Styring af vinduer på W210

Alt vedrørende teknik
Besvar
HFJ
Indlæg: 79
Tilmeldt: 3. dec 2009, 17:47
Geografisk sted: Vejle

Styring af vinduer på W210

Indlæg af HFJ »

Jeg har en W210 hvor jeg pludselig ikke kan betjene vinduerne og den lille kontrol lampe for airbag lyser heller ikke ved opstart.( Vinduerne kan jeg betjene alle 4 med nøglen og jeg har nulstillet vinduerne)
Kan jeg have ret i at det er panelet, som er defekt eller er der en styre enhed længere inde i systemet som kan lave problemer.

Hilsen Finn
Venlig hilsen

Finn
lolk
Indlæg: 75
Tilmeldt: 19. nov 2017, 11:56
Geografisk sted: Billund

Re: Styring af vinduer på W210

Indlæg af lolk »

Hej Finn.
Fandt du ud af årsagen til dit problem? Min W 210 e 300 TD fra 3/1999 havde også problem med vinduerne den anden dag. Alle el-vinduer kunne ruller ned, men ikke op. Ved brug af fjernbetjeningsnøglen kunne vinduerne dog rulles op igen. Efter nogle forsøg opdagede jeg, at betjeningsknappen (i midterkonsollen) til førervinduet kunne rykkes lidt, og så virkede alle vinduer igen. Skubbede man igen til denne, kunne de igen kun rulles ned, men ikke op, og det hele virkede igen med fjernbetjeningen. Efter min menig sandsynlig en deffekt betjeningskontakt/stelledning. Endnu har jeg ikke taget mig tid til at afmontere midterkonsollen.
Mvh lolk.
HFJ
Indlæg: 79
Tilmeldt: 3. dec 2009, 17:47
Geografisk sted: Vejle

Re: Styring af vinduer på W210

Indlæg af HFJ »

Hej lolk, jeg tog batteripolet af i et minut og monterende det igen. så virkede det igen. Men noget tyder på i dit tilfælde at der kunne være noget med stikket eller modulet der er defekt. Held og lykke med reparationen.
Hilsen Finn
Venlig hilsen

Finn
lolk
Indlæg: 75
Tilmeldt: 19. nov 2017, 11:56
Geografisk sted: Billund

Re: Styring af vinduer på W210

Indlæg af lolk »

Hej Finn.
Tak for dit svar og godt dit virker igen, da var en nem “reparation”.
Mvh lolk.
lolk
Indlæg: 75
Tilmeldt: 19. nov 2017, 11:56
Geografisk sted: Billund

Re: Styring af vinduer på W210

Indlæg af lolk »

Hej Finn.
Tak for din besked. Da du har samme model som jeg, var jeg interesseret i at komme at se din bil en dag, jeg bor i Billund. Du kan evt. Indtale dit tlf nr på 75 35 35 33 (der er tlf svarer på hele tiden) så kan jeg tlf tilbage.
Mvh lolk.
HFJ
Indlæg: 79
Tilmeldt: 3. dec 2009, 17:47
Geografisk sted: Vejle

Re: Styring af vinduer på W210

Indlæg af HFJ »

Hej lolk, jeg har desværre udskiftet den i mellemtiden til en e-model fra 2012 (s212). Men jeg vil godt prøve at hjælpe med reparationen, hvis du er interesseret. Jeg har iøvrigt en masse smådele til en W210, som du må få hvis du vil.

Hilsen Finn
Venlig hilsen

Finn
lolk
Indlæg: 75
Tilmeldt: 19. nov 2017, 11:56
Geografisk sted: Billund

Re: Styring af vinduer på W210

Indlæg af lolk »

Hej Finn.
Det vil jeg gerne, hvornår passer det dig, at jeg kommer til Vejle?
Mvh lolk.
Besvar