Jeg har fået lidt kig på sådan en W168 som afløser for min VW Lupo, og ville gerne høre lidt erfaringer med sådan en fætter. Der er ikke så meget at finde herinde i forummet.
Er der nogen problemer med gearkasse og motor?
Hvor langt går den reelt på literen i forhold til det den er opgivet til?
Er der andre problemer man skal være opmærksom på?
Skal man kigge efter nogle bestemte ting, når man er ude og købe/kigge på bilen?
På forhånd tak.
W168 A-klasse erfaringer
-
W168 A-klasse erfaringer
Grønmetallic E290 1997 stationcar
7 sæder
Parallelimport
7 sæder
Parallelimport
Re: W168 A-klasse erfaringer
De lider desværre lidt af rustproblemer.
Automat gearkasserne har det også med at fejle.
Det var sådan lige de store ting af ulæmper ved denne model.
Den har selvfølgelig også en masse små ting, som er klassiske problemer, men det har alle biler jo.
Den køre sådan medium, men er meget praktisk og en rigtig lille arbejdshest.. Men kan ikke lade være med at holde af den.
Automat gearkasserne har det også med at fejle.
Det var sådan lige de store ting af ulæmper ved denne model.
Den har selvfølgelig også en masse små ting, som er klassiske problemer, men det har alle biler jo.
Den køre sådan medium, men er meget praktisk og en rigtig lille arbejdshest.. Men kan ikke lade være med at holde af den.
-
Mange tak for svaret.
Jeg tænker at jeg måske vil kigge efter en med manuel gear fra Sydtyskland så.
Jeg tænker at jeg måske vil kigge efter en med manuel gear fra Sydtyskland så.
7 sæder
Parallelimport
7 sæder
Parallelimport
Hej alle.
Vi har en a160 diesel. Kører rigtig fint og rammer 22 km pr liter når man kører rigtig pænt. Motoren er ikke nem at arbejde på da den er godt gemt.
Hvor ruster de mon henne???
Vi har en a160 diesel. Kører rigtig fint og rammer 22 km pr liter når man kører rigtig pænt. Motoren er ikke nem at arbejde på da den er godt gemt.
Hvor ruster de mon henne???
-
Tænker det er paneler og så bunden det er galt med?
Kunne godt tænke mig at vide, hvad det er på automat-gearkasserne der fejler - bare for at vide, om det er noget man selv kan lave, eller om der skal en ombytter til.
Kunne godt tænke mig at vide, hvad det er på automat-gearkasserne der fejler - bare for at vide, om det er noget man selv kan lave, eller om der skal en ombytter til.
7 sæder
Parallelimport
7 sæder
Parallelimport