Ændringer når man Mont træk på w211

Alt vedrørende teknik
Besvar
Climatec
Indlæg: 186
Tilmeldt: 19. mar 2016, 07:37

Ændringer når man Mont træk på w211

Indlæg af Climatec »

Hej

Når man har monteret et træk på en w211 e320 er der så andre ting man skal udsk. Som f.eks. Blæser til køler eller andet underligt.

Hilsen
Henrik
Mercedes A 180, Urban, Diesel aut. Lys og syn pakke, park assistent, mm. 2013
Mercedes E 320, V6, 4 zoner klima, læder, el sæder, massage sæde fører, Distronic, 2008
Brugeravatar
JayZee
Indlæg: 287
Tilmeldt: 4. mar 2014, 13:16
Geografisk sted: Svendborg

Re: Ændringer når man Mont træk på w211

Indlæg af JayZee »

Der er jo forskellige muligheder mht. til træk - org. MB koster +30k, men så er det også "skjult" og koblet til MOST-systemet så du får fejl hvis en pære er sprunget mm.

Jeg har selv et aftageligt som ikke er koblet til og det fungerer fint!

Du skal ikke ændre på andet mig bekendt!
IMHO
Mvh
John
Solgt MB E320 CDI (R6) AVANTGARDE (2003) >600k km
MB E320 CDI (V6) AVANTGARDE (2007)
Peter BJ
Indlæg: 208
Tilmeldt: 16. maj 2011, 21:24
Kontakt:

Re: Ændringer når man Mont træk på w211

Indlæg af Peter BJ »

Climatec skrev:Hej

Når man har monteret et træk på en w211 e320 er der så andre ting man skal udsk. Som f.eks. Blæser til køler eller andet underligt.

Hilsen
Henrik
Hej

Jeg fik at vide, at hvis man regner med at udnytte max vægten, fx. en stor campingvogn og bjergkørsel, er det et must at få stor blæser på.

Jeg kører med std blæser, da jeg aldrig kommer i nærheden af max. Men man bør vide det, så man ikke får en uforudset 'pause' på sommerferieturen... :wink:
--
Peter BJ
W211 E280CDI V6 2006
(T202 C220CDI 2000)
Climatec
Indlæg: 186
Tilmeldt: 19. mar 2016, 07:37

Re: Ændringer når man Mont træk på w211

Indlæg af Climatec »

Hej Peter

Ja netop det med blæseren har jeg også hørt lidt om. Og der er nok ikke andre ændringer. Men det var lige for at høre.

Det er min kammerats bil og der er blevet sat et Org. Svingbar træk på og det er blevet kodet hos Mercedes for 370kr så det var da ok.



Peter BJ skrev:
Climatec skrev:Hej

Når man har monteret et træk på en w211 e320 er der så andre ting man skal udsk. Som f.eks. Blæser til køler eller andet underligt.

Hilsen
Henrik
Hej

Jeg fik at vide, at hvis man regner med at udnytte max vægten, fx. en stor campingvogn og bjergkørsel, er det et must at få stor blæser på.

Jeg kører med std blæser, da jeg aldrig kommer i nærheden af max. Men man bør vide det, så man ikke får en uforudset 'pause' på sommerferieturen... :wink:
Mercedes A 180, Urban, Diesel aut. Lys og syn pakke, park assistent, mm. 2013
Mercedes E 320, V6, 4 zoner klima, læder, el sæder, massage sæde fører, Distronic, 2008
Besvar