2013, 19:37
Geografisk sted: fyn

Re: Lygteproblem

Indlæg af Sessal3 »

Min kammerat har også en r320 og har haft samme problem med baglygter , var byt til nyt , så de blev bestilt nede fra tyskland af ,var noget billigere
Han har haft en del mærkelige el fejl på hans , om det er generalt skal jeg ikke kunne udtale mig om
Brugeravatar
BWJ
Indlæg: 3421
Tilmeldt: 3. mar 2009, 20:43
Geografisk sted: DK

Re: Lygteproblem

Indlæg af BWJ »

Var det ikke idé om bilen var iorden FØR pengene kom på bordet :?: :wink:
ZOOM ZOOM.
Dalumvej
Indlæg: 5
Tilmeldt: 18. nov 2016, 18:04

Re: Lygteproblem

Indlæg af Dalumvej »

Jeg blev oplyst at en ny lygte kun kostede 1250 hos Mercedes......det syntes jeg lyder som alt for lidt. Tager jeg fejl?
Sessal3
Indlæg: 102
Tilmeldt: 30. maj 2013, 19:37
Geografisk sted: fyn

Re: Lygteproblem

Indlæg af Sessal3 »

ja det virker på ingen måde realistisk den pris der
men sådan er det altid når folk skal sælge noget så koster dele ingen ting , bare sig at han køber den nye lygte til de 1250 og så betaler du for det er dælme billigt for en ny lygte
asej
Indlæg: 53
Tilmeldt: 12. mar 2016, 23:55
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Lygteproblem

Indlæg af asej »

Jeg ville under ingen omstændigheder købe bilen før det er i orden, ikke engang med et afslag på hvad han siger det koster at fikse. Hvis det er så nemt og så billigt havde han jo gjort det selv.
MB C220 CDI Avantgarde '11 (S204) Stc. Aut.
Brugeravatar
Alex B J
Indlæg: 1983
Tilmeldt: 18. jan 2015, 18:47
Geografisk sted: Næstved

Re: Lygteproblem

Indlæg af Alex B J »

Inden du køber den bil,skal du få den udlæst for fejl med Star diagnose evt hos aut MB forhandler ,så ved du hvad du har med at gøre
w211 sedan e280cdi v6 2007 avantgarde
Opgraderet med sportspakke og 19 amg/eftermonteret memorypakke,dynamisk førersæde,amg e55 bremser,h/k logic7,originalt canbus fyr,solgardin,distronic,Airmatic
Kommende retrofits: dynamisk passæde
Besvar